Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Tropiciel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Nowicjusz


Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:25, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Edycja 3.0
Miałem chyba 7 poziomów tropiciela, reszta to mieszanka łotrzyka, wojownika i leśnego strzelca (nie pamiętam dokładnie, w jakich proporcjach). Cała postać miała chyba 16 poziom końcowo i była bardzo dobra. Trzeba tylko wyciągnąć najlepsze zdolności każdej klasy, umiejętnie je połączyć i odpowiednio wykorzystywać potencjał przedmiotów magicznych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 12:33, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Każda klasa może się udać.
To, że Ci się udało skonstruować tropiciela tak, że wymiatał nie oznacza, że jest on donry. Moim zdaniem tropiciela warto brać tylko 1 poz i to tylko dla jego walki dwoma brońmi.

Ja aktualnie jestem w trakcie balansowania łowcy który ma być alternatywą dla tropiciela;]
Niedługo go umieszczę na forum:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Nowicjusz


Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 13:41, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Dobrą postać można stworzyć z każdej klasy. Takie jest moje zdanie. Pytanie tylko, czy wiodąca na sesji ma być mechanika, czy odgrywanie może. I kolejne ważne pytanie: czy gracz odnajduje sie w swojej postaci?
Czasami zdarza sie stworzyć potężną mechanicznie postać, ale graczowi gra się nią źle... Mi akurat udało się wtedy stworzyć potężnego tropiciela. Zawdzięczam to odpowiedniemu doborowi atutów i umiejętności, a także ich optymalnemu wykorzystaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:40, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Tropiciel jest świetny do konkretnych kampanii (dobiera odpowiednich wrogów) i wszelkiego rodzaju śledztw/pościgów pod dziczy. Jak już wspominano albo trzeba brać "czystego" tropiciela, albo 1 poziom i inne klasy. Mechanicznie nigdy nie będzie wymiatał bo jest raczej nastawiony na odgrywanie, a nie na sieczkę choć i to mu czasem nieźle wyjdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 19:52, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Nieno, jeśli w kampanii walczy się tylko ze smokami, jest to pierwszy ulubiony wróg i ma on odpowiedni oręż zguby to będzie git;]

Ja tam staram się mieć wywarzone postacie. Kiedy widzę, że robią się za silne osłabiam je;]
Ale to chyba jakieś skrzywienie za wieczne mistrzowanie XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 10:59, 05 Kwi 2009    Temat postu:

W edycji 3.5 tropiciel zmienil sie na tyle, ze musze zmienic moja opinie co do niego, z dosc slabej(moim zdaniem chyba najslabszej klasy) klasy stal sie prawdziwym wymiataczem, zmiana zasad walki dwoma broniami i kilka innych rzeczy sprawily, ze jest na prawde grywalna i fajna klasa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Nowicjusz


Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:32, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Ja teraz w kolejnej już kampanii rozważam grę tropicielem skrytobójcą. Uważam to za magiczne połączenie i na pewno daje ono mnóstwo możliwości. (gramy ciągle w 3.0)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wedkarz95
Początkujący


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:45, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Myślę że tropiciel był najsłabszy w edycji 3.0. W edycji 3.5 wychodzi z niego wspaniały łucznik a w dodatku chyba najlepiej komponuje się z innymi klasami w wieloklasówkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szena
Nowicjusz


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 16:51, 16 Lut 2010    Temat postu:

Ja gram tropicielem i uważam, że jest to dość dobra klasa jeżeli się odpowiednio poprowadzi jej rozwój. Można nałożyć na tropiciela klasy prestiżowe np. leśny strzelec. Poza tym jeżeli atuty inwestuje się w walkę dwoma rodzajami broni, to tropicel ma naprawdę dużo ataków, czary nie są zbyt potężne, ale na niższych poziomach przydają się np. oplątanie,sokole oko i według mnie bardzo dobry czar łaska myśliwego na 1poz czaru, 2 poziom leczenie lekkich ran, czyli ewentualna pomoc kapłanowi jeżeli ten nie daje sobie rady z leczeniem, ochrona żywiołowa, butla dymu( podobna do czaru widmowy rumak). Poza tym jeżeli zakłada się grę tropicielem na wyższych poziomach, to atuty premiowe warto też używać na zwiększenie ilości czarów aż do 9 poziomu, zawsze potem można stworzyć czar danego poziomu za zgodą MP, ja na przykład na 8 poziomie mam uzdrowienie i prawdziwe widzenie, oczywiście tworzenie czarów ,,pożera'' PD i kasę, ale uważam, że warto. Na poziomach epickich można wziąć atut epickie czarowanie, czary epickie według mnie potrafią ułatwić życie. Później żeby mieć więcej czarów można wziąć drugą klasę, najlepiej druida albo maga. Czystym tropicielem też można się nieźle pobawić. Ja mam 31 poziom tropiciela i umiejętności tropienie, nasłuchiwanie, zauważanie, przeszukiwanie przydają się gdy trzeba kogoś odnaleźć. Poza tym mam 5 strzałów z łuku (ukierunkowałam swoją postać jako strzelca,ponieważ w drużynie mam 2 wojowników) i potrafię naprawdę dobrze zabijać, tym bardziej, że zainwestowałam w elfi łuk potęgi +11(+11 do ataku i obrażeń z usp) i na strzały przed walką rzucam czar przyspieszona magiczna broń więc mam kolejne +5 do ataku i obrażeń. Ulubieni wrogowie są dobrzy jeżeli dużo walczy się z konkretnym przeciwnikiem, choć należy pamiętać, że ilość ulubionych wrogów wzrasta więc można wybierać kolejnych ulubionych wrogów, na niższych poziomach była to dość przydatna rzecz, kiedy miałam prawie cały czas walki z nieumarłymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:02, 16 Lut 2010    Temat postu:

Zależy o jakim systemie mówisz. Jeśli 3.0 to przykro mi ale każdą postać da się zrobić lepiej od Tropiciela, ta klasa nie oferuje nic ciekawego oprócz zdolności ulubionego wroga która jest zwyczajnie kiepska w porównaniu do atutów wojownika. Ale jeśli 3.5 to nie dziwie się, że nim grasz. 75% moich graczy nim gra, gdyż jest stanowczo zbyt dobry. Na mniejszych poziomach jest o niebo lepszy od wojownika, czy barba a później faktycznie da się wziąć jakąś fajną klasę prestiżową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:38, 16 Lut 2010    Temat postu:

Tropiciel przy odpowiednim doborze atutów ma dostęp do czarów epickich, co daje mu ogromna przewagę nad wojownikami itp. Natomiast ogromna sprawność w walce łukiem daje mu możliwość równania się z klasami czarującymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:42, 16 Lut 2010    Temat postu:

Jakim sposobem chcesz, aby Tropiciel miał dostęp do zaklęć epickich? Aby móc wziąć atut epickie czarowanie musisz mieć dostęp do czarów 9. poziomowych, a jakby nie patrzeć Tropiciel czaruje do 4 poziomu Max. Branie atutów metamagicznych, czy w ogóle atutów związanych z magią jest błędem, lepiej po prostu wziąć druga klasę która czaruje z założenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:42, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Tropiciel przy odpowiednim doborze atutów ma dostęp do czarów epickich, co daje mu ogromna przewagę nad wojownikami itp. Natomiast ogromna sprawność w walce łukiem daje mu możliwość równania się z klasami czarującymi.


Ma? Jakim niby sposobem ?I jakim cudem równa się z klasami czarującymi, mając tylko łuk, jako swoją przewagę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:46, 16 Lut 2010    Temat postu:

Istnieje atut metamagiczny który daje komórkę na czar poziomu wyższego niż maksymalny, nazwy nie pamiętam. A wiem że może się z magami równać bo mam w drużynie tropiciela z czarami epickimi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:53, 16 Lut 2010    Temat postu:

Oczywiście, że istnieje taki atut, jednak on zwiększa komórkę na czar, a musisz mieć dostęp do czarów 9. poziomowych, a nie komórkę na czar 9. poziomowy. Poza tym daje komórkę na czar o jeden większy od posiadanych co daje nam cały czar piątopoziomowy. Po wzięciu jeszcze 4 razy atutu, powstaje pewien szkopuł bo nie ma czym tej komórki zapełnić!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:56, 16 Lut 2010    Temat postu:

Owszem niema ale pojawia się dostęp do czarów epickich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:11, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Istnieje atut metamagiczny który daje komórkę na czar poziomu wyższego niż maksymalny, nazwy nie pamiętam.

Faktycznie. Bierzesz 5 atutów i zyskujesz po jednej komórce poziomu 5-9. poziomu (danie zaklęć poziomu 5-9 jest zasadą domową, w dodatku bardzo nie przemyślaną). Następnie bierzesz epickie czarowanie. Jeżeli nie weźmiesz specjalnych atutów możesz to zrobić już na 45. poziomie, gdyż wtedy będziesz miał wymagane 24 rangi w czarostwie, które jednak i tak nie pozwolą rzucić jakiegoś sensownego zaklęcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 18:21, 16 Lut 2010    Temat postu:

Wystarczy 1 poziom klasy czarującej żeby mieć to czarostwo. A z sensownymi czarami epickimi zapraszam do działu czary epickie w mechanice, tam aż za dużo na ten temat napisałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:48, 16 Lut 2010    Temat postu:

Nie istnieje taki atut. Istnieje dający komórkę o poziom niższą od maksymalnej posiadanej. A nie , istnieje epicki atut. Będzisz miał czary 9 poziomu na 33 poziomie ! Ownage. Ja na 100 poziomie mam 300 smoków, jestem lepszy

Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Wto 18:51, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:05, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Wystarczy 1 poziom klasy czarującej żeby mieć to czarostwo.

Nieprawda. Poczytaj uważnie o umiejętnościach przy wieloklasowości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:24, 16 Lut 2010    Temat postu:

Zdaje się, że w Zapomnianych Krainach był atut co pozwalał wziąć jakąś dodatkową umiejętność jako klasową. Wybaczcie, ale mam lenia i nie mam mam zamiaru tego szukać :p
Iostream, to jest kolejny błąd w grze... Do czarów epickich z założenia dostęp mają jeno czarodziej, zaklinacz, druid i kapłan.
W życiu nie pozwoliłbym tropicielowi na używanie zaklęć epickich
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lisu
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 23:13, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
W życiu nie pozwoliłbym tropicielowi na używanie zaklęć epickich


A co, że z lasu do gorszy ?!

Ale do rzeczy:

Mamy tropiciela, na poz ~30+, który gdzieś tam ma 1 poz. powiedzmy czarodzieja, więc czarostwo ma jako umj. klasową (PG str. 55) czyli jego max. ranga w tym czarostwie jest za 30+, do tego może mieć 24 rang w wiedzy (natura), bo to jego klasowa, do tego wziął sobie "zwiększenie liczby czarów" (PPE str. 68) x5, ma komórkę na czary 9 poz. (i są to czary objawień)

Epickie czarowanie wymaga (1 z wariantów):
24 rang w czarostwie (mamy)
24 rang w wiedzy (natura) (też mamy)
umiejętności rzucania czarów objawień 9 poz.
czyli wystarczy, że nasz tropiciel będzie posiadał dowolne zaklęcie na 9. poz.

Moim zdaniem posiadanie komórki na czary = umiejętność rzucania czarów danego poziomu, ale jeśli chcecie to niech sobie delikwent wymyśli dowolny czar na tym 9 poz.

Mamy agenta ( wiem Szena, że może być też agentka Very Happy ), który spełnia wszystkie wymagania do wzięcia atutu, czemu nie może go mieć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:43, 16 Lut 2010    Temat postu:

Arvelus napisał:
Iostream, to jest kolejny błąd w grze... Do czarów epickich z założenia dostęp mają jeno czarodziej, zaklinacz, druid i kapłan.

Moim zdaniem to nie jest błąd w grze. Faktycznie tropiciel nastawiony na magię po wzięciu 6 atutów epickich może rzucać czary epickie jak druid po wzięciu jednego - choć jego poziom czarującego pozostanie śmiesznie niski, bo wynoszący połowę całkowitego, zaś RZT również nie osiągnie satysfakcjonującego poziomu (chyba, że kosztem atrybutów bojowych).

Lisu napisał:
Moim zdaniem posiadanie komórki na czary = umiejętność rzucania czarów danego poziomu, ale jeśli chcecie to niech sobie delikwent wymyśli dowolny czar na tym 9 poz.

To nie jest kwestia uznaniowa. Zasady mówią, że komórka na czary to... komórka na czary! I nic więcej. Nie ma limitu poziomu komórki na czary, ale jest limit poziomu czarów. Dla czarodzieja 9., dla barda 6., a dla tropiciela 4.
Jeżeli chcesz przedstawiać zasady opcjonalne skorzystaj z odpowiedniego subforum.

Lisu napisał:
który gdzieś tam ma 1 poz. powiedzmy czarodzieja, więc czarostwo ma jako umj. klasową (PG str. 55)

Przewróć stronę. To, o czym piszesz dotyczy tylko limitu rang (czyli faktycznie, może mieć tyle, ale podwójnym kosztem - awansując w tropicielu płaci 2 punkty za jedną rangę (przedostatni akapit ze "Zwiększania poziomu".

Czy można stworzyć tropiciela z czarami epickimi? Można, lecz nie ma to sensu - poświęcając atuty epickie stając się słabym wojownikiem, a i tak nie dorówna druidowi w rzucaniu epickich zaklęć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lisu
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 0:14, 17 Lut 2010    Temat postu:

Kamulec napisał:

Lisu napisał:
Moim zdaniem posiadanie komórki na czary = umiejętność rzucania czarów danego poziomu, ale jeśli chcecie to niech sobie delikwent wymyśli dowolny czar na tym 9 poz.

To nie jest kwestia uznaniowa. Zasady mówią, że komórka na czary to... komórka na czary! I nic więcej. Nie ma limitu poziomu komórki na czary, ale jest limit poziomu czarów. Dla czarodzieja 9., dla barda 6., a dla tropiciela 4.
Jeżeli chcesz przedstawiać zasady opcjonalne skorzystaj z odpowiedniego subforum.


Ok, ale nie mówię tutaj o tym, że tropiciel z atutami które sprawiają że ma kom. 9 poz. automatycznie dostaje czary tego poz. , tylko, że fakt posiadanie komórki na czary 9 poz. implikuje umiejętność rzucania czarów 9 poz. ( pomijamy tutaj zaklinaczy, bardów itp. )

Kamulec napisał:

Lisu napisał:
który gdzieś tam ma 1 poz. powiedzmy czarodzieja, więc czarostwo ma jako umj. klasową (PG str. 55)

Przewróć stronę. To, o czym piszesz dotyczy tylko limitu rang (czyli faktycznie, może mieć tyle, ale podwójnym kosztem - awansując w tropicielu płaci 2 punkty za jedną rangę (przedostatni akapit ze "Zwiększania poziomu".


Tak, ja tam dywagowałem sobie tylko o możliwościach, nie o ich kosztach Mr. Green
_____________________________________
Regulamin został złamany w punkcie: 2.2.3. Posty scaliłem - GP Kondeks


Ostatnio zmieniony przez Lisu dnia Śro 0:27, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:20, 17 Lut 2010    Temat postu:

Trochę regulaminem forum tu pachnie.

Ale nie moja sprawa.

W temacie, [3.0]czary epickie, jasno wykazaliśmy, że jeżeli MG trzyma się mechaniki i jest w stanie to brzemię udźwignąć i nie ugiąć się pod naporem mocy swoich własnych graczy, to czary epickie są warte tej "ceny", wydaje się ona wręcz śmieszna przy możliwościach czarów epickich. Ale to zależy od MG, jego umiejętności, nastawienia i ogólnego ogarniania zasad.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin