|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 20:12, 21 Lut 2009 Temat postu: [3.0] Grzybi Pan |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arashi
Nowicjusz
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:45, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Atrybuty:+2bd, +2s, -2zr, -2cha, -2rzt, -2rzt
I stąd moje pytanie. Dlaczego jest -2rzt i potem -2rzt.
Czy chodzi o to, że przy nałożeniu tego szablonu dostajemy -2 rzt, a na danym poziomie/KW kolejne -2rzt czy może po danej długości bycia Pół grzybem-"Glug'rhuu" ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Warag
Zbrojny
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 13:25, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | bo najpewniej znalazłby na nim kilka cholernie rzadkich gatunków. |
Projekt do KŚ chyba nie powinien zawierać tego, nie sądzisz? :)
Grzybi towarzysz: Czy zdobywając nowego towarzysza, tracimy poprzedniego? Co takiego może robić kolonia grzybów, po za dawaniem tych bonusów?
Grzybie uderzenie: Czy atak bez broni w tym przypadku, uznawany jest za uzbrojony i czy atak dotykowy prowokuje okazyjny atak?
Kriopleśń - maksymalne obrażenia to 3k4, czy jeśli rozrost trwa dłużej, to mogą powiększyć się jeszcze bardziej?
Pirogrzyb - proponuje usunąć to, że rzut obronny co rundę, bo teraz to wychodzi na to, że będzie na ciele ofiary, dopóki ta go ni strzepnie - sam nie skończy "pracy".
Żółta pleśń, fosforyzujący grzyb i fioletowa pleśń - jak długo istnieją?
Wydaję mi się, że możliwość strzepania z siebie każdego z grzybów w akcji całorundowej, osłabia zbytnio ta zdolność.
Pleśniowa zaraza: Idealna zdolność do expienia w małych wioskach?
Grzybie ciało: Skoro trucizna działa na nieumarłych, to powinieneś napisać z jakiego powodu. Pamiętaj, że te istoty nie mają układu krwionośnego, ich wnętrzności nie pracują, więc trucizna nie ma gdzie "uderzyć".
Na razie to tyle. Pozostaje mi jeszcze pogratulować dobrej pracy, muszę przyznać, że naprawdę mi się spodobała. Ciekawie by się nią grało ;).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 14:53, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | I stąd moje pytanie. Dlaczego jest -2rzt i potem -2rzt. |
Żadna z Twoich odpowiedzi nie jest prawidłowa, prawda jest dużo prostsza... Pomyliłem sięXD
Miało być -2int;]
Cytat: |
Projekt do KŚ chyba nie powinien zawierać tego, nie sądzisz? :) |
Mnie to nie przeszkadzaXD
Jeśli Kamulec będzie chciał zmienię, ale jak na mój gust to brzmi lepiej niż "bardzo";]
Poza bonusami nie daje nic, ewentualnie można z nim podyskutować ;]
Zauważ, że wszystkie zdolności Glug'raga krążą w okół tej koloni
Choć szczerze mówiąc po prostu nie miałem pomysłu co mogłoby dawać XD
Kiedy zdobywamy nowego towarzysza nie tracimy poprzedniego. Nie ma ku temu powodów;]
Zwierzętom nie przeszkadza wygląd Grzybich Panów.
Co do kriopleśni to dodałem cosik;]
Cytat: | (w pierwszej rundzie k4, w drugiej 2k4, w trzeciej 3k4 itd) |
teraz jest już dobrze:)
W pirogrzybie zmieniłem, to był mój bład;]
Zauważ, że podczas walki nie ma czasu na poświęcenie całej rundy, tym bardziej, że powoduje to atak okazyjny:)
To jest całkowicie ie przemyślane, niektóre grzyby są bardzo uporczywe, choćby metapleśń może odjąć 5k6 obrażeń od kuli ognistej;]
A kiedy jeszcze pochłonięcia się użyje to w ogóle jest cienko
Cytat: | Pleśniowa zaraza: Idealna zdolność do expienia w małych wioskach? Very Happy |
Aby spełnić wymagania tej klasy trzeba mieć przynajmniej 7 poz, pleśniową zarazę dostaje się na 4, czyli w sumie na co najmniej 11 poziomie.
Standardowy wsiun ma SW=1/2.
Postać na 11poz nie dostaje expa za przeciwników o SW1/2 ;]
To jest bardziej fabularna zdolność.
Nawet kiedy może ona już tworzyć glug'rhuun, to przecież nie można ich kontrolować
Rozwinąłem wątek tej trucizny.
Akurat ta klasa została raczej wymyślona pod BNów, ale istotnie ciekawie by było;]
Poza tym tak się tworzy, moim zdaniem, genialny pomysł na kampanię
Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Nie 14:54, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Warag
Zbrojny
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 15:24, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Z tym towarzyszem, to nie mówię o starych towarzyszach z przed wzięcia tej klasy (aczkolwiek dobrze, że wyjaśniłeś, ubiegłeś ewentualne późniejsze pytania ;) ). Chodzi mi, czy zdobywając 5. poziom i zyskując nowego grzybiego towarzysza, musi pozbyć się tego, którego zdobył na 1. poziomie tej klasy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 15:40, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem jedno słowo i juz jest jasne co miałem na myśli;]
Tak, zachowuje się starego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:55, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem opis.
Cytat: | Mnie to nie przeszkadzaXD
Jeśli Kamulec będzie chciał zmienię, ale jak na mój gust to brzmi lepiej niż "bardzo";] |
Warag ma rację.
Skąd ta nazwa? I czemu w środku jest apostrof?
Druid nie łazi po otchłani i nie dba o swoją potęgę, a chroni naturę - wypadałoby przerobić tę historię, skrócić czas pobytu na tym planie.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 13:56, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 22:27, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Już to zmieniłem:)
A co do druida...
W otchłani też jest natura, choć dużo skromniejsza.
Nie ma tam drzew, ale choćby te grzyby i porosty też są częścią przyrody.
Właśnie po to dostał domieszkę demoniej krwi:)
A nazwę sam wymyśliłem:)
Uznałem, że apostrof podkreśli, że to nie jest wyraz z mowy ojczystej;]
Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Sob 22:47, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:16, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Druid zajmuje się naturą sfery materialnej, nie Otchłani.
Nazwę mogłeś sam wymyslić, ale wprowadzasz ją bez wyjaśnienia do tekstu - a tego już nie powinieneś.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 19:17, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 20:16, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | W języku ogrów zwani są glug'rag |
To jest w 8 wersie opisu:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:10, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cieszy mnie, że są tak zwani - nie wytłumaczyłeś jednak, co to znaczy i dlaczego sie ich tak określa.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 21:11, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 12:36, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Już dodałem 2 zdania
Mnie to się wydawało czywiste;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 14:06, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
W takim razie nie ma to sensu - zwróć uwagę, iż w opisach, z założenia, nie są podowane nazwy w języku rodzimym chyba, że ich wersja we wspólnej mowie nie jest bezpośrednim przekładem oryginału.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 19:58, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie prawda, nazwy mogą istnieć równolegle. Choćby ziemniaki i kartofle. Jedni mówią tak inni tak. Zależnie od środowiska w jakim się wychowali. Takie orki będą mówić Glug'rag, wysokie elfy Grzybi Pan.
A mechanika? Jakieś zastrzeżenia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Merwix
Adept
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:00, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Druid zajmuje się naturą sfery materialnej, nie Otchłani. |
A gdzie jest tak napisane? Druid jest związany z naturą to tylko durne przyzwyczajenie, że natura kojarzy się z zieloną trawką i drzewami. Druid utrzymuje(albo i nie zależy jaki) naturę w jakiejś tam równowadze, kieruje się jej prawami i pilnuje jej przestrzegania. Otchłań także ma jakąś swoją wypaczoną (w pojęciu Pierwszej Sfery Materialnej) naturę więc i druid tam znajdzie coś dla siebie
Co nie zmienia faktu, że jest to bynajmniej dziwne (albo przynajmniej naciągane) iż jakiś ogrzy mag, druid(sic!) siedział w Otchłani szukając potęgi
i znalazł ją w grzybach,mchach i porostach.
W opisie Halucynacji powinno być iluzjom, a nie iluzją.
Czy za grzyby uznajemy wyłącznie grzyby jako takie? Prosiłbym o jakąś D&D-kową definicję grzybów i pleśni. Czy porosty też się wliczają?
(Tak, wiem oni tego nie rozróżnią. Ja pewnie też, ale lepiej zapobiegać takim pytaniom już teraz).
Dlaczego Grzybi Pan staje się odporny na trucizny i choroby? Od kiedy to grzybów i pleśni nie da się usunąć trucizną? Może staje się odporny na choroby działające na bardziej złożone organizmy żywe, ale pozostają choroby atakujące tylko grzyby ( pozostaje je wymyślić).
Grzyby to nie rośliny. Pozostaje jeszcze pytanie: Skąd to widzenie w słabym świetle i niepodatność na polimorfię? Grzyby widzą za niego? Nie rozumiem tej części.
Mimo to praca ciekawa (może troszkę naciągana i niepasująca do D&D, ale ciekawa).
PS: Czuć tutaj smród Nurgla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Warag
Zbrojny
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:05, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Skąd są te odporności? Proste. Grzybi pan zyskuje typ roślina, który to w d&d ma wspomniane odporności oraz widzenie w słabym świetle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 19:46, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Z Nurglem nie skojarzyłem pracy, ale rzeczywiście;)
A to czy pasuje do D&D czy nie to kwestia klimatu.
Jak jest ktoś taki jak Władca Śluzów, czy Rykazyl to może być i Grzybi Pan, ale jak mówię to kwestia gustu, niektórym mnich w D&D nie pasuje:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Merwix
Adept
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 6:12, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Skąd są te odporności? Proste. Grzybi pan zyskuje typ roślina, który to w d&d ma wspomniane odporności oraz widzenie w słabym świetle. |
Ale wcześniej napisałem chyba, że grzyby to nie rośliny? Więc skoro nikt nie uznał tego za oczywiste w takim razie pytam: Czemu Grzybi Pan dostaje typ roślina? Czemu nie wynaturzenie?
Dlatego napisałem troszeczkę, bo zaraz przypominają się "genialne pomysły z Księgi Plugawego Mroku".
Ostatnio zmieniony przez Merwix dnia Pon 6:38, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 8:11, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wynaturzenie?
Nie wiem, bardziej mi pasowała roślina. Dobra, to pytanie do innych.
Bardziej będzie pasowała roślina czy wynaturzenie?
A co do mechaniki nie macie zastrzeżeń?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Warag
Zbrojny
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 13:52, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ale wcześniej napisałem chyba, że grzyby to nie rośliny? Więc skoro nikt nie uznał tego za oczywiste w takim razie pytam: Czemu Grzybi Pan dostaje typ roślina? Czemu nie wynaturzenie? |
Otwórz sobie księgę potworów, poszukaj stworzenia o nazwie "Grzyb" i zobacz jaki ma typ.
W D&D, grzyby należą do typu roślina, więc po co to zmieniać?
Cytat: | A co do mechaniki nie macie zastrzeżeń? |
Wszystko wydaje się być dopracowane. Jak dla mnie świetna robota ;).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 17:50, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem postać ta tak daleko odchodzi od nauk druidycznych, że powinna tracić moce objawień.
Cytat: | Czym są grzyby?
Grzyby to proste organizmy potrafiące żyć niemal wszędzie i żywiące się wszystkim.
Najczęściej martwym, ale nie zawsze. Przecież nawet pleśń to jest grzyb, a czego ona nie pochłonie? |
Nie pisz o biologii, jeżeli masz pisać nie prawdę ew. półprawdę.
Opis jest za długi, w porównaniu do tego, co ma w nim znaczenie. Wyrzuć tę notkę przyrodniczą.
Obleśny to kolokwializm - wyrzuć.
Opisy przemian wrzuć do zdolności je wywołujących. Zwróć też uwagę, że nie ejst potrzebny szczegółówy opis działa organizmu grzybopodobnego. W podręcznikach nikt nie rozwodzi się nad tym i takw iadomo, że można to uzasadnić tylko magią - więc skróć ten fragment.
Nie tylko ja uważam, że fragment o ogrzym magu druidzie szukającym przez dziesięciolecia potęgi w otchłani nie trzyma się kupy.
Zwróć uwagę, że podstawowym celem druida nie jest potęga, lecz czczenie i ochrona natury.
Ogółem cały opis do przeredagowania - podejdź do niego po tej przerwie, którą miałeś od czasu napisania.
Przed "(" wstawia się spację! Myślniki też się oddziela spacją chyba, że łączysz nimi 2 wyrazy w 1.
Grzybi towarzysz - jaki to ma związek z druidem obrońcą natury? Czemu tworzy on wynaturzoną istotę?
Cały tekst nie nadaje się do podręcznika - napisz to w sposób podręcznikowy. Obecnie jest to tekst pasujący do czata lub wypowiedzi ustnej, bez dbałości o zwięzłość i piękno języka. Nie pisz wszystkiego, co wymyślisz - ogranicz się do tego, co warto, by ktoś drukował.
Nie mówię, że praca jest beznadziejna jeżeli chodzi o pomysł, ale jej forma nasuwająca na myśl niedbałość, zniechęca do dalszej analizy.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Pią 17:51, 27 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szajba
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Pią 19:24, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Klasa, choć w pewnych sprawach osłabia postać (np. kara do roztropności), zapewnia potężne zdolności, nie wiem czy nie zbyt potężne.
Od razu powiem, że podoba mi się jej pomysł - ahh ta zmiana typu, te mutacje i zmiany w organizmie, itp. .
Co się dzieje, gdy grzybi pan (swoją drogą, nie podoba mi się nazwa, jak przyjdzie m do głowy coś moim zdaniem lepszego to dam znać) wejdzie z kimś w zwarcie? Zgodnie ze zdolnością grzybie odżywianie powinien się rozpocząć proces spożywania ofiary przez grzyby, a więc powinna ona otrzymywać obrażenia.
Raczej nie mam uwag do pozostałych zdolności, zastanawiam się tylko, czy są równoważone przez wymagania.
Proponuję dodać do wymagań, że postać musi zostać ukąszona i zatruta przez fioletowego grzyba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 11:35, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Wyrzuć tę notkę przyrodniczą. |
Wywaliłem
Cytat: | W podręcznikach nikt nie rozwodzi się nad tym i takw iadomo, że można to uzasadnić tylko magią |
Nie zgadzam się, to, że w podręcznikach tłumaczą wszystko magią nie oznacza, że nie mozna być ambitniejszym i wytłumaczyć tego w jakiś fizyczny sposób.
Cytat: | Nie tylko ja uważam, że fragment o ogrzym magu druidzie szukającym przez dziesięciolecia potęgi w otchłani nie trzyma się kupy.
Zwróć uwagę, że podstawowym celem druida nie jest potęga, lecz czczenie i ochrona natury. |
Ale czasem potrzebna jest potęga aby móc coś zdziałać, a to, że podstawowym celem jest obrona wcale nie przeszkadza. W chwuilach wolnych mógł szukać mocy.
Ponieważ kapłan też może zostać glug'ragiem to zmieniłem Gluura na kapłana
Cytat: | Grzybi towarzysz - jaki to ma związek z druidem obrońcą natury? Czemu tworzy on wynaturzoną istotę? |
Żaden. Grzybi towarzysz to umiejętność glug'raga, nie druida. A ten towarszysz to nie jest wynaturzona istota. Wilk jest częścią natury, grzyb jest częścią natury. Nie ma nic spoza natury
Kamulcze, ale przecież Grzybi Pan nie przeszedł nawet przez wstępne głosowanie i to nie z powodu niedbałości, ale całkowicie subiektywnego pojęcia jakim jest klimat
Cytat: | Klasa, choć w pewnych sprawach osłabia postać (np. kara do roztropności), zapewnia potężne zdolności, nie wiem czy nie zbyt potężne. |
Nie wydaje mi się, dość ciężko spełnić wymagania (tylko druid lub kapłan, a oni podobno są najpotężniejsi w D&D ;]
a kiedy się spełni to już nie rozwija się w zaklęciach, które są dość silne.
Cytat: | Co się dzieje, gdy grzybi pan (swoją drogą, nie podoba mi się nazwa, jak przyjdzie m do głowy coś moim zdaniem lepszego to dam znać) wejdzie z kimś w zwarcie? Zgodnie ze zdolnością grzybie odżywianie powinien się rozpocząć proces spożywania ofiary przez grzyby, a więc powinna ona otrzymywać obrażenia. |
A mi nazwa się podoba;]
Ale to jest klimat, a klimat to wyłącznie kwestia gustu
Cytat: | Raczej nie mam uwag do pozostałych zdolności, zastanawiam się tylko, czy są równoważone przez wymagania. |
Gdyby zdolności miały być równoważone wyłącznie przez wymagania to bym dał mu te zdolności na 1 poz, potem już nic;]
Wymagania to tylko dodatkowa równowaga dla prestiżówek, podstawą są zdolności których on NIE ZDOBĘDZIE przez te 10 poziomówktóre będzie musiał poświęcić na glug'raga, a nie poświęci np. na maga
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|