|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hernan
Nowicjusz
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Srebrne Marchie
|
Wysłany: Pią 18:27, 15 Paź 2010 Temat postu: [3.5] Walka w PODMROKU |
|
|
Witam. Podpowiedzcie jak przygotować postać do wyprawy do PODMROKU. Drużyna składa się z wojownika i tropiciela. Czego się spodziewać, jaki sprzęt może być potrzebny. Z góry dziękuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 19:28, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Coś co zapewni widzenie w ciemnościach. Masa żarła i wody (w Podmroku ciężko o to), przydatne może być coś co może wywołać światło dnia, wiele stworzeń jest wrażliwe na tego typu zaklęcia.
Poza tym sprzęt do wspinaczki
A najważniejsze to wziąć broń:)
To tak pokrótce
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:55, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
- wynająć czarodzieja, bo bez magii nie da się przeżyć spotkań w podmroku
- wynająć łotrzyka, żeby oczyszczał drogą przed wami
- wynająć kapłana, żeby leczył wasze poranione ciała nim się wykrwawią w tych podziemiach
- a najlepiej to w ogóle siedzieć w karczmie w mieście i się nie wychylać, żeby nie zginąć...
Ciężko jest stwierdzić czego potrzebujecie w podmroku, biorąc pod uwagę, że nie wiem, w jaki sposób w ogóle radzicie sobie z czymkolwiek na powierzchni... Bez powerbuildów, czy chociażby porządnej optymalizacji wojownik z tropicielem nie mają szans w starciu z większością magicznych przeciwników.
Zakładam wobec tego, że MP specjalnie dostosowuje przygodę do Waszych możliwości, zatem patrząc pod tym kątem nie musicie się jakoś dodatkowo przygotowywać...
Mimo wszystko warto zastanowić się nad następującymi kwestiami (o których z resztą wspomniał już Arvelus):
- Światło. Jeśli nie posiadacie widzenia w ciemnościach, bądź ślepowidzenia to musicie mieć jakieś źródło światła. A najlepiej kilka. Z drugiej strony czasem przyda się, abyście to Wy zniknęli w ciemnościach. Głębsza ciemność rzucona przez kapłana na jakiś mały kamień, czy monetę będzie trwać przez kilka-kilkanaście dni, a w każdej chwil można ją wyjąć z kieszeni, czy sakiewki.
- Wspinaczka. Liny powinniście mieć wystarczająco, żeby owinąć nią słonia. Do tego kilofy, łopaty itd... w przypadku jeśli zostalibyście zasypani / odcięci. Jednak i to może czasem nie wystarczyć. Miejcie pod ręką eliksir lotu. Do tego jeszcze pomniejszenie (5CL), które może Wam się przydać w ciasnych korytarzach i tunelach.
- Masa jedzenia i wody także będzie Wam przydatna, jednak targanie na plecach wielkiej zarżniętej krowy i beczki z wodą raczej nie jest zbyt wygodne. Płaszcz podróżny jest dobrym substytutem, zapewnia wyżywienie oraz pomniejszą ochronę przed zimnem bądź gorącem.
- Leczenie. Każdy poszukiwacz przygód musi mieć na podorędziu trochę eliksirów, zwojów i różdżek z leczeniem. Wam pozostają jedynie eliksiry, jednak warto tez zastanowić się nad kupnem naparów / olejków, w razie gdyby wszystkie szklane fiolki zostały w jakiś nieszczęśliwy sposób rozbite. Ogólnie rzecz biorąc zasada jest taka - jeśli macie jakieś pozostałe złoto do zagospodarowania to wydajcie je na leczenie. To zawsze się przyda.
- Broń. Ukłon w stronę Arvelusa, że zwrócił na to uwagę. Gdziekolwiek idziecie musicie mieć ze sobą oręż. A do podmroku już tym bardziej. Jednak pamiętajcie, że w podziemiach możecie natrafić na różne stworzenia, bądź substancje, których jedynym sensem istnienia jest uprzykrzanie życia poszukiwaczom przygód poprzez zżeranie metalu. Dlatego poza swoim świętym tańczącym migbłystalnym mieczem olśniewającej energii warto mieć gdzieś schowany jeszcze drugi miecz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonho
Początkujący
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 13:48, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
W Podmroku potrzeba bardzo dobrej drużyny. Do klas wymienionych przez Boskiego dodałbym jeszcze paladyna, gdyż ma specjalne premię na ataki na istoty o charakterze dowolnym złym, a takich jest mnóstwo w Podmroku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|