Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Czary wpływające na kostki wytrzymałości

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Magia i czary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gorky
Nowicjusz


Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:32, 11 Kwi 2013    Temat postu: [3.5] Czary wpływające na kostki wytrzymałości

Istnieją czary, które wpływają na stworzena w zależności od ich kostek wytrzymałości. I tak np hipnoza wpływa na 2k4 kostek. Nie bardzo wiem jak to się przekłada na przeciwników.

1. Czy nie ma znaczenia jakiego rodzaju kostke ma stworzenie? Przykładowo stworzenie o KW:1k6+3 to zawsze jest 1KW a stworzenie o KW:3k3+4 to zawsze jest 3KW?
2. Jeżeli przeciwnikiem jest np humanoid (człowiek, elf...) to jego KW jest zawsze równe jego poziomowi?
3. Czy stworzenie/postać może coś doliczyć do swojego KW (są jakieś premie)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fang
Użytkownik


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:27, 12 Kwi 2013    Temat postu:

1. 1KW to 1 KW. Nie ważne czy to 1k8 humanoida, 1k12 smoka, czy 1k4 czarodzieja, liczy się zawsze jako 1.
2. Nie zawsze. Jeżeli ma rasowe kości wytrzymałości to nie. Prostym przykładem może być np człowiek-szczurołak łotrzyk 1. Ma 1KW za klasę ale też 1KW "rasowe" szczura - pomimo że jest humanoidem.
3. Są czary i zdolności dodające tymczasowe KW (np: bardowskie inspirowanie wielkości) i odporność na odpędznie nieumarłych, która na potrzeby testu odpędzania zwiększa ich KW o 4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Magia i czary Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin