|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 17:05, 18 Maj 2006 Temat postu: Półgolemy z KP II, a SW |
|
|
Według Księgi Potworów II szablon półgolema zapewnia +3 do SW. Pomiędzy półgloemami istnieją wielkie różnice, jeśli chodzi o zyskiwane moce, do tego stopnia, że szablon półgolema cielesnego daje ponad dwa razy mniej niż półgolema żelaznego. Proponuję, by wspólnie to zmodyfikować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liverrin
Arcymag
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 17:12, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Na moje sprawne oko, w KP II, jest wszystko w porządku. Zauważ, że golem cielesny jest słabszy niż żelazny... I tak jakoś wychodzi, że półgolem, jest jeszcze słabszy (taka dziwna proporcja).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 19:33, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli o mnie chodzi to ja mam pokreślone kwałki "skala wyzwania +x" w zdecydowanej większości szablonów, nie tylko półglemów, bo np. likantropy, wyobraź se, że wg tego wilkołak który ma jakieś średnie plusy w stylu +4bd jest teoretycznie tak samo silny jak niedźwiedziołak z siłą +16, z tego prostego powodu niedźwiedziołak ma SW +6, a wilkołak +3, a to tylko przykłady, wampirka też zmieniłem, bo siła +8 to to samo powinno dać SW +3 anie marne +2 ze wszystkim, ja tam nie widzę powodu aby się ograniczać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:57, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zwróć uwagę, że wampir, choc dużo zyskuje, to są to także podatności. Zyskuje "wampirze" podatności. Wojownikowi, barbarzyńcy, paladynowi, czy tropicielowi się przyda siła, lecz postacie te stracą PW, stając się bardziej podatny na atak. Czarodziej zaś siły specjalnie nie potrzebuje.
Podatność na czary i odegnanie, to też słabość i to znaczna. Wampira można unicestwić odpowiedimi czarami.
Należy spojrzeć na to tak: SW X+2 to tyle, co dwie postacie bez szablonu wampira, mające SW X. Sądzę, że jest to odpowiednia zmiana SW.
Natomiast półgolemy.. ja bym im stanowczo dał bardzo duże rozróżnienia. Czekam na Wasze propozycje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|