|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rudzia
Adept
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...
|
Wysłany: Pon 14:40, 25 Lut 2008 Temat postu: Istotne zmiany w nowych światach |
|
|
Czy tworząc swoje światy czerpiecie pomysły z już istniejących, ale istotnie je zmieniacie?
Np. w moim świecie Lord Ao zsyła moce swoim wyznawcom, a Eilistraee próbuje nakłonić Lolth do wejścia na ścieżkę dobra. Koboldy są zazwyczaj neutralne, a nimfy złe i podstępne. Czy czynicie podobnie? I jak informujecie o tym graczy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:31, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Każdy MP prędzej czy później zaczyna zmieniać, indywidualizować świat zależnie od swoich zachcianek bądź potrzeb. Gracza nie trzeba o tym raczej informować. Jedynie przy rzeczach oczywistych typu: drowy są złe, powiadamiam gracza, gdy takową rzecz potrzebuje. Często jest to na zasadzie" Słyszeliście, że te stworzenia są wyjątkowe podłe i brutalne. Lubują się w zabijaniu humanoidów, którzy stanowią cenny element ich diety."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 16:49, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tworząc swój świat w tym momencie robię go na podstawie praktycznych zmian z ... historii świata. Interesujące mnie - militaria, polityka wprowadzam tak żeby było ciekawie. A miejsca - cóż fascynuje mnie podmrok więc go tylko edytuję.
Jeżeli chcesz stworzyć własny oryginalny świat musisz duzo popracować. Dobrze jest równiez edytowac inne do potrzeby włąsnych rozgrywek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Sob 12:56, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Właściwie we wszystkich zmianach ogranicza nas tylko nasza fantazja. Jeśli wymyślisz, że to krasnoludy mieszkają w lasach, a elfy w górach i podziemiach to jest to jak najbardziej ok. Aczkolwiek nie trzeba tylko poprzestawać na konwencjach typu: zmiana charakteru lub upodobań ras. \\\\właściwie to możesz powoływać zarówno nowe jak i założyć, że pewnych ras wcale nie ma. Np. w DL nie występują wcale orki, czy niziołki. Popularne są za to minotaury, czy kendry. Przecież nawet nie trzeba się zatrzymywac w typowej narzuconej konwencji średniowiecza. \bo jakby nie patrzeć większość światów d&d ma za swój pierwowzór średniowiecze w realnym świecie. Świat nie musi być też cukierkowaty. Wszystko też zależy od twojej wiedzy na pewne tematy.Często zauważam, że prowadzone sesje są oderwane od światów. |Jakby nie dopracowane. Gdzie podatki? Gdzie przymus wiary, poddanstwo lub niewolnictwo. I moim skromnym zdaniem za dużo strumieni srebra i złota. \Kto pamięta o wymianie barterowej etc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|