|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 0:20, 31 Sie 2010 Temat postu: [3.0] Mroźne powietrze i Mroźny wiatr |
|
|
Mroźne powietrze
Wywołanie [zimno]
Poziom: Czar/Zak 4
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Bliski (7,5 m +1,5m/2 poziomy)
Cel: Jedno stworzenie
Czas trwania: 1 runda
Rzut obronny: Wytrwałość częściowo neguje
OC: Tak
Czar sprawia, że cel zostaje otoczony przez lodowane powietrze i resublimującą parę wodną. Podmiot czaru otrzymuje 1k6 obrażeń od zimna na 2 poziomy (maksymalnie 10k6) i zostaje unieruchomiony na jedną rundę. Udany rzut obronny sprawia, że otrzymuje połowę obrażeń i nie zostaje unieruchomiony.
Komponent materialny: kilka kropel wody
Mroźny wiatr
Wywołanie [zimno]
Poziom: Czar/Zak 8
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: 9 m
Efekt: Podmuch mroźnego wiatru emanujący od ciebie do granic zasięgu
Czas trwania: Nie dłużej niż koncentracja (1 runda/2 poziomy)
Rzut obronny: Wytrwałość częściowo neguje
OC: Tak
Przywołujesz mroźny wiatr z resublimującą parą wodną. W każdej rundzie znajdowania się na obszarze działania czaru każda istota pada ofiarą efektu analogicznego do mroźnego powietrza.
Komponent materialny: kilka kropel wody
Kondensator: szklana kula
Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Wto 11:30, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azgoth
Generał Podziemi
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 9:49, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie powinien być Mroźny wiatr zamiast Mroźny wiaty?
Oba czary moim zdaniem są dobre, z tym że w przypadku drugiego można by napisać w efekcie o stożku rozchodzącym się od dłoni czarującego do końca zasięgu (nie wiem czy taka jest koncepcja ale tak wyobrażam sobie ten czar).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ginden
Adept
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:35, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Fajne czary, ale czy w przypadku mroźnego wiatru mag też podlega zamarzaniu?
Szklana kula - chodzi o zwykłą szklana kulę, czy o magiczny przedmiot taki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goracepapu
Adept
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:35, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie za wysokie poziomy. Proponuję zmniejszyć poziom każdego czaru o 1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:18, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Zdecydowanie za wysokie poziomy. Proponuję zmniejszyć poziom każdego czaru o 1. |
Pierwszy czar, a kula ognia:
Zalety:
1. Rzut obronny na wytrwałość (skuteczne również na łotrzyków)
2. Czar ma dwa efekty, przez co nie tak łatwo zastosować magię defensywną (przed unieruchomieniem chroni tylko swoboda ruchów i działą również na nieumarłych oraz rośliny)
Wady:
1. Bliski zasięg
2. Nie obszarowe (co nie zawsze jest wadą)
3. Na niskich poziomach mniejsze obrażenia.
Cytat: | Fajne czary, ale czy w przypadku mroźnego wiatru mag też podlega zamarzaniu? |
Nie.
Cytat: | Szklana kula - chodzi o zwykłą szklana kulę, czy o magiczny przedmiot taki? |
Zwykłą.
Cytat: | Nie powinien być Mroźny wiatr zamiast Mroźny wiaty? |
Zmieniłem.
Cytat: | z tym że w przypadku drugiego można by napisać w efekcie o stożku rozchodzącym się od dłoni czarującego do końca zasięgu (nie wiem czy taka jest koncepcja ale tak wyobrażam sobie ten czar). |
Hm... Raczej miałem na myśli emanacje od czarującego o promieni 9m (obszar - kula o promieniu 9m z magiem w środku).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goracepapu
Adept
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:54, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Pierwszy czar, a kula ognia:
Zalety:
1. Rzut obronny na wytrwałość (skuteczne również na łotrzyków)
2. Czar ma dwa efekty, przez co nie tak łatwo zastosować magię defensywną (przed unieruchomieniem chroni tylko swoboda ruchów i działą również na nieumarłych oraz rośliny)
Wady:
1. Bliski zasięg
2. Nie obszarowe (co nie zawsze jest wadą)
3. Na niskich poziomach mniejsze obrażenia. |
Zalety:
1. Od kiedy najwyższy rzut obronny wśród potworów ma być zaletą?
2. Nie rozumiem tej zalety.
Wady:
1. Ano kula ognia ma największy zasięg
2. Tylko jedna istota, kula ognia może obejmować 20, co praktycznie zawsze jest wadą
3. Niższe... Na 10 poziomie zadaje aż 5k6 obrażeń, gdy kula ognia zadaje 10k6
Podsumowując. Czar ma mniejszy zasięg, działa na tylko 1 osobę, ma o połowę mniejsze obrażenia, działa na najgorszy możliwy rzut obronny(jeżeli mówimy o potworach, bo u nich to jest najwyższy rzut), ale unieruchamia na 1 rundę... Zdecydowanie nie zasługuje na 4 poziom czaru, skoro w każdym aspekcie jest gorszy od słabej kuli ognia i ma tylko jedną zaletę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:36, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Unieruchomienie trzeba doprecyzować mechanicznie:
1. Nie ma nic o odpornościach, więc w obecnej wersji wszystkie odporności działają.
2. To działa jak oplątanie, paraliż, wstrzymanie, czy jeszcze inaczej?
Nie chodzi o to, że rzut obronny potworów, lecz o to, że typowym RO na obrażenia i unieruchomienie jest refleks/wola.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Śro 16:44, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|