|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aker
Nowicjusz
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z dzióry
|
Wysłany: Czw 21:16, 13 Lip 2006 Temat postu: Klasy postaci a ich odgrywanie |
|
|
Witam.
Mam zamiar zamienić się z kumplem "mistrzowaniem" i nie wiem kim mam zamiar grać. Patrząc na każdą klasę, znajduje w niej coś dla siebie. Każdą jestem w stanie przetwożyć na moje oczekiwania (poprzez bogatość osobowości). Na coś jednak musze się zdecydować. To "mi" "inni" oddają "liderowanie" (drużynie [postaciom]) za to, że byłem mg i do mnie chcą się dostosować. Tak więc proszę o napisanie a raczej opisanie wszystkich klas z grubsza, jakie są ich fajne i te beznadziejne strony. Napiszcie też swoje ulubione klasy.
Z góry thix.
To tyle.
Pozdrowionka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Czw 21:44, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Osobiście uważam, że najleprze trzy klasy to:
1.Łotrzyk
2.Mnich
3.Kapłan
ad.1 - łotrzyk kradnie, skrywa się w cieniu, ogólnie dużo umiejętności no i ukradkowy atak. Ciekawa osobowość. Bo łotrzyka można odgrywać jako: dyplomatę, rzezimieszka, kieszonkowca, włamywacza lub mordercę więc jest w czytm wybierać.
ad.2 Mnich - ciekawa osobowość. Bardzo uduchowiona w jakimś bogu bąź filozofi. Mądra. No i niecodzienny styl wlki ciałęm. Raz kopa w twarz,raz zaciągniesz z główki. tu i tam poprawisz prawym sierpowym.
ad3. Kapłan. Uzbrojony całkowicie, dobrze walczy, i może leczyć, a to waże w drużynie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aker
Nowicjusz
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z dzióry
|
Wysłany: Czw 20:37, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hymmmm…
Nie miałem chwilowego dostępu do netu więc teraz piszę.
Psionika odpada. Nie mamy książek więc nie wiem o co chodzi. Klasy prestiżowe również. Mamy zamiar zacząć miej więcej „od początku”. Opisze moje koncepcje poszczególnych podstawowych klas:
Barbarzyńca – odpada i tyle. Bezmózgiem nie lubię grać a id szał mi się nie podoba.
Bard – prawda, elastyczny, połączenie zaklinacza i łotrzyka, ale nie dla mnie. Wole zaklinacza lub łotrzyka niż taki mix. To mnie po prostu nie bawi.
Czarodziej – no no… Czemuż by nie? Ale raczej taki badający pradawne runy i ruiny;). Lubi bawić się magicznymi przedmiotami. Jest całkowicie zły lub taki z założenia neutralny.
Druid – neutralny. Czciciel natury. Raczej pomaga drużynie orientując się w lesie. Czasem uleczy. Jest chory na punkcie swojego zwierzęcego towarzysza. Nie pozwala my wziąć udziału w walce.
Kapłan – kolejny czarownik objawień. Tylko zły. Jest chory na punkcie swojego bóstwa. I czaruje, i walczy.
Łotrzyk – tak. Bardziej odpowiada mi niż bard. Będzie raczej specjalistą od zamków, chociaż nie raz pobawi się w dyplomatę oraz coś sfałszuje.
Mnich – niby fajny, ale nie dla mnie. Prawda – Matrix w fantastyce, jednak to mnie nie przekonuje. Ewentualnie jako człowiek długo zamknięty w jakimś porąbanym klasztorze.
Paladyn – nie dla mnie. Boska krucjata mnie w ogóle nie przekonuje.
Tropiciel – chaotyczny. Dobry, obrońca praw natury, lub zły, groźny drapieżnik. I łuk, i walka ostrzami.
Wojownik – ten z kolei praworządny. Swój honor trzeba mieć. A i zemsta była by mile widziana. Dobry, silny, prawy, lub zły, zabójca, najemnik, niszczący wszystko i wszystkich na swojej drodze.
Zaklinacz – o nim naczytałem się w podobnym temacie. Miotający kulami ognia i błyskawicami.
Lubię grać postaciami o niskiej roztropności, jeżeli nie jest ona z gruntu potrzebna. Szaleniec, któremu wydaje się, że widzi cuda. Wariat. Za to posiada wiedzę. A i swoją osobą nie odstrasza.
To tyle.
Pozdrowionka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liverrin
Arcymag
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:35, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No cuż... Sam wywnioskowałeś co Ci się podob, a co nie w tych klasach.
Sam preferuję barda, ale ty sam napisałeś, że Ci nie pasuje, więc nie będę się rozpisywał na jego temat.
To już tylko kwestia gustów. Z tego co napisałeś, wywnioskowałem, że najlepszym dla Ciebie wyborem nbyłby czarodziej lub łotrzyk. ja bym polecał więc łotrzyka. ;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:39, 22 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Aker napisał: |
Czarodziej – no no… Czemuż by nie? Ale raczej taki badający pradawne runy i ruiny;). Lubi bawić się magicznymi przedmiotami. Jest całkowicie zły lub taki z założenia neutralny.
Łotrzyk – tak. Bardziej odpowiada mi niż bard. Będzie raczej specjalistą od zamków, chociaż nie raz pobawi się w dyplomatę oraz coś sfałszuje.
Lubię grać postaciami o niskiej roztropności, jeżeli nie jest ona z gruntu potrzebna. |
No cóż.. proponuję w takim razie zrobić CN czarodziej/ łotrzyka o niskiej roztropności. W końcu czarodziejowi są potrzebne podobne atrybuty, chodź może w nieco innym "natężeniu' (dla łotrzyka ZR, INT, BD a dla czarodzieja to samo, tylko, że w odrotnej kolejności. W każdym razie możesz mieć niską RZT i CHA).
Co do czarów, to nie przydatne (chodź nie zaszkodzi mieć ten dobry, magiczny pocisk) będą czary zadające obrażenia i przyzywające potwory (bo w porównaniu z twoim łącznym poziomem postaci będą bardzo słabe). Najlepsze będą wspierające (głównie transmutacja), wieszczenia i iluzje. Nie zaszkodzie, abyś posiadał także czary utrudniające ruch i widoczność, oraz czary ze szkoły zaklinania, jednak te zapewne dozwalają na rzut obronny, więc będą gorsze. Zwróć również uwagę na to, że jeśli będziesz czarodziejo-łotrzykiem większość czarów będziesz rzucał przed walką, jako że w jej trakcie będą zwykle śmiesznie słabe i opłacalniejsza będzie walka wręcz. No i ostatnia uwagą. Jeśli czary ofensywne, to promienie, gdyż za ich pomoca możesz używać ukradkowego ataku.
Może trochę nie na temat i polałem wody, ale chciałem wyczerpać temat łotrzyko-czarodzieja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aker
Nowicjusz
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z dzióry
|
Wysłany: Nie 16:18, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hymmmm. Osobiście trochę nie myślę o wielo-klasowości. Po prostu nie lubie za bardzo jej. Chociaż to co powiedziałeś będzie bardzo przydatne, kiedy, choćby będę doradzał innym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 20:53, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja nie wiem jak możesz się zastanawiać. Z tego co powiedziałeś to zaknlinacz jest najleprzy dla ciebie. Po pierwsze może być chaotyczny i o niskiej rostropności. Na przywódce się nadaje bo ma dużą charyzme. Co do skuteczności to nie ma to jak świr miotający kulami ognia na około ;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:20, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się w pełni z Kondeksem. Zaklinacz jest bardzo barwną i ciekawą postacią, sam też nim grałem i bardzo mi się podoba. O wiele bardziej pasuje na szaleńca niż czasrodziej . Jednak jeżeli się na niego zdecydujesz radzę uważnie przestudiować wszystkie zaklęcia i przygotować projekt postaci aby wybierać tylko te czary, które będą też przydatne na wyższych poziomach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|