Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Demoniczny strażnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
karassas
Nowicjusz


Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 3:45, 19 Gru 2010    Temat postu: [3.0] Demoniczny strażnik

Demoniczny strażnik

Wymagania
Oto wymagania, które postać musi spełnić aby zostać demonicznym strażnikiem:
Bazowa premia do ataku +2
Czarostwo ranga 3
Atut potężny atak
_____________________________________________________________________

Jedno spojrzenie, i można zauważyć, że ten wojownik nie tylko walczy mieczem ale także magią. Magowie aby nauczyć się posługiwać magią potrzebują długich lat treningu natomiast demoniczny strażnik rzuca je intuicyjnie dzięki wrodzonym umiejętnościom.
Demoniczny strażnik nie musi spędzać wiele czasu na nauce zaklęć więc wolny czas może wykorzystać na naukę walki bronią.
Przygody: demoniczny strażnik szuka przygód aby udowodnić swoją wyższość nad innymi klasami. Nawet w pojedynkę są w stanie walczyć z groźnymi przeciwnikami, dzięki dużej ilości pw oraz umiejętnościom magicznym.
Charakterystyka: demoniczny strażnik uwielbia walczyć wręcz jednak dzięki ogromnemu talentowi magicznemu stanowi zagrożenie również jako postać atakująca magią. Niektórzy demoniczni strażnicy specjalizują się w jednej dziedzinie czarów np. demoniczny strażnik który wybiera drogę zła może zadawać ogromne rany przeciwnikom, dobry natomiast potrafi uleczyć największe rany, a nawet w skrajnych przypadkach wskrzesić zmarłego tak aby znów był człowiekiem.
Charakter: większość demonicznych strażników wybiera ścieżki zła. Dzieje się tak z powodu ich mani wyższości. Potężny demoniczny zabójca nie martwi się o to co nie dotyczy bezpośrednio niego. Zdarzają się jednak przypadki kiedy demoniczny strażnik ma charakter neutralny lub dobry niestety osłabia to jego umiejętności, gdyż wykorzystują oni w walce nienawiść do przeciwnika.
Religia: demoniczni strażnicy wyznają zazwyczaj Erythnula i Hextora rzadziej Vecnę lub Nerulla. Dla demonicznego strażnika hańbą było by nie oddawanie czci swoim bogom dlatego często można spotkać ich podczas wykonywania rytuałów.
Pochodzenie: demoniczni strażnicy myślą o sobie jako o potomkach szatana i czarodziejki. Nie boją się głośno wypowiadać swoich poglądów na różne tematy ponieważ uważają że ich ojciec obroni ich w razie potrzeby.
Rasy: wielu ludzi zostaje demonicznymi strażnikami ze względu na to, że mają słabą wolę i kiedy posiadają talent magiczny decydują się zazwyczaj zostać sługami zła.
Przedstawiciele innych ras również mogą zostać demonicznymi strażnikami jednak nie wiadomo czemu stoją niżej w hierarchii od ludzi.
Kiedy ludzie skupiają się aby posiadać większe talenty w walce wręcz elfy próbują doskonalić swoją magię. Mimo iż każdy demoniczny strażnik potrafi robić własne bronie to krasnoludy tworzą je najlepsze, być może dlatego, że kochają tworzyć.
Inne klasy: demoniczni strażnicy lubią pracować w grupach, potrafią dogadać się z prawie każdym, oprócz czarodziei. Dzieje się tak ponieważ czarodzieje zazdroszczą talentu magicznego demonicznym strażnikom, to co magowi zajmuje wiele lat zwykły demoniczny strażnik opanowuje w parę dni.




Informacja o zasadach gry


Dobrzy demoniczni strażnicy mają wszystkie statystyki na wysokim poziomie lecz najważniejsze są dla nich:

Intelekt: wykorzystywany jest do rzucania zaklęć. Im wyższy modyfikator tym czary stają się mocniejsze i można ich więcej użyć. Aby rzucić zaklęcie bohater musi mieć wartość intelektu 10+poziom czaru. Moc zaklęcia oblicza się poprzez rzucenie kością( podaną w zaklęciu) i dodaniu modyfikatora z intelektu.
Siła: siła wykorzystywana jest do walki wręcz oraz do szansy zadawania obrażeń.

Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe demonicznego strażnika(i ich atrybut kluczowy):
Koncentracja(Bd)równowaga(Zr)skakanie(S)stosowanie magicznych urządzeń(Cha)
Ukrywanie(Zr)wiedza[tajemna](Int)zbieranie informacji(Cha)

Właściwości klasowe:

Biegłość w broni i pancerzu: demoniczny strażnik mimo swoich wielkich umiejętności żołnierskich najlepiej walczy mieczem(szczególnie gdy sam go zrobi). Demoniczni strażnicy są dobrze wytrenowani w użyciu zbroi dlatego szanse niepowodzenia zaklęcia(jeśli takie są w danym typie zbroi) maleją o połowę.
Czary: demoniczny strażnik posiada moce psioniczny co poziom dochodzi po jednej mocy z każdego lvl na poziom(uwaga jeżeli gracze nie posiadają podręcznika psioniki mogą umiejętność zamienić na wysoko poziomowe zaklęcie, także jedno)
Tworzenie broni: na 1 poziomie demoniczny strażnik może stworzyć broń, jednak tylko on może jej używać. Jako, że jest to broń psioniczna bohater może wybrać sobie jeden z podanych poniżej bonusów:
-naładowana - broń zaczyna świecić i zadaje dodatkowe 1k4 obrażeń
-potężny pasożyt ciała – broń po każdym zadanym trafieniu wchłania dodatkowe 1k6 obrażeń które bohater może wykorzystać na uleczenie się(ważne! Broń wchłania w sumie 50pw kiedy jest ich mniej broń znów wchłania)
-teleportowana – (bonus może zostać użyty na broń dystansową) po ciśnięciu bronią wraca ona do właściciela przez Plan Astralny. Wraca ona w następnej turze i znów jest gotowa do użycia.
-coup de grace – raz dziennie postać może użyć ataku z pełną mocą. Jeżeli trafi atak uważa się za coup de grace, jeśli nie bohater nie może użyć jej ponownie w tym dniu.
Tworzenie kryształów: 2 razy dziennie demoniczny strażnik może stworzyć kryształ przechowujący 17 punktów mocy. Po wykorzystaniu 17punktów kryształ można wyrzucić gdyż nie da się go ponownie napełnić.
Wykłuwanie tatuaży 1 razy dziennie bohater może wykłuć sobie tatuaż na skórze.(max 5) To on (bohater) decyduje jakie ma właściwości(z podanych poniżej)
-leczenie ran – tatuaż leczy raz na 5 tur 10pw
-zwiększenie punktów mocy – tatuaż zwiększ punkty mocy o 5
zwiększenie obrażeń – tatuaż zwiększa obrażenia o 2
zwiększenie pw – tatuaż zwiększa pw o 20
pogrubienie pancerza – tatuaż zwiększa kp o 1
obrażenia krytyczne – dzięki tatuażowi krytyczne obrażenia wymagają rzutu kością k20 w zakresie 17-20(każda broń)
Rażący cios: na 8 poziomie demoniczny strażnik uderza z straszną precyzją zadając 2k8 obrażeń (przeciwnik musi być obrócony plecami lub leżeć)
Naładowany pocisk: na 4 poziomie demoniczny strażnik może przywołać przeźroczysty pocisk zadający 1k6 +1 obrażeń (wartość +1 wzrasta co 2 poziomy o jeden od czwartego zaczynając[ np. (4 poziom)+1, (6 poziom), +2, (8 poziom +3), (10 poziom)+4] Atak każdo razowo pochłania 1 punkt mocy.
Poznanie lęków: na 10 poziomie demoniczny strażnik czytając w myślach wyczuwa lęki wroga. A następnie przywołuje iluzję najskrytszych strachów przeciwnika. Atak paraliżuje wroga chyba, że ten wykona udany rzut na wolę(ST 15). Czar kosztuje 1 punkt mocy


Bazowa premia __________________ rzut obronny na_______________

Poziom do ataku wytrwałość refleks wolę specjalne

1 +2 +2 0 0 biegłość w broni
i pancerzu,
tworzenie broni,
tworzenie
kryształów,
wykłuwanie
tatuaży
____________________________________________________________________________________
2 +4 +2 +1 0
____________________________________________________________________________________
3 +6/+1 +3 +1 +1
____________________________________________________________________________________
4 +8/+3 +3 +1 +2 naładowany
pocisk
____________________________________________________________________________________
5 +9/+4 +3 +1 +2
____________________________________________________________________________________
6 +10/+5 +4 +2 +3 naładowany
pocisk
____________________________________________________________________________________
7 +11/+6/+1 +4 +2 +3
____________________________________________________________________________________
8 +12/+7/+2 +4 +2 +4 rażący cios,
naładowany
pocisk
____________________________________________________________________________________
9 +15/10/+5 +5 +2 +5
____________________________________________________________________________________
10 +17/+12/+7/+2 +5 +3 +5 poznanie lęków,
naładowany
pocisk.






Poziom_____________________________punkty mocy na dzień________________________________
1 8
____________________________________________________________________________________
2 10
____________________________________________________________________________________
3 12
____________________________________________________________________________________
4 14
____________________________________________________________________________________
5 16
____________________________________________________________________________________
6 18
____________________________________________________________________________________
7 20
____________________________________________________________________________________
8 22
____________________________________________________________________________________
9 24
____________________________________________________________________________________
10 26

Punkty umiejętności na poziom: 4+modyfikator z Int
Moce: 1 psioniczna moc na poziom(lub czar wysoko poziomowy gdy gracze nie posiadają księgi psioniki)
Punkty wytrzymałości 1k4+modyfikator z budowy


Ostatnio zmieniony przez karassas dnia Wto 10:13, 21 Gru 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:02, 19 Gru 2010    Temat postu:

Praca nieczytelna (w notatniku to pisałeś?) i żałosna fabularnie. Oprócz dodawania sobie pw (po 5, co jest śmieszną wartością na poziomach 10+, do tego jeszcze z jakimś testem, który nawet nie wiem jak się wykonuje) mechanicznie też ssie. Gdyby nie idiotyczne wymagania można by wziąć tego 1 poziom (dla tych pw i KW k10) ale więcej absolutnie się nie opłaca - już czysty łotrzyk jest 100 razy lepszy.

Popraw tabelkę, dopisz jakąś fabułę (tekst "Oczywiście, resztę dopowiedzcie sobie sami :)" jest nie do przyjęcia), uzupełnij opisy zdolności i pomyśl nad jedną czy dwiema dodatkowymi mocami to może jeszcze coś z tego będzie. Jak dla mnie, na dzień dzisiejszy, praca nadająca się do kosza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
karassas
Nowicjusz


Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 11:57, 19 Gru 2010    Temat postu: re

thx to moja 1 klasa pisana o godzinie 3 nad ranem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Nie 12:34, 19 Gru 2010    Temat postu:

To nie znaczy, że jesteś usprawiedliwiony. Musisz poprawić pracę, uczynić ją czytelniejszą. Przeczytaj także w pmp, jak się tworzy klasy prestiżowe - bo najwyraźniej tego nie zrobiłeś. Nie ma takiego wzrostu BPA ani rzutów obronnych, a zdolności klasowe nie są sprecyzowane mechanicznie. Czeka cię jeszcze dużo pracy, karassasie, ale spokojnie możesz z tego zrobić dobrą prestiżówkę. Do roboty :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:48, 19 Gru 2010    Temat postu: Re: re

karassas napisał:
thx to moja 1 klasa pisana o godzinie 3 nad ranem


To trzeba było się położyć i wyspać...

Mechanicznie dno.
Fabularnie dno.
Językowo dno.

Nim zacznie się pracować nad jakąkolwiek klasą prestiżową warto zapoznać się dobrze z tymi już istniejącymi. Zobaczyć w jaki sposób są rozpisane, jak wyglądają zdolności itd...
Do tego polecam dokładnie przestudiować PG oraz PMP, bowiem widzę w Twojej "pracy" kilka bardzo rażących błędów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
karassas
Nowicjusz


Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:18, 20 Gru 2010    Temat postu:

nie wiem czemu tabelka mi sie zle wkleja ale mysle ze sie doczytacie. postac jest calkowicie zmieniona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Pon 21:12, 20 Gru 2010    Temat postu:

Czyli jak? Atak jak wojownik, czary jak czarodziej, moce psioniczne i oprócz tego inne specjalne zdolności? Jak na mój gust, przepak.

BTW: W wymaganiach nie powinno być złego charakteru?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Pon 22:23, 20 Gru 2010    Temat postu:

Jest źle, nie nadaje się, wymaga poprawy... co tu więcej pisać? Musisz przyjąć pewne podstawowe kryteria dotyczące wszelkich klas postaci. Dla przykładu nikt mający 7 umiejętności klasowych nie otrzymuje 4 punktów na poziom... w dodatku zawsze stosuje się modyfikator z intelektu do ich obliczania, zawsze ale to zawsze. Brakuje wiedzy (tajemnej, planów), brakuje rzemiosła, zastraszania, masy innych, które powinny się tam znaleźć.
Potomkowie szatana i czarodziejki? que? A to ciemu. D&D nie zwykło korzystać z postaci szatana. Nie zmieniaj tego.
Zdolności klasowe do przebudowy. Czarowanie albo psionika, raczej to pierwsze oparte na charyzmie - czarty nie słyną ze zdolność psionicznych. Oczywiście nie wspominam nawet o czymś takim jak BPA, rzuty obronne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
karassas
Nowicjusz


Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:15, 21 Gru 2010    Temat postu:

Ma za to malo pw i czary także już zmienilem, a polaczenie maga i wojownika moze byc dobre kiedy gra 1 gracz i Mistrz Podziemi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

nadaje się
tak
0%
 0%  [ 0 ]
nie
100%
 100%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Wto 19:55, 21 Gru 2010    Temat postu:

Wiesz, nie tworzy się klas prestiżowych, których jedynym usprawiedliwieniem złego balansu jest zrobienie jej z myślą o solówkach. Jeśli jest solówka, to ludzie spokojnie potrafią sobie przystosować to, co mają (choćby gestalt characters z unearthed arcana czy też zwyczajna optymalizacja). W takiej postaci nikt nie będzie chciał skorzystać z tej pracy.
Taka klasa powinna rzucać 4 do ewentualnie 6 poziomów zaklęć z własnej, mrocznej listy.
Zdolności tworzenie broni, tatuaży, kryształów są nieprzemyślane, dodatkowo nie trzymają się żadnych kanonów... Nie powiem co, jak to powinno wyglądać, bo nie chcę robić za ciebie klasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin