|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:40, 04 Lip 2008 Temat postu: Prawa Murphy'ego w D & D |
|
|
Nie ja jestem autorem, ale znalazłem to i bardzo mi się spodobało (w jednym z numerów Tawerny RPG - nie pamiętam już nawet którym...).
_________________________________________
Złamanie praw autorskich - treść usunięta. Prawa Murphy'ego dla RPG dostępne są [link widoczny dla zalogowanych].
WP Kamulec
Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Pią 13:03, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mish
Badacz Podziemi
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Odległej Galaktyki
|
Wysłany: Czw 19:04, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym dodał jeszcze kilka praw dla MP:
66. Jeśli starasz się pomóc graczowi, naginając mechanikę, jesteś oszustem
67. Jeśli nie naginasz mechaniki, aby pomagać graczom, jesteś sadystycznym MP, który znęca się nad graczami.
68. Jeśli komuś zginie postać, to na pewno twoja wina, a nie gracza.
69. Nawet jeśli gracz samotnie zaatakował starożytnego złotego smoka
70. Im bardziej starasz się wytłumaczyć graczom zasady tworzenia postaci, tym bardziej gracze nic nie rozumieją.
71. Każda Praworządna Dobra postać to poszukiwany morderca
72. W drużynie zawsze są same postacie Chaotyczne Złe
73. Nawet jeśli w drużynie trafi się dobra postać, szybko zostaje zarżnięta przez innych graczy
74.Jeśli jeden z graczy postanawia zaryzykować życie dla dobra innych graczy, będzie miał pretensje do MP, jeśli naprawdę zginie.
75. Jeśli ww. gracz nie zginie, pretensje będzie mieć reszta drużyny, a w przypadku śmierci kogokolwiek innego, wypomną ci przeżycie tego pierwszego.
76. W drużynie zawsze znajdzie się gracz, który lepiej zna realia świata w jakim toczy się akcja sesji, niż ty.
77.Nawet jeśli to ty wymyśliłeś ten świat.
78. Jeśli nie zgodzisz się z wizją gracza dotyczącą jakiejś sceny, znaczy, ze nie umiesz prowadzić.
79. Jeśli nie zgodzisz się z jakimś graczem w kwestii trafienia przeciwnika, bo tak wypadło na kostkach, na pewno oszukujesz.
80. Jeżeli zgadzasz się z graczami we wszelkich kwestiach, jesteś świetnym MP
81. Aż do czasu, aż w końcu nie zgodzisz się z graczem. Wtedy stajesz się najgorszym MP pod słońcem.
82. Jeśli gracz robi sobie jaja z MP i sesji, to jest wprowadzanie elementu humorystycznego do nudnej gry
83. Jeśli skreślisz graczowi przedmioty, które sam sobie dopisał, to na pewno oszukujesz, bo przecież one mu się należą.
Ostatnio zmieniony przez Mish dnia Czw 19:08, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukeskywalker
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:58, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dobre ja jeszcze zauważyłem parę praw szczególnie u początkujących:
23. W czasie sesji pierwszy odpoczynek ZAWSZE zostanie przerwany przez wilki/bandytów/orków chyba że BG odpoczywają w karczmie
24. Jeśli BG odpoczywają w karczmie to odpoczynek zostanie przerwany przez skrytobójce
25. Jeśli MP sugeruje sprawdzenie pomieszczenia w celu wykrycia pułapek- tracisz czas bo pułapki nie będzie
26. Jeśli MP mówi że pomieszczenie jest ciche i nie ma w nim nic ciekawego- jest tam pełno pułapek
27. Jeśli podróżujesz po cichej, spokojnej okolicy, to za rogiem czeka banda wrednych łotrzyków.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|