|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nefarius
Początkujący
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Eltabbar - stolica Thay
|
Wysłany: Czw 20:43, 29 Paź 2009 Temat postu: [3.5] Nefariusa Niedźwiedzi Sen |
|
|
Nefariusa niedźwiedzi sen
Łysy wojak w czarnej zbroi płytowej odłożył na ziemię długi, zakrzywiony miecz, oraz kolczastą tarczę. Mężczyzna wejrzał na swego pracodawcę i również chroniącego go dublera. –Zdechniemy tu z głodu…- burknął do Czerwonego maga –Milcz ścierwo! Gdybyś się nimi zajął od razu, nie musiałbyś się teraz zastanawiać co z nami będzie!- krzyknął gromko. –Masz plan?- spytał doppelanger, wyglądający tak samo jak czarodziej. –Spokojnie tu poczekamy, aż po nas przyjdą moi uczniowie.- wyjaśnił mag.
Przemiana
Poziom: Czar/Zak6 Kap 6
Komponenty: W, S, K
Czas rzucania: Jedna akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Czarujący, lub jedna dotknięta, chętna istota (żywa)
Czas trwania: Maksymalnie trzy dekadnie, patrz opis
Rzut obronny: Nie
OC: Nie
Nefariusa niedźwiedzi sen, jest zaklęciem, które na potrzeby czarującego, może wprowadzić go w stan hibernacji, podobnej do niedźwiedziego snu, zimowego. Osoba, na którą rzuca się czar musi być chętna i świadoma konsekwencji wynikających z rzucenia na nią czaru. Nim czar zacznie działać podmiot zaklęcia musi ustalić jak długo chce przebywać pod jego działaniem. Sen może trwać najkrócej jeden dzień, najdłużej zaś trzy dekadnie. W czasie snu osoba nie musi jeść, pić ani załatwiać potrzeb fizjologicznych. W zależności od długości działania czaru jego podmiot otrzymuje punkty stłuczeń, po wybudzeniu się. Podmiot czaru otrzymuje 1k10 punktów stłuczeń na każde 10 dni trwania snu zaczynając od piątego dnia trwania czarów (+5 dni - 1k10, +15 dni – 2k10, +25 dni -3k10). Podmiot czaru można obudzić z snu za pomocą czaru Leczenie drobnych ran (w żaden inny sposób nie można zbudzić osoby pod wpływem tego czaru), lub jeśli otrzyma choć 1 punkt obrażeń spowodowany przez wrogo nastawioną istotę (czyli np. atak rozjuszonego zwierza, ale nie walący się strop). Po za punktami stłuczeń osoba zyskuje karę -2 do testów Woli, z powodu zaćmienia umysłu, na czas godziny.
Tajemny komponent materialny: kosmyk futra niedźwiedzia brunatnego
Ostatnio zmieniony przez Nefarius dnia Pią 7:05, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 20:57, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Czar ciekawy, na prawdę:)
Niby nic oryginalnego, ale piękno tkwi w prostocie;]
Zastanawiam się jaki miałeś cel w tym leczeniu drobnych ran? Lekkim już się nie obudzi? I jaka jest różnica pomiędzy wściekłym zwierzem zjadającym rękę, a głazem miażdżącym ją?
Kiedy się obudzi to jak to wygląda? Od razu jest w pełni sił? Czy musi się dobudzić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mish
Badacz Podziemi
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Odległej Galaktyki
|
Wysłany: Czw 21:10, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mi również ten czar się podoba, ze względu na praktyczne zastosowania ;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|