Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Półgolemy z KP II, a SW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Forum ogólne D&D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 17:05, 18 Maj 2006    Temat postu: Półgolemy z KP II, a SW

Według Księgi Potworów II szablon półgolema zapewnia +3 do SW. Pomiędzy półgloemami istnieją wielkie różnice, jeśli chodzi o zyskiwane moce, do tego stopnia, że szablon półgolema cielesnego daje ponad dwa razy mniej niż półgolema żelaznego. Proponuję, by wspólnie to zmodyfikować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:12, 18 Maj 2006    Temat postu:

Na moje sprawne oko, w KP II, jest wszystko w porządku. Zauważ, że golem cielesny jest słabszy niż żelazny... I tak jakoś wychodzi, że półgolem, jest jeszcze słabszy (taka dziwna proporcja).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 19:33, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Jeśli o mnie chodzi to ja mam pokreślone kwałki "skala wyzwania +x" w zdecydowanej większości szablonów, nie tylko półglemów, bo np. likantropy, wyobraź se, że wg tego wilkołak który ma jakieś średnie plusy w stylu +4bd jest teoretycznie tak samo silny jak niedźwiedziołak z siłą +16, z tego prostego powodu niedźwiedziołak ma SW +6, a wilkołak +3, a to tylko przykłady, wampirka też zmieniłem, bo siła +8 to to samo powinno dać SW +3 anie marne +2 ze wszystkim, ja tam nie widzę powodu aby się ograniczać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:57, 07 Sie 2008    Temat postu:

Zwróć uwagę, że wampir, choc dużo zyskuje, to są to także podatności. Zyskuje "wampirze" podatności. Wojownikowi, barbarzyńcy, paladynowi, czy tropicielowi się przyda siła, lecz postacie te stracą PW, stając się bardziej podatny na atak. Czarodziej zaś siły specjalnie nie potrzebuje.
Podatność na czary i odegnanie, to też słabość i to znaczna. Wampira można unicestwić odpowiedimi czarami.

Należy spojrzeć na to tak: SW X+2 to tyle, co dwie postacie bez szablonu wampira, mające SW X. Sądzę, że jest to odpowiednia zmiana SW.

Natomiast półgolemy.. ja bym im stanowczo dał bardzo duże rozróżnienia. Czekam na Wasze propozycje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Forum ogólne D&D Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin