|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:37, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak się domyślam w Compelet Arcane na mniejszą kulę ognia:
- wpływa OC i antymagia
- wpływa odporność (niepodatność) na ogień
i jest ze szkoły wywoływania.
Co do zmiany trajektorii: Nie napisałem, że ten pocisk jest z gumy. Jest to lecący z dużą szybkością, niemagiczny głaz.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 20:31, 11 Sie 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bortasz
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 7:05, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Działa. ;] Co i tak nie zmienia faktu że ten czar jest lepszy od twego skalnego pocisku.
Odporności na czary Drowa to 11 + Poziom.
Rozważmy 8 poziomowego BN Drowa z Podręcznika Mistrza Gry (8 poziom dla tego że Drowy mają dostosowanie +2 a 8+2=10
Jego OC to 19
Jego KP to 16 +4 w zbroi Maga
Dotykowe 13 (Zbroja maga nie dodaje tutaj nic)
A także 10 poziomowego Kapłana Człowieka
Jego Kp 22
Dotykowy 10
Twój Atak Dystansowy na 10 poziomie to 5 + Zręczności. Powiedzmy że Zr masz 14
Czyli twój Atak to 7
Lżejsza Kula ognia vs Drow
30% Że chybisz 70% że trafisz Niezależnie czy ma czy niema Zbroi maga
45% Szansa że nie uda ci się czar z powodu Odporności na czary.
Lżejsza Kula ognia vs Kapłan
15% Szansy że chybisz 85% szansy że trafisz.
Jak przejdzie zada 5k8 średnia 21
Skalny pocisk vs Drow
Zatem masz 45% szansy na chybienie 55% Na trafienie Drowa
w Zbroi Maga masz 65% Szans ze chybisz i tylko 35% że trafisz
Skalny pocisk Vs Kapłan
Masz 75% Szansy na chybienie. 25% Szansy na trafienie...
Jak przejdzie zada Śr 17
Magiczny pocisk na wszelkie W:
vs Drow
45% Szansa że nie uda ci się czar z powodu Odporności na czary.
Jednak próbujesz 5 razy. A nie raz.
Lżejsza Kula ognia vs Kapłan
PO prostu Trafia.
Zada średnio 17 obrażeń.
Jak dla mnie Magiczny pocisk, Lżejsza Kula Ognia i Skalny Pocisk.
Co do tego z jakiej jest szkoły. Wiesz Zaklinacz i Druid się nie bawią szkołami jeno Efektywnością. W wypadku Czarodzieja specjalisty Kwestia szkoły ma jakieś znaczenie, czyli powiedzmy na 3 klasy 2 kompletnie ignorują szkołę 1 może sobie wybrać że się przejmuje.
Powtarzam ten czar jest za słaby.
Pole Antymagii nie miało by tu znaczenia. Lepiej wybrać co Trafia częściej bez względny na to kim jest przeciwnik niż Czar Specjalistyczny który i tak ma dużą szansę chybienia.
Powiedz mi co on mi da takiego żebym go wziął? Bez Zbroi Maga mam takie same szanse trafienia tym czarem jak Zignorowania Odporności na czary. Zbroja maga przerzuca szansę na stronę Próby przebicia się przez Odporności na czary. W dodatku mogę Kulą ognia próbować trafić Kapłanów Wojowników i Pancerne Horrory. Twoim czarem mogę jedynie próbować polować na Magów... a i to jedynie próbować.
W dodatku tak przeciw temu czarowi działa niepodatności na ogień... ale działa też podatności na ogień czyli wszelkie stwory Lodu otrzymują 50% więcej obrażeń...
W dodatku są jeszcze
Lżejsza Kula Kwasu, Elektryczności, Dźwięku i Mrozu... łącznie 5 lżejszych kul do wyboru do koloru. Zatem w zasadzie podtyp Ognia Plusuje dla tego czaru. Jeśli trafisz powiedzmy Lodową Cryohydrę zadasz średnio nie 21 a 31 obrażeń... A nie oszukujmy się łatwiej dobrać czary pod środowisko niż pod klasę, czy odporności na czary.
Wybacz ale Czar jest zbyt wyspecjalizowany.
Co do zmian Trajektorii wiem o co chodzi w czarze... ale i tak bym to zrobił ;] Ja po prostu wredny bywam ;)
Ostatnio zmieniony przez Bortasz dnia Czw 7:16, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:25, 28 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Przemyślałem sprawę ponownie i zostaję przy dotychczasowej wersji. Magiczny pocisk ma dedykowane osłony (czary, przedmioty, zdolności), przed słabszą kulą chroni odporność na dany żywioł. Ochrony przed skalnym pociskiem, czyli premie z naturalnego pancerza, zbroi i tarczy, są powszechne, ale ich skuteczność pozostaje ograniczona.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|