Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa klasa podstawowa - Moher

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Humor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maximaster
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:20, 02 Lis 2010    Temat postu: Nowa klasa podstawowa - Moher

Chciałbym zaznaczyć, iż mój tekst nie ma zamiaru nikogo obrazić. Jest on napisany tylko po to by rozbawić.


Cóż, trochę się nudząc stworzyłem jakiś czas temu własną klasę podstawową - Moher. Użyłem jej w ostatniej sesji i mogę śmiało powiedzieć, że cała klasa bardzo przypadłą do gustu graczom, którzy po ok. 30min zaczęli traktować tę klasę, jako klasę normalną.
Oto i moher:


Moher


Moher to potężny bohater, który do walki z wrogiem używa uświęconej broni, jaką może być różaniec lub medalik. Mohery mają specjalne względu u Boga, co sprawia, iż mogą wpływać na decyzje kapłanów. Ponadto moher ma dostęp do ograniczonej liczby czarów kapłana i dostępnych tylko moherom pieśni bojowych. Bardzo ciężko spotkać pojedyncze osobniki, gdyż mohery z reguły przebywają razem odmawiając modlitwy lub broniąc krzyży.

Przygody: Mohery szukają przygód po to by nawrócić jak największą liczbę osób na swoją wiarę oraz by sprawdzić i zwiększyć swoje możliwości walki z szatanem i heretykami.
Charakterystyka: Mohery posiadają duże możliwości w zakresie walki, poczynając od walki różańcem, poprzez duży krzyż dwuręczny, a na magii i śpiewie bojowym kończąc.
Te zdolności czynią mohery potężnymi istotami w zakresie walki o wiarę. Niestety moher mając bardzo silne przekonania religijne nie może kłamać i oszukiwać. Ponadto moher jest wyjątkowo uparty i zamknięty na wszelkiego rodzaju inne poglądy, co sprawia, że mohery posiadają niską charyzmę i roztropność.
Religie: Mohery wyznają "jedyną prawdziwą i słuszną wiarę", a wszystkich nie wyznających jej uważają za heretyków i demonów.
Pochodzenie: Mohery często wywodzą się z rodzin, w których dominowało zamknięcie na wszelkiego rodzaju fakty naukowe i inne poglądy niż katolickie, co nie oznacza, że moherami nie mogły zostać inne osoby. Mohery zawsze są byłymi paladynami w podeszłym wieku.
Rasy: Moherami są z reguły ludzie. Inne rasy nie potrafią zrozumieć takiego zamknięcia i braku tolerancji względem innych by być moherem.
Inne klasy: Mohery chętnie współpracują z kapłanami i paladynami, lecz względem innych klas są wrogo nastawione i zawsze nawiązują walkę z wyznawcami innych religii.

INFORMACJE O ZASADACH GRY:
Atrybuty: Intelekt określa moc i siłę czarów objawień. Siła sprawia, że moher może lepiej używać swojej broni do walki z szatanem. Zręczność zwiększa naturalny pancerz mohera. Budowa dodaje moherom wytrzymałości. Roztropność i charyzma nie mogą u moherów przekroczyć 8.
Charakter: Praworządny dobry
Kość wytrzymałość: k6




Umiejętności klasowe: Czarostwo (Int), Koncentracja (Bd), Wiedza (religia, Int), Leczenie (Rzt), Nasłuchiwanie (Rzt), Zauważanie (Rzt), Wyczucie pobudek (Rzt)
Punkty umiejętności na 1. poziomie (2+modyfikator z intelektu) x4
Punkty umiejętności na poziom 4+modyfikator z intelektu.

Właściwości klasowe:

Biegłość w broni i pancerzu: Moher jest wyszkolony w używaniu różańca i krzyża. Ponadto moher może używać moherowych pancerzy.
Czary: Moher może używać 1 dowolnego czaru kapłana/dzień
Biegłość w broni: Na pierwszym poziomie moher może używać broni, jaką jest różaniec, zaś na szóstym poziomie uczy się używać krzyża. Silniejsze mohery często używają dużego krzyża dwuręcznego.


p. B.P. W. R. Wola
1 +0 +2 +0 +2 Biegłość w broni (różaniec)
2 +1 +3 +0 +3
3 +2 +3 +0 +3 Pieśń błagalna
4 +3 +4 +1 +4 Finezja w broni (różaniec)
5 +3 +4 +1 +4
6 +4 +5 +1 +5 Biegłość w broni (krzyż)
7 +5 +5 +2 +5 Pieśń pochwalna
8 +6/+1 +6 +3 +6 Finezja w broni (krzyż)
9 +6/+1 +6 +3 +6
10 +7/+2 +7 +3 +7 Pieśń dziękczynna
11 +8/+3 +7 +4 +7
12 +9/+4 +8 +4 +8 Czujność
13 +9/+4 +8 +4 +8 Boska wola
14 +10/+5 +9 +4 +9
15 +11/+6/+1 +9 +5 +9 Obrona wiary
16 +12/+7/+2 +10 +5 +10 Egzorcyzm
17 +12/+7/+2 +10 +5 +10
18 +13/+8/+3 +11 +5 +11 Psalm
19 +14/+9/+4 +11 +6 +12
20 +15/+10/+5 +12 +6 +12 Obrona krzyża



Pieśń błagalna: Moher może poprosić Boga o dowolną przysługę. Szansa na spełnienie wynosi 5%/moher
Finezja w broni: Na 4. poziomie moher potrafi znakomicie władać różańcem, a na 8. krzyżem.
Pieśń dziękczynna: Wszystkie mohery i ich sprzymierzeńcy zostają całkowicie wyleczeni.
Czujność: Na 12. poziomie moher zyskuje atut czujność by lepiej bronić wiary.
Boska wola: Na 13. poziomie moher zyskuje dostęp do boskiej woli, co daje moherowi możliwość zabicia jednej słabej istoty i wypowiedzenia zdania: „Bóg tak chciał”
Obrona wiary: Moher zyskuje +3 do ataku i obrażeń przeciw każdemu heretykowi.
Egzorcyzm: Raz na tydzień moher może wypędzić demona.
Psalm: Wywołuje strach u wszystkich złych istot w promieniu 10m/moher
Obrona krzyża: Jeśli moher walczy w obronie krzyża zyskuje +5 do ataku i obrażeń oraz +10 do wszystkich atrybutów.


Zestaw początkowy dla mohera
Pancerz: Babciny płaszczyk +2 KP szybkość 9 m (15 gdy biegnie do krzyża) , 1 kg Broń: Różaniec (k6, krytyk 18-20/x2, obuchowe, 0,1kg)
Wybór umiejętności: wybrana liczba umiejętności równa 2+modyfikator z intelektu
Atut: Biegłość w broni (różaniec)
Złoto: 5k4sz



Bardzo zachęcam do grania tą klasą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Śro 10:22, 03 Lis 2010    Temat postu:

W ograniczeniach nie ma mowy o innych klasach! Czyli mogę zagrać moherem - czarnoksiężnikiem? ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maximaster
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:52, 03 Lis 2010    Temat postu:

Oczywiście, im mocniejszy moher tym lepiej dla obrony wiary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 21:38, 03 Lis 2010    Temat postu:

Szczerze to nie wiem jak oceniać tę klasę, ale pomysł zabawny:p

Szybkość raczej dałbym 4,5m bazową, w końcu babuszki są powolne, oczywiście nie licząc szarży pod krzyż XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maximaster
Nowicjusz


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:11, 05 Lis 2010    Temat postu:

Prawdopodobnie będę jeszcze poprawiał tę klasę, gdyż zapomniałem o kilku rzeczach, np. rzucie zniczem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Śro 18:39, 01 Gru 2010    Temat postu:

Z d&d to nie jest wg. mnie związane niczym poza konwencją napisania. Ale może uchodzić za zabawne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zipek
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:33, 01 Gru 2010    Temat postu:

Dobra, podoba mi się. Ale na pewno moherem grał nie będę ^^ Oceniam pracę, że jest dobra i, że jest dobra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Guc44
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kopalnia Morii

PostWysłany: Czw 18:11, 09 Lut 2012    Temat postu:

Dobre. Robienie takich klas zmienia D&D w takiego MUNCHKINA RPG. A ja lubię czasem się pośmiać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dude721
Nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:09, 06 Mar 2012    Temat postu:

hahah Very Happy dobre
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gaahl
Nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:29, 10 Lut 2015    Temat postu:

Moja babcia dziś zaliczyła +100 moherowych punktów rangi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Humor Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin