|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziadzia
Nowicjusz
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Krk
|
Wysłany: Czw 10:27, 15 Kwi 2010 Temat postu: Problem z ruchem |
|
|
Witam.
Nie wiem jak obliczać ruch! Czy trzeba rzucać jakąś kością i coś liczyć?. Chodzi o to że są te całe przeszkody np. mgła i jak to policzyć ze zwykłym ruchem?
Z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:43, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zapewne masz na myśli interpretacje tabelki 9-3, ze strony 143 PG, mam rację?
Standardowo nic nie musisz rzucać. Po prostu mnożysz bazową prędkość razy konkretny ułamek.
np. masz bazową przędność człowieka w pełnej płycie 6 m.
Jest mgła, więc prędkość mnożysz razy 1/2.
6m*1/2=3 m -twoja bazowa prędkość we mgle wynosi 3 m.
Analogicznie, pokonujesz normalnie 3 km, na godzinę.
Więc we mgle pokonasz 1,5 km.
etc.
Jednak tak na logikę podczas ruchu taktycznego może to wyglądać inaczej. W końcu we mgle biega się tak samo szybko jak bez mgły. Co nie zmienia faktu, że przez gęste poszycie podczas walki dalej będzie Ci tak samo trudno się poruszać (1/2 prędkości bazowej).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|