|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bababo
Nowicjusz
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:33, 17 Cze 2019 Temat postu: [3.5] Zaklinacz Prośba o optymalizację ścieżki rozwoju. |
|
|
Cześć chce się dowiedzieć jak zbudować kozak zaklinacza człowieka. Zaklinacz ten ma się posługiwać potężną magią ofensywną głównie.
kule ognia, błyskawice,
Chciałbym żeby moja postać była silna i potrafiła "nieść" niezgraną drużynę na barkach.
Na ten moment mam dostęp do podręcznika gracz 3.5, do podręcznika klas prestiżowych.
Mam 1 poziomowego zaklinacza człowieka o statystykach: charyzma : 16, budowa, 14, siła 13, roztropność 9, zręczność 10, inteligencja 12
Co do zasad staramy się kierować podręcznikiem.
Drużyna moja wygląda tak: Zaklinacz, łotr, tropiciel, bard.. Więc tanka jak na lekarstwo..
Proszę o pomoc w poprowadzeniu postaci w optymalny sposób.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:20, 18 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Rozważ uśpienie, przywołanie potwora I (głównie dla flankowania, aktywowania pułapek, odwracania uwagi) lub deszcz kolorów.
Ustal, czy Wasza drużyna walczy wręcz, czy na dystans (np. czy tropiciel weźmie dwie bronie, czy strzelecką ścieżkę), w tym drugim wypadku może np. tłuszcz być przydatny.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 22:21, 18 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bababo
Nowicjusz
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:21, 21 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Topiciel walczy na 2 miecze, łotr generalnie próbuje walczyć wchodząc komuś na plecy, bard śpiewa, otumania i walczy biczem. Ja na ten moment mam 2 lv, czary z poziomu 1 magiczny pocisk, zbroja maga
Czary poziomu 0 : Wiadomość, dłoń maga, promień mrozu, wykrycie magii, tańczące światła.
Na next sesji będzie lvl up i będę mógł dodać atut i czar 1 poziomu.
Pytanie co dodać atuty które mam to : Twardość, Czarowanie w walce.
O 1 poziomie myślałem o porażającym uścisku 1k6 poziom czy olać temat zadawania obrażeń i poczekać na 4 poziom i dodać płomienny promień? a teraz dodać przyzwanie potwora?
Co do atutów to zielony jestem, nie mam pojęcia co jest warte uwagi, metamagiczne atuty na tą chwile są bez sensu, bo np maksymalizacja czaru leci z komórki o 4 poziomy wyższej a jak ja mogę rzucać czary 1 poziomu tylko to trochę useless atut. Tzn tak mi się wydaje..
Będę wdzięczny za każdą pomoc ;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 2:27, 23 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Rolą ofensywnego maga często jest wyeliminowanie zagrożenia nim to zagrozi drużynie. Rozważ doskonalszą inicjatywę.
Jeśli planujecie grę na wyższych poziomach, wybierz klasę prestiżową (z podstawki to mistrz wiedzy lub arcymag) i dąż do spełnienia jej wymagań.
Z zaklęć, rozważ ochronę przed złem – ma trzy efekty, dzięki czemu jest dość uniwersalna. Alternatywnie np. płonące dłonie (wtedy rozważ skupienie na wywoływaniu) lub zaklęć nieco bardziej okazjonalnie używanych – z założeniem, że w boju na razie pomoże magiczny pocisk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|