|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 20:32, 30 Lis 2007 Temat postu: Ile fabuły, a ile realizmu? |
|
|
Nie koniecznie drogi elfie^^
Zauważ, że porządny MG nie będzie się sztywno trzymał zasad. Jeśli kolo śpi i gracz chce wbić mu miecz w serce to poporstu automatycznie go zabijam, jeśli miał pożyć dłużej i uznaję, że jeszcze nie nadszedł jego czas to sprawiam, że cos go budzi...
_____________________________________________________________
Posty przeniosłem z: http://www.dndforumrpg.fora.pl/mechanika,22/podrzynam-mu-gardlo-dobra-rzucaj-obrazenia,939.html w niezmienionym stanie. - GWP Kondeks
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 3 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:50, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Zauważ, że porządny MG nie będzie się sztywno trzymał zasad. Jeśli kolo śpi i gracz chce wbić mu miecz w serce to po prostu automatycznie go zabijam, jeśli miał pożyć dłużej i uznaję, że jeszcze nie nadszedł jego czas to sprawiam, że cos go budzi... |
Moim zdaniem, to nie miejsce na takie dywagacje. Sądzę, że więcej "porządnych MP" nie nagina zasad zależnie od chęci uzyskania konkretnego wyniku działania. Ty zaś wcale nie proponujesz odpowiedzi mechanicznej, a czysto hipotetyczną, którą można sparafrazować do formułki "MP może wszystko".
Sądzę, że temat wyczerpany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:52, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Arvelusie i to jest bez sensu. Jeżeli śmierć danej osoby ma być zależna od kaprysu MG, gracze szybko zauważą, że świat jest sztuczny i nie prawdziwy. Czasami musi iść coś nie po myśli MG.
Co do tematu:
Kornelu, powinienneś uwzględnić to, czy postać jest przytomna, a może śpi? Bo to zupełnie zmienia postać rzeczy.
Jeżeli śpi jest traktowana jako bezradna, więc albo jest tak potężna, że nie zginie, albo po prostu coup de grace ją załatwi. Zauważ, że postać z ukradkowym atakiem ma tak ogromne coup de grace, ze ciężko nie zabić, a osoba bez owego ukradkowego ataku może przeprowadzić nieudany atak (w złe miejsce wbić, źle naciąć, cokolwiek).
Jeżeli jest przytomna to może właśnie podbić rękę, przesunąć się, czy nawet złapać za rękę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 11:24, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
To wszystko zależy od sposobu przedstawienia tego przez MG
Oczywiście nie zrobię, że nagle ni z tego ni z owego się obudzi...
Ale są różne podejścia...ważny przeciwnik raczej nie pozostanie bez ochrony. A jeśli graczom uda się wymyślić sposób na obejście jej to należy im się nagroda. Ale jeśli wyjdzie to przez przypadek... główny wróg nie powinien ginąć przez przypadek, ale jego śmierć powinna następować po długiej walce..
Raz mi udało się poporwadzić jedną walkę (mnich, druidka i paladyn vs. Bel) przez 3 godziny i muszę przyznać, że wyszła mi znakomicie^^
Ale to wszystko kwestia gustu...moi gracze nigdy nie nażekali
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|