|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba86
Nowicjusz
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:24, 26 Sty 2012 Temat postu: [3.0; 3.5] Komponent somatyczny |
|
|
Do rzucania zaklęć potrzebne jest wypowiedzenie paru słów i wykonanie paru gestów. Co jednak, jeśli postać np. straciła dłoń? Nie może wtedy wykonywać bardziej skomplikowanych gestów za pomocą tej ręki, więc co się dzieje z jej umiejętnością rzucania zaklęć? Nie może rzucać zaklęć innych niż unieruchomione, może rzucać zaklęcia z jakąś szansą na niepowodzenie, czy nie przeszkadza to w rzucaniu czarów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lord Xan
Generał Podziemi
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Barlinek/Poznań
|
Wysłany: Czw 21:38, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Postać potrzebuje jednej wolnej dłoni do zapewnienia komponentu somatycznego. Jeśli straciła jedną z nich, pozostaje druga - i nie można w niej mieć broni czy ciężkiej tarczy. Zaś za kikuta proponuję podstawić protezę nożową z KBiE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lisu
Użytkownik Zaawansowany
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 23:57, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak wyżej, starczy tylko 1 ręka, natomiast jeśli chodzi o kikuta, to znajdź kapłana z regeneracją, naprawi Ci dłoń.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|