|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Firetorch
Nowicjusz
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:14, 24 Mar 2015 Temat postu: [3.5] Wymiana Atutów |
|
|
Hej, jako początkujący MG, nieopatrznie pozwoliłem graczce wziąć atut którego aktualnie absolutnie nie potrzebuje, (tzn specjalizacja w jednej z broni egzotycznych wzięta przez Zaklinaczkę)
od +- 2-3 sesji prosi że chce wymienić ten atut, chociażby na zapisanie zwoju, ale z tego co czytałem nie istnieje żadna sensowna możliwość "wymiany atutu" na jakiś inny.
Potanie: czy znacie jakiś precedens, albo dobry pomysł kiedy i jak możnaby wymienić taki atut, czy jest to tylko i wyłącznie moja dobra wola, która może trochę zachwiać balans postaci atm ?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to żeby mocno oberwała z podobnej broni, leczyła się 1mc+ i złapała traume naten przedmiot wypierając go z pamięci, dodatkowo obciążając ją karą, że gdy tylko widzi coś podobnego ma jakąś karę w stylu -2 morale.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:44, 17 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Późna odpowiedź, ale co tam.
Możesz po prostu się zgodzić, o ile sądzisz, że to poprawi Waszą grę. Mechanika zasadniczo nie przewiduje wymian atutów.
Zaklinacz nie ma nawet biegłości w broni egzotycznej, zaś specjalizacji nie można mieć bez 4 poziomów wojownika, więc coś nieprecyzyjnie podałeś.
Zaklinacz będzie korzystał z broni (szczególnie do walki wręcz) rzadko i tylko na niskim poziomie, potem może jej użyć wraz z przemianą Tensera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lord Xan
Generał Podziemi
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Barlinek/Poznań
|
Wysłany: Nie 14:07, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
W Player's Handbook 2 istnieje zasada retrainingu, postać może dzięki temu zmienić atuty, klasy, umiejętności i nawet atrybuty.
Chodzi o to, żeby grało się jak najprzyjemniej ;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Firetorch
Nowicjusz
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:17, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
@Kamulec - nie o specjalizacje mi chodziło a o atut żeby nie miała kar -4 do ataku, a że nie używa to wiem, ale weź tu przetłumacz kobiecie
@Lord Xan - tak też doszedłem do tego że można zmienić 1 rzecz (np atut) na poziom, na samym początku podnoszenia poziomu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PełzającyMrok
Początkujący
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 5:40, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz jako mp poprowadzić mmała przygodę z ta zzaklinacz dając jej podczas niej możliwość wymiany atutu... Wtedy będzie jakis smaczek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|