Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Strefa akceleracji
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:13, 04 Cze 2009    Temat postu:

Przy RO i OC przydałoby się (zobacz w opisie) - nie wszyscy odpierają zaklęcie.

Czar może wymagać dalszej korekty, ale właśnie skończyła mi się wena Crying

Moim zdaniem do KŚ zgłosić możesz - najwyżej odpadnie na głosowaniach wstepnych, w których sam zagłosuję na tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 17:30, 04 Cze 2009    Temat postu:

Ok, dodałem.

W takim razie stworzę ankietę do KŚ, no cóż - najwyżej odpadnie.

Skoro Kamulec nie ma weny, to może jakiś inny krytyk znajdzie jakieś błędy lub niedopatrzenia? Póki co, sam jeszcze poszukam jakiś niedociągnięć i spróbuję poprawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 16:14, 20 Cze 2009    Temat postu:

Masz drobną literówkę. Jest
Cytat:
Emanencja
powinno być Emanacja.. O przepraszam to literówka Kamulca. Tak czy inaczej trzeba poprawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 18:08, 20 Cze 2009    Temat postu:

Na moje to miłe, zbalansowane zaklęcie tylko nie wiem czy 6 poziom to nie za wysoko?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 9:36, 02 Lip 2009    Temat postu:

Literówka poprawiona.

Także się zastanawiam, czy poziom 6 nie jest kapinkę za wysoki. Może zmienić na 5?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:56, 02 Lip 2009    Temat postu:

Nie trwa za długo, jest na to rzut obronny. Zaklęcia przyspieszenie i spowolnienie nie są niesamowicie potężne do tego jak tak sobie zobaczyłem co jest na 5 poziomie też mam wątpliwości. Tak czy inaczej nigdy nie miałem głowy do balansowania zaklęć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 15:39, 02 Lip 2009    Temat postu:

Ściąłem poziom do 5 oraz wydłużyłem czas działania do k4 + 6 rund. Teraz jest nieco mocniejsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:36, 02 Lip 2009    Temat postu:

SRD 3.0 napisał:
Mass Haste
Transmutation
Level: Brd 6, Sor/Wiz 6
Components: V, S, M
Casting Time: 1 action
Range: Close (25 ft. + 5 ft./2 levels)
Targets: One creature/level, no two of which can be more than 30 ft. apart
Duration: 1 round/level
Saving Throw: Fortitude negates (harmless)
Spell Resistance: Yes (harmless)
The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects.
On their turn, the subjects may take an extra partial action, either before or after their regular action.
The subjects gain a +4 haste bonus to AC. The subjects lose this bonus whenever they would lose a dodge bonus.
The subjects can jump one and a half times as far as normal. This increase counts as an enhancement bonus.


Ty chcesz dać moc działająca nieco krócej (choć i tak zwykle starczy na całą walkę), to prawda. W dodatku przestaje ono działać po wyjściu z okreslonego obszaru. Natomiast:
- dotyczy bardzo dużego obszaru (na 11. to koło o średnicy 33 metry, na 20. średnica wynosi już 60 metrów, więc pole to ponad 1200 pól)
- nie ma limitu podmiotów
- spowalnia wszystkie wrogie istoty na obszarze
- daje dodatkowe efekty

Jak na mój gust lepiej podnieść czas trwania i nadać 7. poziom. Na pewno 5. to za mało.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 16:59, 05 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 21:07, 12 Lip 2009    Temat postu:

Fakt, można by było tak zrobić. Tylko podnieść na ile? Runda/poziom?

Zastanawiam się, czy zamiast proponowanej przez Ciebie zmiany nie zrobić jeszcze innej rzeczy. Mam na myśli zdjęcie rzutu na wolę związanego z efektem spowolnienia. Wtedy działanie tego czaru byłoby ciekawsze (taka inna, słabsza edycja zatrzymania czasu). Zostawiłbym czas trwania, zwiększył poziom (do 8) i zdjął możliwość rzutu obronnego (jednak pozostawiając OC). Co o tym myślisz?


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Nie 21:09, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:36, 12 Lip 2009    Temat postu:

Zabieranie Rzutu Obronnego zawsze wychodzi na niekorzyść czaru. Czar stałby się wtedy zbyt silny zwłaszcza, że działa na wszystkie istoty w obszarze. OC dużo tu nie zmieni bo na takim poziomie OC prawdopodobnie przebije się bez trudu w przypadku większości stworzeń, a zwykłym BG i BN nie zrobi to raczej różnicy. Moim zdaniem przy obecnym zasięgu to powinien być czar 6 poziomu. Byłby jakąś alternatywą dla masowego przyspieszenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 21:39, 12 Lip 2009    Temat postu:

Ok, to ja zmienię poziom czaru na 6, a czas trwania zostawię na k4 + 6 rund.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin