|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 14:18, 20 Cze 2009 Temat postu: [3.0] Dotlenienie |
|
|
Dotlenienie
Transmutacja
Poziom: Drd 1, Trp 1
Komponenty: W, S, KO
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy)
Cele: Jedno stworzenie/poziom, z których żadne dwa nie mogą się znajdować od siebie dalej niż 9 m
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Żaden
OC: Tak
Dwukrotnie zmniejszasz zapotrzebowanie istot na tlen. Zaklęcie nie chroni przed wdychaniem pyłów i toksyn, czy zaczadzeniem, lecz zapewnia premię +20 do rzutów obronnych wykonywanych podczas oddychania gęstym dymem.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 12:53, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:16, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Czy jego ponownie użycie kumuluje się z poprzednim?
czyli np. po rzuceniu dwóch czarów na jeden podmiot zapewnia mu zapotrzebowanie na 1/4 tlenu?
24 godziny dla pierwszo poziomowego czaru to tochę zbyt długo, moim zdaniem skrócić co najmniej do 12 lub wporwadzić możliwość rośnięcia proporcjonalnie do poziomu czarującego i skrócić jeszcze bardziej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Merwix
Adept
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:25, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, teraz już mogę powiedzieć, że przesadziłeś Kamil Ja rozumiem urzeczywistnianie gry itp. ale to jest co najmniej dziwne. Jakie to zaklęcie będzie miało zastosowanie? Ja jego nie widzę? Używane przez straż pożarną do ratowania ludzi? Gracze, którzy wchodzą do zadymionego pomieszczenia?
Po prostu nie widzę jego przydatności.
Sam czas jego trwania też pozostawia wiele do życzenia. Czy 24h to nie jest za długo? Nie lepiej zastosować rozwiązanie jak w Oddychaniu pod wodą? Czyli 2 godziny/poziom i możliwość rozdzielenia tego pomiędzy postacie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:30, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedy zaklęcie to się przyda? Przede wszystkim podczas przebywania na dużych wysokościach. Może być również użyteczny na zadymionych obszarach (pożar, celowe zadymianie jakini) lub w miejscach o ograniczonej ilości tlenu (pułapki, odcięte obszary [np. w wyniku zawału], jaskinie podwodne).
Nad zmianami pomyślę.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 18:30, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Szajba
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Czw 0:08, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawy czar, jednak przepakowany. Proponuję czas działania zaklęcia równy 4 + poziom czarującego (maksymalnie 24) godzin oraz premię równą poziomowi czarującego, maksymalnie 20. A jeśli zależy Ci na tym, by wartości nie były zmienne, to je zmniejsz, i to znacznie (na przykład czas 3 lub 6 godzin, premia +10). W obecnej postaci czar jest zbyt silny, jak na 1-poziomowy, przynajmniej moim zdaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Merwix
Adept
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 8:17, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jakaś argumentacja takich zmian, czy po prostu chciałeś wprowadzić jakieś zmiany? Czas trwania jest identyczny do chociażby Wytrzymałości żywiołowej. Premia +20? No i co z tego skoro dotyczy ona wyłącznie testów oddychania w nieprzyjaznym otoczeniu i do tego nie zapobiega to ewentualnemu zatruciu jeśli byłby to trujące opary. Ciekawi mnie też dlaczego nie ma go na liście kapłana lub też czarodzieja. Nie jest to czar powiązany specjalnie wyłącznie z naturą więc nie widzę powodu na ograniczenie do druida i tropiciela.
Ostatnio zmieniony przez Merwix dnia Czw 8:19, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Szajba
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Czw 10:37, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Merwix napisał: | Jakaś argumentacja takich zmian, czy po prostu chciałeś wprowadzić jakieś zmiany? |
Jasne, uważam, że czar jest OK, ale po prostu chciałem zrobić Kamulcowi na złość... Nie zadawaj głupich pytań, oczywiście, że zmiany chciałem wprowadzić z jakiegoś powodu, nie tylko z chęci dołożenia czegoś od siebie. To byłoby nieprofesjonalne .
Po prostu wydaje mi się, że te premie są jednak zbyt duże jak na czar pierwszego poziomu. Mogę się mylić, ale mogę też mieć rację, dlatego o tym piszę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć |
druida i tropiciela |
|
33% |
[ 2 ] |
druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
czarodzieja, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, druida, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
barda, czarodzieja, druida, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, druida, kapłana, tropiciela |
|
0% |
[ 0 ] |
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 12:54, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czar skok daje premię +20 do testu umiejętności. Jak rzuci się okiem do PMP widać tam wzrastające ST rzutów na wytrwałość przy oddychaniu gęstym dymem. Dzięki tej premii postać będzie mogła niemal ignorować zagrożenie - przez pewien czas.
Cytat: | Ciekawi mnie też dlaczego nie ma go na liście kapłana lub też czarodzieja. Nie jest to czar powiązany specjalnie wyłącznie z naturą więc nie widzę powodu na ograniczenie do druida i tropiciela. |
Dodałem ankietę.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 18:02, 16 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|