|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorky
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:32, 11 Kwi 2013 Temat postu: [3.5] Czary wpływające na kostki wytrzymałości |
|
|
Istnieją czary, które wpływają na stworzena w zależności od ich kostek wytrzymałości. I tak np hipnoza wpływa na 2k4 kostek. Nie bardzo wiem jak to się przekłada na przeciwników.
1. Czy nie ma znaczenia jakiego rodzaju kostke ma stworzenie? Przykładowo stworzenie o KW:1k6+3 to zawsze jest 1KW a stworzenie o KW:3k3+4 to zawsze jest 3KW?
2. Jeżeli przeciwnikiem jest np humanoid (człowiek, elf...) to jego KW jest zawsze równe jego poziomowi?
3. Czy stworzenie/postać może coś doliczyć do swojego KW (są jakieś premie)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fang
Użytkownik
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:27, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
1. 1KW to 1 KW. Nie ważne czy to 1k8 humanoida, 1k12 smoka, czy 1k4 czarodzieja, liczy się zawsze jako 1.
2. Nie zawsze. Jeżeli ma rasowe kości wytrzymałości to nie. Prostym przykładem może być np człowiek-szczurołak łotrzyk 1. Ma 1KW za klasę ale też 1KW "rasowe" szczura - pomimo że jest humanoidem.
3. Są czary i zdolności dodające tymczasowe KW (np: bardowskie inspirowanie wielkości) i odporność na odpędznie nieumarłych, która na potrzeby testu odpędzania zwiększa ich KW o 4.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|