Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Piętno Żniwiarza i Ostrze Błyskawicy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:26, 22 Sie 2007    Temat postu:

Ehm. Nie powinniśmy nawiązywać do Anime. Ja sam swego czasu czytałem komiksy Dragon Balla, co zupełnie nie znaczy, że mnich, który kontroluje swoją ki na mojej sesji może używać kamehameha. Chyba rzadne Anime nie jest do końca realistyczne, a Naruto już na pewno.

Po za tym zgadzam się z Kamulcem i Arvelusem, że energią elektryczną nie jesteś w stanie zniszczyć zbroi. Przeanalizuj chociażby przykład Kamulca z gniazdkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Śro 17:41, 22 Sie 2007    Temat postu:

Jeżeli chcemy, aby D&D było realistyczne to powinniśmy wywalić wszystkie czary i tym podobne zdolności. Zrobienie tego jednak zniszczyłoby ten wspaniały system.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:47, 22 Sie 2007    Temat postu:

Nie myl realizmu z rzeczywistością. W świecie D&D magia jest realna. Co do systemu: Jasn,e nie ejst w pełni realistyczny, ale nie oznacza to, że piorun może w nim zniszczyć miecz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 17:59, 22 Sie 2007    Temat postu:

DD nie jest zbyt realistyczne, prawda. Ale czary polegają na wytworzeniu jakiegoś żywoiłu, bądź czystej energii i użycia jej do ataku...mówię tu o czarach czysto ofensywnych. I to jest "realizm" DD...do niego nie zalicza się nadawanie żywiołom nowych właściwości...nie sądzisz, że np. nadanie ogniowi możliwości przechodzenia przez metal jak prąd byłoby mało realne, nawet jak standardy DD???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:00, 22 Sie 2007    Temat postu:

Nie jesteś w stanie spalić kamienia. Coś co posiada ciężar większy od powietrza spada. Tak samo w D&D. Ponieważ zachowanych jest tam wiele praw fizyki. W tym to, że stal przewodzi prąd, sama nie ulegając przy tym zniszczeniu. Nie możemy tak tego zmienić. Jak widzisz, nie ma nikogo, kto by Cie w tej kwestii poparł, co najwyraźniej znaczy, że mamy rację.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 18:08, 22 Sie 2007    Temat postu:

Słuchaj Deemera...kolo wie co mówi Mr. Green
Dobra naprawdę, jeśli sam coś twierdzisz ale kilkainnych osób, które do tego znają się na czymś lepiej niż ty, mówi co innego to powinieneś to przemyśleć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Śro 20:53, 22 Sie 2007    Temat postu:

Deemer napisał:
Coś co posiada ciężar większy od powietrza spada. Tak samo w D&D. Ponieważ zachowanych jest tam wiele praw fizyki.


W D&D dzięki magii można złamać wiele zasad fizyki np. przedmiot cięższy od powietrza nie zawsze spadnie może się nawet wznieść za pomocą czaru Lotu (chociaż w tym przypadku jest to raczej stworzenie co jednak nie zmienia faktu że od powietrza jest cięższe). Wasze argumenty przemawiają do mnie jednak nie przekonały mnie jeszcze do końca (nie chcę wcale być osobą, której nie da się do niczego przekonać i uważa, że zawsze ma rację nawet, jeżeli tak nie jest). O tym, że macie więcej doświadczenia ode mnie wiem dobrze (w końcu z jakiegoś powodu w pierwszym poście poprosiłem o opinie nie zrobiłbym tego przecież gdybym uważał, że najlepiej się znam na D&D i moje wymyślone czary są perfekcyjne).

Napiszę, więc ostatni raz, o co mi dokładnie chodzi z tym czarem. A wygląda to tak: Dzięki użyciu dużej ilości energii magicznej tworzysz wokół swojej dłoni ogromną ilość energii. Uderzasz nią (jak zwykłą bronią) szarżując na wroga wykonujesz atak dotykowy, bo ilość zgromadzonej energii jest tak duża, że może przebić każdy pancerz. Tak to wygląda według mnie.

PS: Mam nadzieję, że nie uważacie moich argumentów za bezsensowne
PS2: Fajnie się prowadzi z wami dyskusję (przynajmniej mnie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:44, 22 Sie 2007    Temat postu:

Ciesze się, że Ci się dyskusja podoba.
Arvelusie, cierpliwości Smile .

Możesz w pewien sposób wpływac na niektóre z praw fizyki, to fakt. Popełniłem błąd podając za przykład opadanie na ziemie. Ale tak czy siak nie jesteś w stanie zmienic cech żywiołu (i tu nie powołuj się na ochronę żywiołową, bo ona niweluje efekt danego żywiołu, ale go nie zmienia). Nie ma Ognia który chłodzi (a jeżeli jest, to tak na prawde nie jest ogniem, tylko ludzie to tak nazwali). Do unoszenia się w powietrze też musisz zurzyc częśc swojej mocy (którą odwzorowuje rzucenie czaru - tracisz komórke na czary, częśc ze swojej energii, która się odnowi dopiero po wypoczynku).
Do sedna, cechą energii elektrycznej jest to, że jest przewodzona przez stal (jak i przez niektóre inne stopy, czy metale). Gdy przez nie przechodzi, nie niszczy ich. Natężenie musi byc na prawde wielkie (jak na przykład piorun, który jest w stanie zniszczyc blache). A gdy to natężenie już będzie wielkie, to razem z tym pancerzem zniszczy także człowieka. A wtedy czar byłby zdecydowanie niezrównoważony.

Posta tego piszę po rozmowie z paroma osobami, które wiedzą pewnie nieco więcej od nas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Śro 22:31, 22 Sie 2007    Temat postu:

Yellow, słuchaj.
Być może możliwe byłoby zniszczenie zbroi, gdyby czar zadawał obrażenia od energii magicznej. Sęk w tym, że czar wali energią elektryczną, którą z kolei metal jest w stanie przewodzić. Niestety, nawet w D&D nie oszukasz fizyki. Posłuchaj mnie i wszystkich innych, bo oni wiedzą, co mówią (ja w sumie też Very Happy ).

P.S.: Ta dyskusja faktycznie jest - hmm - interesująca Mr. Green Very Happy Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Czw 9:01, 23 Sie 2007    Temat postu:

No cóż to jedziemy dalej z dyskusją
Szajba napisał:
Niestety, nawet w D&D nie oszukasz fizyki.

Jak udowodniłem (tak mi się wydaje) prawa fizyki w D&D da się oszukać (przynajmniej niektóre).

Deemer napisał:
Do sedna, cechą energii elektrycznej jest to, że jest przewodzona przez stal (jak i przez niektóre inne stopy, czy metale). Gdy przez nie przechodzi, nie niszczy ich. Natężenie musi byc na prawde wielkie (jak na przykład piorun, który jest w stanie zniszczyc blache). A gdy to natężenie już będzie wielkie, to razem z tym pancerzem zniszczy także człowieka. A wtedy czar byłby zdecydowanie niezrównoważony.
Błyskawica niszczy blachę jeżeli tak świetnie (pancerz też przebije ?). W D&D trafienie błyskawicą nie zawsze oznacza dla ciebie śmierć (czar druida Przywołanie błyskawicy).

Deemer napisał:
jeżeli tak chcesz aby atak przebijał zbroję mógłbyś zmienić opis, że część energii pozostaje w czystej postaci i to właśnie ona przebija pancerz...

Jeżeli moja biedna błyskawica nie przebije pancerza Sad to trzeba będzie tak zrobić (bez przebicia czar byłby za słaby, no chyba że wycofam RO ale wtedy może stać się za silny).

PS: Możecie mi wytłumaczyć skrót MRO, bo nie potrafię go rozszyfrować (nie umiem znaleźć w podręcznikach)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:11, 23 Sie 2007    Temat postu:

MRO = Modyfikator rzutu obronnego.

Nie jestem pewien, czy błyskawica byłaby w stanie zniszczyć pancerz. Blacha to zupełnie co innego, jest cienka. Tak czy siak nie czuje się kompetentny by powiedzieć.

Przywołanie błyskawic jest czarem wywoływania, czyli z definicji - tworzy coś z niczego. Czyli ta błyskawica nie jest taką samą błyskawicą jak ta normalna. Bynajmniej w mojej interpretacji. Nie moge tego udowodnić, po prostu sam sobie to tak tłumacze. Nierealne jest, aby człowiek w normalnych warunkach przeżył uderzenie błyskawicy (choć zdarzały się takie przypadki, że nawet nie był uszkodzony, ale to chyba interwencja boska Surprised ).

Yellow Flash napisał:

ak udowodniłem (tak mi się wydaje) prawa fizyki w D&D da się oszukać (przynajmniej niektóre).

Odparłem częściowo Twój argument Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 9:24, 23 Sie 2007    Temat postu:

A ja go odeprę całkowicie:
czar lewitacji wykorzystuje energie magiczą w zaklęciu. Wytwarza on energię która ciebie podnosi pozwalając latać...to działa jak przywiązna do ciebie lina, poza tym, że nie czujesz nacisku w jednym miejscu ale to ciągnie za całe ciało.

Lewitacja tylko w praktyce pozwala ci oszukać siłę grawitacji, w rzeczywistości to coś ciebie podnosi opierając jej się jakbyś wszedł komuś na barki

Pozatym, nawet jeśli nie mam racji i oszukujesz siłę grawitacji to istnieje różnica pomiędzy sybtelnymi zmianami w cieżarze twojego ciała a w nadawaniu nowych właściwości danemu żywiołowi, to drugie to poprostu zmiana zabardzo "brutalna", że tak powiem


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Czw 10:30, 23 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 10:00, 23 Sie 2007    Temat postu:

Dokadnie. D&D nie jest w 100% realne, ale nie mozna pozwolić, by ten realizm zmniejszać. Szczególnie że "realność" D&D ma ścisły związek z grywalnością, a ten czar nie. W D&D tylko postacie na wysokim poziomie łamią prawa fizyki (gdyż mają "PW" a sam koncept nie jest realistyczny) przeżywając optymalny (powiedzmy, że krytyk+maks na kostkach) cios mieczem oburęcznym wymierzony przez giganta. Nie zmienia to faktu, że wojownik bez magii i alchemii rozpala ogień hubką i krzesiwem, a nie pstrykając palcami, rzeki płyną z gór, mróz zabija rośliny, hałas irytuje, powietrzem się oddycha, a wodę musisz pić by przeżyć.
Tak samo naturalną rzeczą, nie podważalną wręcz rzecza jest fakt, że nie zniszczysz elektrycznością metalowego pancerza. Możesz tom uczynić magią, ale nie elektrycznością magicznie wytworzoną.

Dane żelaza:
Stan skupienia stały
Temperatura topnienia 1808 K
(1535 °C)
Temperatura wrzenia 3023 K
(2750°C)
Ciepło parowania 349,6 kJ/mol
Ciepło topnienia 13,8 kJ/mol
Ciepło właściwe 440 J/(kg*K)
Przewodność właściwa 9,93×10do6 S/m, czyli 9930000 S/m

Czy uważasz, że błyskawicą dostarczysz tyle potrzebnej energii cieplnej, by prąd zrobił dziurę w zbroi? Jeżeli chcesz wejdź na wikipedię weź wzory, policz. S (Simens, jendostka Konduktancja) jest odwrotnością Oma (który jest jednostką oporu). A więc im większa S, tym mniejszy opór. Opór zaś oznacza ilość energii, którą zachowało dla siebie ciało. To zaś oznacza, że żelazo praktycznie nei zachowuje energii, a więc elektrycznośc dostarcza mu minimalną ilość energii cieplnej, która nijak nie spali zbroi.

Jednym słowem: Pooglądaj sobie piorunochron. Zobacz na jego grubość, a potem na zbroję. A potem idź na kurs z fizyki.

Proponuję zamknąć tą dyskusję, bo możemy cały czas tylko powtarzac to samo. Elektryczność nie podziurawi zbroi.

PS: Jak ktoś ma wątpliwości, to jestem obecnie w LO mam rozszerzoną fizykę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 10:38, 23 Sie 2007    Temat postu:

Go tesuchaj...Kamulec jeszcze lepiej wie co mówi Mr. Green

Ja proponuję w tym czarze dokonac kilku zmian...po pierwsze przenieść go na 3 poz, następnie zmienić zasięg z osobistego na dotykowy...tak abyś mógł przenieść go na rękę kolegi, ale też dać zasadę, że wtedy ten czar zajmuje akcję zcałorundową...fajnie by wyglądał mnich z dwama takimi czarami rzuconymi na 2 jego dłonie szarżujący na jakiegoś orka Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Czw 11:24, 23 Sie 2007    Temat postu:

Ok wprowadziłem zmiany. Mam nadzieję że energia magiczna przebije pancerz Very Happy (jeżeli nie to możemy przyjąć że dajesz w niego z buta tak długo że go niszczysz Cool ). Teraz wszystko chyba jest w porządku ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:48, 23 Sie 2007    Temat postu:

1. Powinno być dodane, że RO na refleks neguje uszkodzenie zbroi?
2. Jak spada ilość pw zbroi?
3. Co oznacza 1/runda na poziom?
4. A co jak wróg, na którego chcesz szarżować stanie pod twoim nosem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Czw 13:09, 23 Sie 2007    Temat postu:

1. W sumie RO mi nie pasuje, bo jeżeli uderzenie trafia to nawet udany rzut obronny nic nie daje.
2. Tyle samo obrażeń, co cel.
3. Tyle czasu utrzymuje się na twojej ręce później moc wygasa (jak każdy dotykowy czar). DODANO: A tak mój błąd Anxious
4. Pech nie możesz zaatakować to uderzenie wymaga szarży (to w sumie było by do zmiany, bo to od tego brał się skok w nazwie czaru).


Ostatnio zmieniony przez Yellow Flash dnia Czw 13:56, 23 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 13:50, 23 Sie 2007    Temat postu:

3. No to raczej powinieneś napisać "1 runda na poziom"...1/runda na poziom" ma zupełnie inne znaczenie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:05, 23 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
2. Tyle samo obrażeń, co cel.

To oznacza, iż zbroja ulega zniszczeniu (nawet jak liczyć tylko obrażenia od mocy), a co za tym idzie zaklęcie jest za silne. Z założenia czarami w D&D nie niszczy się noszonych rzeczy, by wojowników za łatwo nie eliminować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Czw 16:03, 23 Sie 2007    Temat postu:

Kamulec napisał:
Cytat:
2. Tyle samo obrażeń, co cel.

To oznacza, iż zbroja ulega zniszczeniu (nawet jak liczyć tylko obrażenia od mocy), a co za tym idzie zaklęcie jest za silne. Z założenia czarami w D&D nie niszczy się noszonych rzeczy, by wojowników za łatwo nie eliminować.


Nie niszczy zawsze a nawet jeżeli to w tym wypadku działa jak dezintegracja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:07, 23 Sie 2007    Temat postu:

Dezintegracją nie niszczy się uzbrojenia, tylko przeciwnika z uzbrojeniem, a jak mu się powiedzie rzut obronny to uzbrojenie nie zopstaje uszkodzone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Czw 16:17, 23 Sie 2007    Temat postu:

Możesz wycelować dezintegrację w dowolny przedmiot
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:19, 23 Sie 2007    Temat postu:

Nawet jeżeli, to wszystkie przedmioty mają rzuty obronne właścieciela (zaś magiczne "lub swoje, jeśli są lepsze"), zaś właściciel w tym wypadku nie zostaje ranny. A jest RO.

Ad. postu poniżej... nie mam już siły tłumaczyć, załóż jakiś iny temat Confused


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 17:10, 23 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yellow Flash
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konoha

PostWysłany: Czw 16:56, 23 Sie 2007    Temat postu:

Kamulec napisał:
Nawet jeżeli, to wszystkie przedmioty mają rzuty obronne właścieciela (zaś magiczne "lub swoje, jeśli są lepsze"), zaś właściciel w tym wypadku nie zostaje ranny. A jest RO.


Ok RO jest właściciela nie przedmiotu (trudno było by takiej zbroi wykonać unik). Możesz zniszczyć (ewentualnie) tylko pancerz. Przy maks. obrażeniach 20k6 pancerz dostaje 10k6 (tylko czysta energia zadaje obrażenia, elektryczność jak udowodniliście nie) RO redukuje do 5k6 czyli tyle samo co dezintegracja z udanym rzutem obronnym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin