Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kapłan/Czarodziej/Runotwórca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku17
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 14:32, 13 Gru 2010    Temat postu: Kapłan/Czarodziej/Runotwórca

Witam was , co myślicie o klasie Kapłan / Czarodzej / Runotwórca
Chodzi mi o to , że dzięki runotwórcy na 8 poziomie będę mógł wytwarzać runy z ładunkami dziennymi ( jest to bardzo kosztowne , ale opłacalne z czasem )
- Dzięki klasie Kapłan bd mógł zostać runotwóca , oraz tworzyć runy leczenia itp ( wszystkie czary , które ma kapłan można przetwarzać na runy)
- Czarodziej , żeby mieć czary wtajemniczeń , dzięki którym bd mógł również tworzyć runy

Oczywiście najpierw nabije lvl kapłanem i runotwórcą , żeby nie biegać kapłanem bez zbroi itp. Potem jak już bd miał czarodziejem skórę Maga będzie lajt ;)

Więc co sądzicie o takiej postaci ? Czekam na wasze sugestie i pomysły . :)


Chodzi mi o takiego fightera , który ma dużo czarów z run + z klas , oraz bije mele ;)

Oczywiście miałbym niską BP do ataku , ale za to są czary które dają do siłę itp .

+ Runy tworzył bym na ciele ( motyw z "Malowanego Człowieka" )


Ostatnio zmieniony przez Goku17 dnia Pon 14:40, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Pon 22:53, 13 Gru 2010    Temat postu:

Takie rzeczy tylko w erze!
Będziesz nabijał poziom klasami czarującymi aby bić się wręcz Shocked
Wg. mnie założenie jest błędne. Pamiętaj że łamiąc klasy w żadnej nie będziesz wymiatał. Dotyczy to zwłaszcza klas "magicznych" np 8. poziom czarodziej 8. poziom kapłan masz dostęp do 4. poziom czarów i modlitw, natomiast 16. poziom kapłan czy czarodziej już wymiatają.

Z tego co pamiętam runotwórca pozwala na zdobywanie poziomu czarującego kapłana więc jest to mocne połączenie. Z tym że nie ma odegnań.

Pozdrawiam!

___________________________________
Proszę pisać poprawnie i po polsku. Litery a, e nie są tożsame z ą, ę. Po liczebnikach zapisanych cyframi stawia się kropki.
WP Kamulec


___________________________________________________________
Za błędy w tekście przepraszam pisałem szybko z braku czasu. Pewna niekonsekwencja w redagowaniu tematu inni mogą używać ang. skrótów. A ja nie. Shame on you


Ostatnio zmieniony przez Anachid dnia Wto 15:15, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 11:47, 14 Gru 2010    Temat postu:

Lepiej pozostać kapłan/runotwórca. Anachid ma rację. Nie warto łąmać klas czarujących:)
Znacznie ograniczysz ich moc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:57, 14 Gru 2010    Temat postu:

Brakuje oznaczenia edycji.

Cytat:
Oczywiście miałbym niską BP do ataku , ale za to są czary które dają do siłę itp .Oczywiście miałbym niską BP do ataku , ale za to są czary które dają do siłę itp .

Niekoniecznie, boska moc lub transmutacja tensera mogą załatwić sprawę.

Podobnie jak przedmówcy uważam, że nie opłaca się łamać klas czarujących, ew. jakiś 1 poziom.

Zresztą do łączenia obu rodzajów magii lepsze są inne klasy. Jednak one raczej do walki wręcz się nie specjalnie nadają.

Odpowiedź na twoje pytanie: raczej kiepska. Będziesz miał dość mało PW i KP. Zyskasz w zamian dużo czarów defensywnych, które będziesz aktywował pół wieczności. Potem jak już je aktywujesz jakiś mag rozproszy je (w końcu masz mały poziom czarującego) większym rozproszeniem lub rozłączeniem Mordenkainena.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Wto 15:10, 14 Gru 2010    Temat postu:

Kondeks napisał:


Będziesz miał dość mało PW i KP. Zyskasz w zamian dużo czarów defensywnych, które będziesz aktywował pół wieczności. Potem jak już je aktywujesz jakiś mag rozproszy je (w końcu masz mały poziom czarującego) większym rozproszeniem lub rozłączeniem Mordenkainena.



Poza tym w ed. 3,5. znacznie skrócono czas trwania zaklęć defensywnych. Może okazać się że jedne przestają działać gdy inne jeszcze rzucasz. (zależne jest to od poz. czarującego)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin