|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacpun
Nowicjusz
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 11:23, 06 Sty 2011 Temat postu: [3.5] Budowa druida |
|
|
Siemanko, w dd gram stosunkowo nie dawno, więc moje doświadczenie w tej grze jest mierne xD , więc proszę bardziej doświadczonych graczy o pomoc w budowie postaci, a mianowicie druida. Budowany będzie od zera aż do poziomu epickiego i zależy mi żeby silnie raził magią a w postaci zwierzaka kosił pole bitwy. Jakieś sugestie co do umiejętności i najlepszy dobór atutów, najprzydatniejsze czary i ekwipunek który by go wzmocnił. Przydałoby się aby i jego zwierzęcy towarzysze byli również dopakowani. Krótko mówiąc ma to być druid koks. A i mogą być również sugestie co do prestiżu, ale wydaje mi się, że nie ma co go miksować. Z góry dziękuje za pomoc. A no i gram w wersje 3.5.
_______
Jeżeli chcesz, żeby ktoś Ci pomógł to wykaż odrobinę szacunku i napisz tekst porządnie. Parę rażących błędów poprawiłem. Temat przeniesiony. – GP Kondeks
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 1:06, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Druid ma 2 sensowne ścieżki rozwoju:
- rzucający czary
albo
- zmiennokształtny
Nie da rady zrobić druida, który byłby najlepszy w obu tych dziedzinach. Zdecyduj się na coś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacpun
Nowicjusz
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 21:20, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no to niech będzie zmiennokształtny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bortasz
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:37, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Pierwszą podstawową rzeczą z jakiej musisz zdać sobie sprawę brzmi:
"Druid jest jedną z najpotężniejszych klas w D&D. "
W zasadzie tylko jak byś kompletnie spartolił swój Bulid nie byłbyś koksem.
Podstawą twego Bulida są Atuty. To one zdefiniują kim będzie twój druid.
1 poziom
Natural Bond z Complete Adventurer Dodaj do tego Pies wierzchowiec jako Zwierzęcy towarzysz. Właśnie masz Jednego z lepszych wojowników jako najwierniejszego towarzysza.
Od razu Maksuj Postępowanie ze zwierzętami. Dzięki temu na wyższych poziomach na swojego psa wierzchowca nałożysz Szablon Bestia Bojowa z Księgi potworów II Dzięki temu twój Zwierzęcy towarzysz (Który teraz może nosić zbroję i to magiczne) jest w stanie pokonać wojownika twojego poziomu.
Jeśli stracisz Psa Wierzchowca nie rozpaczaj za to znajdzi sobie Rosomaka (Zwłaszcza na poziomie 4+) Ma 3 ataki ładne atrybuty... A dzięki więzi z tobą teraz w ogóle staje się maszyną do zabijania. W dodatku jeśli nałożysz na niego łatkę bestia Bojowa zyskuje 2+ kości wytrzymałości co sprawia że rośnie do rozmiaru Dużego. Czyli jako ork, krasnolud, Człowiek możesz na nim jeździć tak jak Niziołek Druid na psie wierzchowcu.
A jaki daje bonus? Prosty. Twój zwierzęcy towarzysz otrzymuje premię jak byś miał 3 poziomy więcej... Czyli Pies wierzchowiec Druida 3 poziomu Dodajesz premie jak byś był 6 poziomowcem... z kolei Rosomak Zwierzęcy towarzysz Druida 4 poziomu nie otrzymuje zwyczajowej kary -3 do poziomu Druida przy ustalaniu premii.
TU uwaga. Jest w Eberron Campaign Setting Szablon Magabred. Jeśli możesz zdobądzi takie zwierzę na swego zwierzęcego towarzysza. Najlepiej by był to:
Pies Wierzchowiec
Rosomak
Orzeł.
Magabred + Natural Bond + Bestia Bojowa (Wpisać nazwe zwierzęcia) to masakrator.
Rosomak i orzeł zyskują dzięki besti bojowej Kości wytrzymałosci które zwiekrzają ich rozmiar (Kości wytrzymałości za Zwierzęcego towarzysza tego nie robią) Magabred zwiększa atrybuty i to znacznie. Ogólnie Jak masz ten zestaw to Sam twój zwierzęcy towarzysz będzie Godnym przeciwnikiem dla wojownika/Barbarzyńcy twojego poziomu lub nawet wyższego.
Poziom 3
Ashbound- Atut z Eberron Campaign Setting największy problem że musisz nienawidzić Czarodziej i Zaklinaczy co może być pewnym problemem. Jednak NIE jest to wymógł mechaniki. Jak MG pozwoli ci wziąć ten Atut bez tego dodatku o nienawiści do Magii tajemnej Zrób to. Właśnie podwoiłeś czas trwania wszystkich zaklęć Przyzwań. Tych Spontanicznie rzuconych także. Co sprawia że np na 3 poziomie przyzywasz Hipogryfa (Z 3 atakami) nie na 3 a na 6 rund.
Poziom 6
Natural Spell. Koniec kropka. To nie jest Atut. To zdolności klasowa zastępująca dodatkowy Atut. Bez żadnych dyskusji masz to wziąć i koniec. Dzięki temu możesz rzucać czary będąc w postaci zwierzęcej.
Poziom 9 Dopiero tu dokonujesz wyboru w czym się specjalizować. Inicjat Natury jest fajny możesz mieć własną Armię zwierzaków niczym kapłan nieumarłych. Np kilka rosomaków z łatkami magabred i Bestia bojowa (Pies Wierzchowiec też się sprawdzi) + Orły Magabred i bestia bojowa. (PRzekonasz się że same stwory są tańsze niż np pancerz dla nich... taka Koszulka kolcza dla Średniego orłą już swoje kosztować będzie... no ale za jakości się płaci.
Przedmioty:
Jest taki fajny przedmiot za 8 000 z Complete Champion
Ring of The Beast.... Pozwala ci traktować wszystkie czary przyzwań jak by były o poziom wyższe. Np rzucasz czar Przyzwanie Sojusznika Natury 2 jednak dzięki pierścieniowi jest on traktowany jak przyzwanie Sojusznika Natury 3... co pozwala ci przyzwać k3 stworów jakie chciałeś przyzwać lub 1 potężniejszego. Dodaj do tego Ashbound i 2 poziomowym zaklęciem przyzywasz Złowieszczego Wilka na 2 razy więcej rund jak masz poziomów. A to już przyzywanie Swojej armii. Jak jakimś przedziwnym sposobem uda ci się uzyskać Atut Greenbound Summonic w zasadzie możesz zapomnieć inne czary i wszystko rozwiązywać odpowiednią liczbą przyzwanych stworów.
Pas mnicha także będzie dla ciebie świetnym przedmiotem... pod warunkiem że ktoś ci go nałoży w zwierzęcej formie.
Zatem wpierw jak będziesz naprawdę leniwy poślesz swego zwierzęcego towarzysza plus zwierzaki które kontrolujesz dzięki inicjatowi natury. Jak to okaże się za mało Zaczniesz rzucać czary przyzwań... a jak i to nie pomoże zamienisz się w złowieszczego polarnego niedźwiedzia w zbroi i pasem mnicha i zjesz skurczy diabłów na śniadanie.... W zasadzie od 12 poziomu jesteś nie do zatrzymania przez jakąkolwiek klasę równą ci poziomem... no Kapłan mocno zoptymalizowany będzie wstanie stanąć ci na drodze ale czy zatrzyma w to wątpię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|