|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymkowiak
Użytkownik Zaawansowany
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 19:36, 24 Wrz 2008 Temat postu: Utarczki w grupie |
|
|
Witam.
Gram obecnie w trzy osobowej grupie ( łotrzyk , wojownik , zaklinacz).
Mamy(ja i zaklinacz) problem z krasnoludem wojownikiem. Nie zachowuje się jak praworządny krasnolud(czyli zgodnie z charakterem) tylko wali we wszystko co się rusza. W dodatku gracz ciągle coś krzyczy , śmieje się. Jak mamy go "naprostować" ?. Nie , nie możemy go wywalić z drużyny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liverrin
Arcymag
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 19:44, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Myślę, że trzeba zacząć od rozmowy z graczem poza grą. Próbować się dogadać, jeśli gość jest kumaty to zrozumie, że nie tędy droga (mam na myśli jego grę).
Największym błędem było by uświadomienie go, że nie może zostać wywalony drużyny. Niech liczy się z tym, że jego zachowanie wpływa na całokształt.
Jeśli to nie pomoże - zmiana charakteru, różnego rodzaju haczyki i niedogodności z tym związane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 3 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 15:30, 25 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Czy nie możność wywalenia wiąże się z niemożnością zniechęcenia?
Proponuję przygotować kilka pytań dla graczy jak np. http://dndforumrpg.fora.pl/,/,903.html (choć może być mniej lub inne). Wymusi to wymyślenie postaci i zmianę podejścia do gry na bardziej poważne. Oczywiście, odpowiedzi powinny być wyczerpujące.
Alternatywa?
Cytat: | Nie zachowuje się jak praworządny krasnolud(czyli zgodnie z charakterem) tylko wali we wszystko co się rusza. | Prosta sprawa. Niech wróg będzie mniej "dopasowany" do poziomu BG. Wtedy będą musieli uważać z kim zadzierają (i gra będzie bardziej "logiczna").
Cytat: | W dodatku gracz ciągle coś krzyczy , śmieje się. |
Krzykiem przywoła zagrożenie (a w końcu krasnoludzki wojownik ucieka najwolniej), zaś liczne okrzyki i śmiechy bez powodu mogą sugerować jego otoczeniu, że mają do czynienia z osobą o zaledwie cząstce władz umysłowych.
Uwagi techniczne:
- przed znakiem interpunkcyjnym nie stawia się spacji
- w tematach nie stawia się kropek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rudzia
Adept
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...
|
Wysłany: Śro 17:08, 01 Paź 2008 Temat postu: Re: Utarczki w grupie |
|
|
Szymkowiak napisał: | W dodatku gracz ciągle coś krzyczy , śmieje się. |
Jeśli nie jest to część odgrywania postaci, jak sugeruje Kamulec, proponuję mocną herbatkę z melisy. Nie, naprawdę, może głupio brzmi, ale powinno zadziałać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymkowiak
Użytkownik Zaawansowany
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:25, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Rudzia napisał: | proponuję mocną herbatkę z melisy |
Nie ma możliwosci w szkole.
Dziękuje za dobre chęci, ale problem roziwiązał się sam. Krasnolud odszedł. Temat do zamknięcia
Kamulec napisał: |
Uwagi techniczne:
- przed znakiem interpunkcyjnym nie stawia się spacji
- w tematach nie stawia się kropek |
Zrozumiano
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|