Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Nefariusa Dar Strażnika

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nefarius
Początkujący


Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Eltabbar - stolica Thay

PostWysłany: Czw 20:42, 29 Paź 2009    Temat postu: [3.5] Nefariusa Dar Strażnika

Nefariusa Dar Strażnika

Dwójka młodych złodziejaszków wyglądała zza rogu piętrowej kamienicy. Celem ich obserwacji był dobrze zbudowany strażnik, o czarnych włosach, opadających na opancerzone ramiona. Przez kolczugę miał przewieszony skórzany pasek, który utrzymywał pochwę na z półtoraręcznym mieczem. Mężczyzna stał pod drzwiami do domu starego, zrzędliwego Thayczyka.
-Ile jeszcze chcesz czekać?- syknął starszy z złodziei –Czekamy tyle godzin, a ten skurczybyk nawet nie drgnął!-
-Milcz i czekaj. W końcu się zmęczy… Chyba…- skwitował drugi.


Przemiana
Poziom: Cza/Zak 2/ Bard 3/ Kap 2
Komponenty: W, S, K
Czas rzucania: Jedna akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Jedna dotknięta, chętna istota
Czas trwania: 12 godzin + 1/ na poziom
Rzut obronny: Nie
OC: Nie

Czar Nefariusa Dar Strażnika, ma na celu wspomóc każdego stróża. Zaklęcie obdarowuje podmiot magiczną wytrwałością, która pozwala ignorować biologiczne potrzeby. Osoba, która jest pod działaniem zaklęcia nie musi jeść, pić, spać, nie odczuwa potrzeby wydalania, a także zyskuję premię +2 do testu umiejętności Spostrzegawczości i Nasłuchiwania.
Gdy zaklęcie przestaje działać, podmiot czaru czuje wzmożone biologiczne potrzeby, których nie zaspokoił, podczas czasu działania zaklęcia. Osoba musi jak najszybciej zaspokoić swe potrzeby, inaczej godzinę po zakończeniu działania czaru otrzyma 10 punktów stłuczeń i kolejne 10 w każdej kolejnej godzinie.
Na jedną osobę czar może zostać rzucony tylko raz, aż do momentu jak nie uzupełni swych potrzeb (głód, wydalanie i minimalnie pięć godzin snu).


Ostatnio zmieniony przez Nefarius dnia Pią 7:04, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 20:59, 29 Paź 2009    Temat postu:

Dałbym po prostu, że jest traktowana jakby nie jadła, nie odpoczywała i nie wypróżniała się przez ten czas:)
Po prostu zagłuszenie potrzeb fizjologicznych.
Nie wiem czemu bard ma mieć poz 3, już prędzej czarodziejowi dałbym trzeci. Choć szczerze mówiąc nie uargumentuję tego, po prostu tak mi pasuje XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin