Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[AD&D] [Przeklęta broń][Artefakt]: Nosodrzew

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne berła, cudowne przedmioty, laski i pierścienie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boker
Początkujący


Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:07, 31 Mar 2008    Temat postu: [AD&D] [Przeklęta broń][Artefakt]: Nosodrzew

Zawsze marzyłem o tym żeby zrobić jakiś przedmiot ( dziwaczny ), w końcu znalazłem trochę wolnego czasu. I oto jest to moja mała koncepcja na artefakt, któremu jeszcze wiele brakuje. Może nie jest to jakaś super skomplikowana, wyszukana broń zagłady, a prosty kawałek drewna (
no może nie znowu taki prosty skoro ma własne potrzeby Razz ). Nie jest to też jakiś zabójczo poważny projekt, ( chociaż zabójczy to on może jest, ale w innym sensie ) Razz. Właśnie w związku z nim miałem zamiar rozwinąć kilka dodatkowych wariantów oraz dodać jego opis, ale niestety jak zwykle zabrakło na to czasu. Ostatecznie możecie zobaczyć mój bazgroł przedstawiający jego wygląd w 3 formach w złotej edycji Mr. Green. Wszystkie sugestie, poprawki, zmiany, mile widziane ;)

[link widoczny dla zalogowanych]

===

Przeklęty, Żyjący Artefakt (pasożytniczy/symbiont):
Nosodrzew
(Demoniczny pień, Nosodrzewiec, Krwiopij)
broń: Maczuga (obuchowa)
koszt: -
wielkość: zmienna
ciężar: zmienny
obrażenia: zmienne
rodzaj: miażdżone/kłute
krytyk: x2
zasięg -
Mogą używać: tylko postacie o charakterze CZ
Nie może używać: Mag

===

Więź krwi ( Zaraz po podniesieniu z ziemi i przylgnięciu dłoni śmiałka do kory broni, "Nosodrzew" wykorzystuje okazje by przywrzeć do swego nowego właściciela, wypuszcza dzikie pędy które zaciskają się na nadgarstku ofiary, zakorzeniając się na dobre, pod jej skórą ):
Przedmiotu można się pozbyć za pomocą zaklęcia "przełamanie klątwy" użytego tylko i wyłącznie przez czarującego o charakterze CZ. Zaklęcie to działa tylko raz, jeśli osoba która miała już styczność z bronią odważy się ponownie ją dzierżyć "przełamanie klątwy" nic już nie wskóra. W razie zaistnienia takiego zbiegu wydarzeń, może być zmuszona do przedsięwzięcia bardziej drastycznych środków wyzwolenia od niechcianego natręta. A mianowicie zainfekowany może próbować pozbawić się dłoni która ma styczność z "Nosodrzewem", co spowoduje obumieranie implantowanych pnączy. W niektórych wypadkach broń sama może opuścić posiadacza podczas snu bez istotnego powodu.

Sączenie krwi ( Pnącza rozrastają się w organizmie posiadacza czerpiąc z niego życiodajną esencję ):
Zaraz po uniesieniu "Nosodrzewa" w dłoń, czyli zawarciu "więzi krwi" broń zaczyna egzystować na właścicielu spijając z niego soki. Co przejawia się permanentnym wysączeniem atrybutu: od -1 BD do -10 BD co dzień oraz w postaci zadania obrażeń kłutych z każdym kolejnym dniem rosnących od 1k4,6,8,10,12 do 1k20 po których znowu spada i zaczyna się od 1k4.

Dar krwi ( Przedmiot pożąda i żywi się krwią, a żeruje na wszystkich niewinnych istotach w które jest w stanie zanurzyć swoje kły. Czy nakarmiłeś już swego pupila ? )
Aby ugasić pragnienie "Nosodrzewia" należy uśmiercić przy jego pomocy, daną osobę. Tylko napojony "Nosodrzew" jest całkiem zadowolony!
Korzyść można osiągnąć, upajając artefakt krwią w 100%, (% uzyskane z poszczególnych ofiar, kumulują się jedynie do momentu osiągnięcia 100%) i tylko raz podczas dnia.
Żeby sprawdzić ile % "Krwiopij" uzyskał krwi należy rzucić k% stosując się do niżej przedstawionych ograniczeń sumy czerpania maksymalnej ilości % krwi z danych ofiar ( jeśli rzut k% będzie wyższy niż ustalona granica % od razu uzyskuje wartość najwyższą z możliwie osiągalnych ):

Ofiary z których można czerpać krew, i granica jej wyssania:
Zwierzę: 2% maksymalnie
Humanoid o charakterze: PD ND CD: 35% minimalnie / 50% maksymalnie
Dziecko: 50% minimalnie / 100% maksymalnie
Paladyn: 50% minimalnie / 100% maksymalnie

Premie wynikające z pochłonięcia świeżej krwi w 100%:
1. Jeśli posiadacz jest pod wpływem "stałego wysączenia atrybutu" dokonanego przez "Krwiopija": neguje jego efekt, przywracając utracone w ten sposób atrybuty oraz zwalnia właściciela na następny dzień z funkcjonowania "sączenia krwi".
2. Postać władająca "krwiopijem" zyskuje 1k20 PW + modyfikator z BD do końca dnia oraz dodatkowo +4 do wszystkich rzutów na Wytrwałość

===

Metamorfoza ( Jako że ten kawałek drewna jest kapryśną rośliną, pod nieuwagę partnera zmienia swój stan fizyczny ):
Właściwości "zmienne" przedmiotu należy określić losowo rzucając 1k4 i tylko pod wpływem "więzi krwi" z przedmiotem, cechy powinno się ustalać ponownie każdego dnia.
1. |Wielkość: mały |Ciężar: 1,5kg |Obrażenia: 1k4 +2| oplątanie, spowolnienie(?)
2. |Wielkość: średni |Ciężar: 2,5kg |Obrażenia: 1k6 +3| druzgotanie, oszałamianie(?)
3. |Wielkość: duży |Ciężar: 3,5kg |Obrażenia: 1k8 +4| przerwanie zaklęcia rzucającego, ogłuszenie(?)
4. |Wielkość: wielki |Ciężar: 6,5kg |Obrażenia: 2k6 +5| rozłupywanie, zabójcze, łaknienie krwi(?)
Użytkownik spokojny z przedmiotem nie podlega każe posługiwania się nim, wynikającej z rozmiaru czy braku biegłości.

Anatomiczna deformacja "mutacja" ()........?
Anaboliczny szał......?

===

Aura Nienawiści ( Emanacja zła i nienawiści sprawia że stajesz się centrum uwagi najohydniejszych łotrów i rzezimieszków, Dlaczego wszyscy wokoło się jakoś dziwnie na nas patrzą...? ):
Wszystkie stworzenia o charakterze PZ NZ CZ w obszarze kolistym o promieniu 6m zmuszone są wykonać rzut obronny na Wolę o ST:19 jeśli zakończy się fiaskiem, skupią na tobie całą swą nienawiść.

Aura Prawdy ( Prawda wyjdzie na jaw, Twe oczy jarzą się złem, nikt nie przejdzie obojętny widząc twą osobę, chyba że jest na tyle głupi by zdać sobie z tego sprawę ):
Wszelakie istoty rozumne o charakterze PD, ND, CD w obszarze kolistym o promieniu 6m, samoczynnie stają się pod wpływem zaklęcia "wykrycie zła" obierając twą osobę za cel.

===

Rozszarpywanie ( Ta czynność to głębokie przebijanie jelit ofiary. Zakończony postrzępionymi i drewnianymi kołkami "Nosodrzew" eksploatuje jej wnętrzności, a następnie mocne szarpnięcia rwą je ):
Gdy bohater zada wrogowi cios o wartości 50%+ jego PW należy przeprowadzić okazyjny test ataku, jeśli się powiedzie dzierżący "Nosodrzewa" deklaruje "rozszarpywanie" ma wtedy prawo doliczyć dodatkowe 2k6 obrażeń kłutych wynikających z udanego "rozszarpywania", którego następstwem jest "eksplozja zwłok" oraz "broczenie krwią".

Eksplozja zwłok: ( Wyszarpane, przylegające do "Nosodrzewa" flaki rozbryzgują się na wszystkie strony, lewitując nad ziemią trafiają najbliżej zgromadzone ofiary centrum rozrzutu ):
Przeprowadza się tylko i wyłącznie na martwych zwłokach, wyjątkiem jest udane "rozszarpywanie" które również upoważnia do wykonania tej czynności.
1. Wyszarpane kawałki mięsa zadają dodatkowe 1k6 obrażeń miażdżonych istotą znajdującym się w obrębie rozprysku o promieniu 2-4m jeżeli, nie zdołają przeprowadzić udanego rzutu obronnego na Refleks o ST:15.
2. A ponadto wszyscy którzy spostrzegli "eksplozję zwłok" muszą wykonać rzut obronny na Wytrwałość o ST:14, lecz gdy próba nie przyniesie pozytywnych rezultatów zmuszeni zostaną: wydalić z siebie przez usta zawartość żołądka, przez co stracą 4 rundy w bezruchu oraz otrzymają 1k4 obrażeń od trucizn na rundę.
3. Następnie istoty rozumne o charakterze PD, ND, CD będące świadkami tego bestialstwa, muszą wykonać rzut obronny na Zastraszanie o ST:20, jeśli się nie powiedzie, istoty będąc pod wrażeniem rozproszą się w strachu i histerii z pola widzenia rzezi. W innym wypadku będą zmuszone do podjęcia walki w zwarciu z właścicielem "Nosodrzewa".

Broczenie krwią ( Ofiara topi się w hektolitrach własnej juchy wyciekającej z rozdartej rany )
Przeprowadza się tylko i wyłącznie po zadaniu trafienia krytycznego, bądź udanym "rozszarpywaniu".
Krew się leje obwicie z głębokiej rany, z każdą kolejną rundą ubywa jej 1k4 obrażeń, do momentu zatamowania krwotoku.

- Można przeprowadzić jedynie na celu, którego torsu nie ochroni"pancerz" inny niż naturalny. Nie działa na istoty niepodatne na "trafienia krytyczne".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:56, 31 Mar 2008    Temat postu:

Heh, kawał dobrej roboty Razz.
Broń bardzo ciekawa, do wykorzystania w humorystycznej sesji Very Happy .

Uwagi
1)
Cytat:
Nie może używać: Mag

Takie wymagania to w AD&D, a z tego co sie zorientowałem to to jest zrobione dla 3.0/3.5.

2)
Cytat:
Mogą używać: tylko postacie o charakterze CZ

A co się stanie, jak inna osoba weźmie nosodrzew?

3)
Cytat:
(pasożytniczy/symbiont):

Czy to jest z jakiegoś podręcznika, czy sam to wymyśliłeś?

4)
Cytat:
Wszelakie istoty rozumne o charakterze PD, ND, CD w obszarze kolistym o promieniu 6m, samoczynnie stają się pod wpływem zaklęcia "wykrycie zła" obierając twą osobę za cel.

Niejasno opisane. Rozumiem o co chodzi, radziłbym przeredagować.

5)
Cytat:
Gdy bohater zada wrogowi cios o wartości 50%+ jego PW

Nie rozumiem.

6)
Cytat:
- Można przeprowadzić jedynie na celu, którego torsu nie ochroni"pancerz" inny niż naturalny. Nie działa na istoty niepodatne na "trafienia krytyczne".

Czego to się tyczy?

Jest troche skomplikowana. Nieco za dużo rzutów do wykonania, choć niesądzę, by wiele osób wzięło ją do poważnej sesji Razz. Mimo wszystko, pozytywnie ;).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:20, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Śiwtna praca. Czytałem ją kilka razy i nie wiem, może będzie przyczyną zmartwień moich BG.

Znalazłem kilka niedociągnięć :

- Jeśli jest to inteligenty przedmiot powinienś napisać jakie ma atrybuty i wartość ego.
-Nie podałeś historii co dla nie których jest podstawą przedmiotu (żaden MP nie ominie fajnego przdmiotu jeśli historia tego przedmiotu jest ciekawa)

Mówiłeś, że miałeś mało czsu aby stworzyć ten przedmiot.
To co znalażłem właśnie się do tego nawiązuje, mimo to przedmiot jest świetny. Applause


Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Wto 7:22, 01 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Wto 7:32, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Mnie także praca się podoba. A rysunek do pracy jest twój czy Witkacego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne berła, cudowne przedmioty, laski i pierścienie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin