|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
goracepapu
Adept
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:22, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Klasa cały czas jest strasznie słaba mechanicznie, należy co najmniej zwiększyć poziom czarującego do 8/10.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 17:30, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że to jedynie jednoosobowa opinia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ginden
Adept
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:04, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Klasa jest słaba mechanicznie.
Jedynymi ciekawymi zdolnościami są tułacz, straceńcza szarża i współpraca bractwa.
Poziom czarującego powinien wynosić PRZYNAJMNIEJ 7/10, bo inaczej tej klasy nie weźmie żaden mag. Po co tracić czary 9 poziomu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
goracepapu
Adept
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:02, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie chciałem tego robić, ale skoro musze...
Żeby wejść na ta klasę tracimy 3 atuty(już pomijam fakt, że czysty czarodziej dostaje na 15 i 20 poziomie bonusowy atut),nie 4 ponieważ tworzenie przedmiotów jest całkiem przyzwoite.
Cytat: | Współpraca bractwa: |
Istnieje atut, który daje od razu redukcje 25% na wszystkie przedmioty. Można policzyć, że jesteśmy juz tylko 2 atuty do tylu wchodząc na ta klase.
Cytat: | Sprawny wędrowiec: |
Zdolność nieziemsko potężna:) Spowalnia go tylko do 7/8, a nie 6/8 normalnej prędkości :d
Zdolność strasznie stytuacyjna, przyda się tylko w kampaniach morskich, gdy mamy dostęp do czarów jak kontrola wiatrów, czy teleport bezużyteczna(a na 11 poziomie mamy do nich dostęp)
Cytat: | Bohaterskie opowieści: |
Są 2 przyzwoite efekty szarża x3, oraz do ostatniej kropli krwi, ale nie są jakieś potężne.
Czar języki 2 poziom.
To już jest mimo wszystko coś, 2 do budowy zawsze się przyda, Niewrażliwość na niemagiczne choroby jest bardzo słabą zdolnościa, bo w końcu mumia, czy wilkołak nie zarażają katarem.
Cytat: | Porywająca opowieść: |
Jeżeli to działa tylko na jedną osobę, to jest gorsze od dyplomacji. Jeżeli działa na kilka osób to dalej jest gorsze od dyplomacji, bo trzeba stracić na to średnio 4,5 godziny. W ten sam czas można otumanić dużo więcej osób
W 3.5 to jest równoważne z 2500 sztukami złota. W 3.0 chyba z 250.
Sugestia raz dziennie. To jest czar 2 poziomu.
Cytat: | Jeden świat to za mało |
To natomiast czar bodajże 4 poziomu
Istnieje atut, który daje takie same premie tylko w wysokości 25%. Jesteśmy już tylko 1 atut do tylu wchodząc na tą klasę prestiżową.
Cytat: |
Mądrość podróżnika |
Tak samo jak z kondycją, +2 do mądrości jest przydatne.
Podsumowując tracimy 1 atut(tak naprawdę to więcej, bo zdolności zastępujące te atuty są od nich 3 razy gorsze), 4 poziomy czarującego, mnóstwo umiejętności żeby zyskać +2 do mądrości, kondycji i 2x czar drugiego poziomu i raz czar poziomu 4, no i oczywiście Braterskie opowieści, która są całkiem przyzwoite.
Klasa bardzo mi się podoba, jest bardzo ciekawa fabularnie, zdolności klasowe dodają jej smaczku i naprawdę dzięki nim czuć jej klimat, ale służą praktycznie tylko do tego, bo mechanicznie są bardzo słabe. Oczywiście mają jakiś wpływ na mechanikę, ale naprawdę marginalny. Dla mnie klasa z takimi wymaganiami musiałaby być 10/10 żebym w ogóle rozważał jej wzięcie, bo zdolności nic tak naprawdę nie dodają, a tracę 3 atuty i masę skilli. Wybierając czystego arcymaga, czerwonego czarodzieja, czy nawet czystego czarodzieja jestem dużo do przodu niż z tą klasą. Klasy prestiżowe są po to żeby dodawać otoczkę fabularną do postaci, ale nie kosztem siły mechanicznej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:04, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czar języki 2 poziom. |
Czar języki jest na 3 poziomie, na 2 jest chyba rozumienie jezyków
Cytat: | Sugestia raz dziennie. To jest czar 2 poziomu. |
Ukryta sugestia.
Zapomniałeś wspomnieć o umiejętnościach klasowych. Dla maga z dużym intelektem są ważne.
Nie no ludzie... raz klasa jest za silna i trzeba odjąć, a raz za słaba i trzeba dodać.
Więc tak: Kamulec chyba jest za obecnym stanem,
papu i Ginden za podniesieniem poziomu czarującego
W takim razie to wymaga ponownego przemyślenia.
Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Pią 17:53, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 2:31, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Krótko:
Cytat: | Na poziomie: 1, 3, 4, 5, 7 i 9 |
Na poziomach: 1., 3., 4., 5., 7. i 9.
Co do balansu:
2 atuty mało przydatne, a nie 3.
Postać ma więcej punktów umiejętności, a to dość istotne.
Premii do umiejętności nie należy lekceważyć. Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć i MP musiałby się na ich istnienie zgodzić.
Porywająca opowieść - moim zdaniem można dodać, że o efekcie decyduje się na początku.
Porywające słowa - Można też przeanalizować utrudnienie z wykryciem efektu w razie udanego RO lub inne mechanicznie ującie tego "ukrycia" w słowach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ginden
Adept
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 9:14, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Nie no ludzie... raz klasa jest za silna i trzeba odjąć, a raz za słaba i trzeba dodać. |
KAŻDA klasa dla maga z przyrostem zaklęć mniejsza niż 7/10 jest niewarta wzięcia. Po prostu, lepiej zużyć PD na życzenia, tracąc 3k4 PW (bo nie awansujemy na 20 poziom, zatrzymujemy się na 17), które nadrobimy 10 życzeniami do wykorzystania.
Cytat: |
Postać ma więcej punktów umiejętności, a to dość istotne. |
Aha. Całe 2 więcej. 20 punków za wszystkie 10 poziomów. Nie lepiej kupić przedmiot, który nam to da?
Cytat: |
Istnieje atut, który daje od razu redukcje 25% na wszystkie przedmioty. Można policzyć, że jesteśmy juz tylko 2 atuty do tylu wchodząc na ta klase. |
:O Ja widziałem tylko taki, który daje 10% i można go brać wielokrotnie (9/10, 81/100, 729/1000 itd.).
Cytat: | Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć |
Wynalezienie przedmiotu jest wliczone w koszty jego stworzenia. Nie chce mi się szukać konkretnych fragmentów w PG, czy PMP.
Cytat: | MP musiałby się na ich istnienie zgodzić. |
A czemu nie? Mi to wygląda na chęć udupienia graczy za wszelką cenę. Bo czemu miałby zabronić istnienia przedmiotu dającego +10 do umiejętności? I to +10 do umiejętności społecznej, w której czarodziej i tak będzie gorszy od innych klas.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
goracepapu
Adept
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:56, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czar języki jest na 3 poziomie, na 2 jest chyba rozumienie jeżyków
Cytat:
Sugestia raz dziennie. To jest czar 2 poziomu.
Ukryta sugestia.
|
Który to poziom ? 5/6?
4 4 4 4 4 4 3 3 2 —
4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Zyskujemy czary(3 i 5/6 poziomu), a tracimy czary(6,7,8x2,9x4) Wymiana niezwykła.
Cytat: | Postać ma więcej punktów umiejętności, a to dość istotne. |
Całe 20, a na wejście tej klasy traci...hmm blefowanie 8, dyplomacja 8, tajniki dzicziy 8, występy 8, profesja 2, razem 34 . Od razu uprzedzę odpowiedź, wejście na poziom barda nic nie da, bo będziesz kolejny poziom czarującego do tyłu.
Jako czarodziej musisz mieć większość umiejętności wiedza rozwiniętych na maxa, żeby drużyna wiedziała z czym walczy i jak to obejść (arcana, religion, planes, dungeon). Do tego musisz mieć koncentracje, czarostwo, alchemie i scry.
Cytat: | Zapomniałeś wspomnieć o umiejętnościach klasowych. Dla maga z dużym intelektem są ważne. |
Umiejętności opierająca się na charyzmie są dla maga słabe. Poza tym, wchodząc na tą klasę dostajesz jakies 8 punktów na poziom to jest 80 przez całą klasę. odejmując od tego umiejętności, które musisz wymaxować(koncentracja, czarostwo, wiedza[arcana], a to i tak najmniejsze minimum jakie istnieje:d) zostaje ci 50 punktów. Występy musisz podnieść na maxa, zostaje ci 31 i teraz albo wymaxujesz jedną umiejętność(a i tak będziesz słabszy w niej niż zaklinacz/bard z 15 poziomu), albo 2 i w obu będziesz żałośnie słaby bo masz charyzmę na poziomie 10.
Cytat: | Premii do umiejętności nie należy lekceważyć. Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć i MP musiałby się na ich istnienie zgodzić. |
Szczególnie premie +5 w systemie 3.0
Gloves of Swimming and Climbing +10/+10 6,000
Goggles of Minute Seeing +5 1,000
Lens of Detection +10/+10(tylko tropienie) 3,500
Vest of Escape +4/+6 2,000
A to tylko srd, założe się że w księgach dla klas jest tego znacznie więcej. Faktycznie premii do umiejętności nie należy lekceważyć...szczególnie na 16 poziomie.
Cytat: | KAŻDA klasa dla maga z przyrostem zaklęć mniejsza niż 7/10 jest niewarta wzięcia. Po prostu, lepiej zużyć PD na życzenia, tracąc 3k4 PW (bo nie awansujemy na 20 poziom, zatrzymujemy się na 17), które nadrobimy 10 życzeniami do wykorzystania. |
To już nawet nie chodzi o 20 poziom. Każda strata przyrostu zaklęć spowalnia szybkość z jaką zdobywasz nowe czary, na 20 poziomie strata jest w sumie najmniejsza bo tylko 1 krąg, ale na 17 tracisz czary z 8 i 9 kręgu.
Cytat: | Co do balansu:
2 atuty mało przydatne, a nie 3. |
Co nie zmienia fakty, że musisz mieć ten atut i tracisz na niego slot. Jeżeli chciałbyś wziąć co innego bo np nie chcesz grać magiem specjalizującym się w iluzji/oczarowaniu, to jesteś atut w plecy. Z atutem tworzenia magicznych przedmiotów nie jesteś w plecy, bo masz tworzenie zwojów.
Cytat: | Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć i MP musiałby się na ich istnienie zgodzić |
1.Tak przy okazji, gdzie jest cytat mówiący, że przed przystąpieniem do zrobienia przedmiotu trzeba go wynaleźć?
2. Mg musi się zgodzić na wszystko, nowe atuty, nowe klasy, nowe czary, dodatki itp itd. To nie jest żaden argument. Dlatego rozmawia się o zasadach RAW, bo każdy MG może dopuszczać inne rzeczy.
Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Sob 11:19, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:48, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zaczynam sądzić, że macie rację. W tych warunkach klasa chyba faktycznie nie jest grywalna. Dlatego dodaje ankietę. Proszę o wzięcie w niej udziału tylko te osoby, które przeczytały cały opis klasy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ginden
Adept
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:06, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A gdzie opcja 9 i 10? Nie lubię maniery dawania każdej możliwej klasie pełnego progresu czarów, ale 9 jest tu całkiem dobrą opcją.
PS. Jeśli nie wiesz, czy klasa dla maga jest za silna, czy nie, zrób walkę pomiędzy BG czarodziejem 20 i BG czarodziejem 10/Klasą 10. Najlepiej kilka walk. Postać z klasą prestiżową powinna mieć lekką przewagę. Lekką, to ważne, bo traci zwykle na umiejętnościach niebojowych.
Ostatnio zmieniony przez Ginden dnia Sob 10:10, 17 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:22, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na żądanie dodaje opcję 9. Chociaż co do balansu to raczej podejrzewam, że 7-8 jest odpowiednie. 10 uczyni tę klasę na pewno zbyt silną, więc nie daję. Przypominam, że klasa jest z założenia nie nastawiona na walkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
goracepapu
Adept
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:40, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie istnieje takie coś jak "nienastawiona na walkę". Opcji "9" ciągle brakuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:44, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, moje niedopatrzenie. Opcja teraz na pewno jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:07, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wymagania:
2 atuty słabe
1 atut bardzo słaby
_____
Bilans: -2 atuty
Ok 16 rang straty (umiejętności międzyklasowe)
Zysk:
20 rang, ale w tym 1/2 to mało użyteczne rangi w rzemiośle/profesji
Większa lista zdolności klasowych
Sprawny wędrowiec
Wiatr w żagle
Współpraca bractwa
Dobry rzut obronny na wytrwałość.
Równoważnik 3 atutów.
Pozostałe zdolności poza zmianami w atrybutach i odpornościami na energię:
Równoważnik 3 atutów.
_____________________
Bilans: +4=-2+6 atuty.
Początkowo chciałem porównać w tym momencie z czarodziejem, zmieniłem jednak zdanie i porównuję do podobnej klasy prestiżowej, czyli mistrza wiedzy - moim zdaniem dobry odnośnik, ponieważ występuje w zbliżonej formie w podstawce obu edycji.
Mistrz wiedzy:
Wymagania + sekrety - 3 atuty premii
20 punktów umiejętności i pozostałe zdolności - minimum 3 atuty.
Bilans:
Czarodziej: -2 atuty, wzmocnienie chowańca
Mistrz wiedzy +2 atuty.
Mbo +4 atrybuty +odporności na energię
Atrybuty można uzyskać 2 razy rzucając po dwa życzenia (trochę kłopotliwe, bo trzeba mieć za każdym razem wolne 10 tysięcy PD), czyli strata poziomu. Tyle, że nie poziomu czarującego, a też pw (5%), rzutów obronnych (1 i 1/6), umiejętności (4+wysoki INT), 1/3 atutu, 1/2 BPA.
Zaznaczam, że to bardzo przybliżone szacunki (więc proszę nie starać się argumentować odnośnie konkretnego z mych szacowań, raczej przedstawić własne).
Uważam, że klasa będzie zbalansowana przy 8 poziomach.
Informacja: Wiadomość edytowana ze względu na wcześniejsze przeoczenie.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 17:12, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa? |
Tak |
|
100% |
[ 1 ] |
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 10:32, 17 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Patrząc na wyniki zdania są podzielone, można by się wahać między 7, a 8. Od jakiegoś czasu doszedłem do wniosku, że 8 było by odpowiednie. Natomiast opisowa opinia Kamulca, jest dla mnie nad wyraz przekonująca, dlatego bez dłuższego ociągania zmieniłem na 8 poziomów czarującego.
Dodałem nową ankietę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|