|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:25, 29 Cze 2008 Temat postu: [3.0] Łamacz Zaklęć |
|
|
Od dość dawna staram się opracować postać która będzie pozwalać klasom typowo walczącym dać jakieś szanse w starciu z morderczym magiem i wyszło coś takiego :
Łamacz Zaklęć
Na codzień nie odróżnisz tej osoby od zwykłego najemnika. Zauważasz tylko że magowie nie ufają mu bądź nawet się go boją. Dopiero w wirze walki ujawni swoje umiejętności. Po morderczej serii ciosów wzbudzi w sobie tajemną siłę unieszkodliwijąc magów jeden po drugim. Ponadto żaden mag nie może temu zapobiec. W końcu, kiedy walka się skończyła pytasz się go ,, co to było, coś ty wyprawiał" on tylko skromnie skinie głową i powie, że wykonywał swoją robotę".
Wymagania
Umiejętności:
Wiedza (Tajemna): 8 rang
Czarostwo: 10 rang
Atuty:
Uniki, Ruchliwość, Żelazna wola, Zogniskowanie Umiejętności (Czarostwo)
Baz. premia do ataku: +10
Bazowa Wola: 4
Umiejętności na poziom:
4 + premia z Int
Lista umiejętności:
Lista umiejętności wojownika plus czarostwo i wiedza (tajemna)
Kość Wytrzymałości: k8
Kod: | Baz. Premia do ataku Wytrw Ref Wola Specjalne
1. +0 | 2 0 2 | Większe rozproszenie magi/x1
2. +1 | 3 0 3 | Atut Premiowy
3. +2 | 3 1 3 | Oszałamiające Rozproszenie, Większe rozproszenie magi/x2
4. +3 | 4 1 4 |
5. +4 | 4 1 4 | Obszarowe rozproszenie, Większe rozproszenie magi/x3
6. +4 | 5 2 5 | Rozłączenie Mordenkainena/x1, Atut premiowy
7. +5 | 5 2 5 | Unieszkodliwianie przedmiotów magicznych, Większe rozproszenie magi/x4
8. +6 | 6 2 6 |
9. +6 | 6 3 6 | Blokujące Rozproszenie, Większe rozproszenie magi/x5, Rozłączenie Mordenkainena/x2
10. +7 | 7 3 7 | Pole antymagii/x2 |
Biegłość w broni i pancerzu:
Postać nie dostaje żadnych biegłośći wynikających z tej klasy.
Większe rozproszenie magi (zn):
Analogicznie do czaru o tej samej nazwie.
Jest to zdolność nadnaturalna nie czaropodobna.
Łamacz Zaklęć zyskuje większą ilość rozproszeń co dwa poziomy.
Atut Premiowy:
Na 2. poziomie Łamacz dostaje atut premiowy błyskawiczny refleks. Na 6. poziomie dostaje wielką wytrwałość.
Oszałamiające rozproszenie:
Jeśli Łamaczowi Zaklęć uda się rozproszyć czar, wykonawca tego czaru musi wykonać test na wolę o ST 1/2 poziomu postaci + modyfikator z Rzt. Jeśli mu się nie uda jest oszołomiony na 1 rundy. Tej zdolności można używać 1/dzień.
Obszarowe rozproszenie:
Powiększa zasięg rozproszeń o dodatkowe 6m.
Rozłącznie Mordenkainena (zn):
Analogicznie do czaru o tej samej nazwie.
Jest to zdolność nadnaturalna nie czaropodobna.
Łamacz Zaklęć zyskuje większą ilość rozłączń co trzy poziomy.
Unieszkodliwianie przedmiotów Magicznych:
Łamacz zaklęć może wykonać test z premią z mod. z Rzt + poziom postaci przeciwko ST 15 + poziom umagicznienia przedmiotu ( np. +1, +2). Jeśli mu się uda przedmiot traci wobec niego magiczne efekty. Jeśli będzi próbował unieszkodliwić przedmiot inteligentny ST zmienia się na rzut sporny woli przedmiotu z postacią. Łamacz może wykonywać Unieszkodliwiania tyle razy dziennie ile ma rozproszeń. (Ale kiedy użyje rozproszenia unieszkodliwianie się nie marnuje i na odwrót). Jeśli Łamaczowi nie uda się unieszkodliwić przedmiotu, dany przedmiot jest odporny na uniszkodliwianie przez dzień.
Blokujące rozproszenie:
Tak samo jak przy oszołomieniu ale ST się zmienia na 15 + poziom postaci, a efekt na blokade. Polega ona na tym, że postać której nie powiódł się ten rzut nie może rzucać czarów przez 2 rundy. Można użyć tylko jeden efekt naraz.
Pole antymagii:
Zdolność analogiczna do czaru o tej samej nazwie. Może jej użyć dwa razy dziennie w odstępie jednej godziny. Trwa przez 5 rund + mod. z Rzt.
Prosze pisać swoje opinie bo chce doprowadzić aby ta postać była w pełni zrównoważona i grywalna.
Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Pon 12:06, 25 Sie 2008, w całości zmieniany 20 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:27, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Porównajmy do wojownika:
- 3 atuty premiowe
- wymagania
- brak biegłości
+ dobre zdolności
+ więcej (o 2) punkt umiejętności (różnica 20 przez te 10 poziomów)
+ dobry rzut obronny na wolę (różnica 4 przez te 10 poziomów)
Klasa za silna. Zacząłbym od wywalenia atutów premiowych i wtedy analizował, w którą stronę balansować.
Rozproszenie magii:
- brakuje "analogicznie do czaru o tej samej nazwie" przed wymienianiem różnic. Brakuje poziomu czarującego.
Oszałamiające rozproszenie: Przegięte. Może ogranicz czas do 1 rundy i obniz ST do 10+?
Strefa martwej magii: 1. Można wyłączyć? 2. Stanowczo prowadzi do niezbalansowania.
Weź pod uwagę sytuację, gdy klasę tą obierze mag.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:44, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
1. To jest klasa prestiżowa zawsze będzie lepsza od podstawowej.
Moge ograniczyć do 2 atutów ale chociaż te dwa muszą być to jest klasa walcząca
Cytat: | Brakuje poziomu czarującego. |
Napisałem że to jest zdolność nadnaturalna a nie czaropodobna. To nie jest czar, tylko umiejętność o takim samym efekcie. Nie mogłoby działać w strefie martwej magii gdyby było zdolnością czaropodobną.
Z oszołomieniem może faktycznie przesadiłem już zmieniam.
Blokadę też stosownie zmienie.
Strefy martwej magii nie da się wyłączyć. Zauważ że taka postać nie może korzystać z magii, używać przedmiotów magicznych. Wogóle magia w tym obszarze ( aż 3m ) nie działa więc jest to plus i minus.
Cytat: | Weź pod uwagę sytuację, gdy klasę tą obierze mag. |
A po co mag miałby brać tą klasę. Czar może uzyskać sam z siebie a są inne lepsze klasy prestiżowe dające możliwość magowi walczyć.
Te dwie dodatkowe umiejętnośći postać powinna marnować na czarostwo i wiedzę (tajemną) więc wychodzi na jedno.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Pon 13:50, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 14:25, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | To jest klasa prestiżowa zawsze będzie lepsza od podstawowej. |
W stopniu balansownaym przez wymagania. Inaczej jest przegięta.
Cytat: | napisałem że to jest zdolność nadnaturalna a nie czaropodobna. |
Co nie zmienia faktu, że potrzebny jest efektywny poziom czarującego np. "Jak zaklinacz szóstego poziomu.".
Cytat: | A po co mag miałby brać tą klasę. |
Dla wzmocnionych rozporszeń. Oczywiście tylko kilka poziomów.
Strefa martwej magii:
- Mag nic tej postaci nie może zrobić
- Magia ochronna nie zasłoni przed ciosem Łamacza
- Łamacz zaklęć odpowiednio dobierze ekwipunek do "pola antymagii", zaś przeciwnicy nie
- Magia używana przez wojowników jest stanowczo poniżej średniej.
Uważam, że tej mocy nie da sie pogodzić ze zbalansowaniem. nawet gardzący magia ma po prostu OC.
Notabene zdolności nadnaturalne nie działają w polu antymagii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:42, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Apropo strefy marwej magii:
Cytat: | - Mag nic tej postaci nie może zrobić |
Z tym troche racji ale zauważ że wojownik może osiągnąć tę klasę na 9. poziomie a strefa jest na 10. co razem nam daje 19. poziomów. Mag na 19. ma na 99% czar życznie i może sobie sobie zarzyczyć aby ta strefa przestała działać wobec niego.
Cytat: | Magia ochronna nie zasłoni przed ciosem Łamacza |
Mag nigdy nie był samodzielną klasą.
Cytat: | Łamacz zaklęć odpowiednio dobierze ekwipunek do "pola antymagii", zaś przeciwnicy nie |
Zawsze tak jest. Poszukiwacze przygód zawsze wybierają ekwipunek na który inni nie są przygotowani. NP. Po co łotrzyk miałby używać trucizny na którą antidotum jest ogólno dostępne.
Cytat: | Cytat:
napisałem że to jest zdolność nadnaturalna a nie czaropodobna.
Co nie zmienia faktu, że potrzebny jest efektywny poziom czarującego np. "Jak zaklinacz szóstego poziomu.". |
EPC jest zawsze jakby to rzucał czarodziej 8. poziomu (Popraw jeśli będzie zbyt dobre ponieważ nigdzy czegośtakiego nie określałem)
Ogólnie klasa jest po to aby wojownik miał jakiekolwiek szans z grupą gdzie zanajduje się mag. Wojownik w ciężkim pancerzu jest wystawiony na łaskę maga, więc myślałem że taki rodzaj klasy prestiżowej by pomógł takiej postaci.
Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Pon 14:43, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:54, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Z tym troche racji ale zauważ że wojownik może osiągnąć tę klasę na 9. poziomie a strefa jest na 10. co razem nam daje 19. poziomów. Mag na 19. ma na 99% czar życznie i może sobie sobie zarzyczyć aby ta strefa przestała działać wobec niego. |
Tak, ale czar życzenie nie jest czarem który stosuje się codziennie. Jest on potężny, ale za jego użycie płacisz dużą cenę. Bardzo dużą.
Cytat: | Mag nigdy nie był samodzielną klasą. |
Wydaje mi się, że tak samo samodzielną jak zaklinacz, wojownik, barbardzyńca i łotr, czyli klasy które nie potrafią leczyć.
Cytat: | Ogólnie klasa jest po to aby wojownik miał jakiekolwiek szans z grupą gdzie zanajduje się mag. Wojownik w ciężkim pancerzu jest wystawiony na łaskę maga, więc myślałem że taki rodzaj klasy prestiżowej by pomógł takiej postaci. |
Oczywiście, teraz ma szanse. Zgadzam się z Kamulcem, że klasa jest przepakowana.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:00, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Możliwe to może tak strefa marwej magii będzie można użyć raz na dzień. Trwać będzie ona przez 1h. Albo dać że 2 razy na dzień i trwa przez ileś rund. W końcu to jest nalepsza umiejętność tej klasy. Ewentualnie powiększyć wymagania woli z 3 na 4.
Teraz jest lepiej czy jeszcze coś jest przepakownego??
Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Pon 16:18, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:44, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
1h to zdecydowanie za długo.
Moim zdaniem kilka razy dziennie, przez 1(2 lub 3) + rundę na modyfikator z ... (dopisz własne).
I najlepiej zastrzec że po użyciu nie można używać przez jakiś określony czas.
Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Pon 16:45, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:57, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem zgodnie z radą. Teraz powinno już być dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:24, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
"w tej samej walce" nie brzmi dobrze. Ponieważ "walka" jest dosyć względna. Dałbym ograniczenie czasowe, na przykład nie może używać przez godzine, albo przez 10 minut.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:16, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Przez godzine pwinno być dobrze bo chce aby nie można było używać tego w tej samej walce a 1 godziny trwać nie będzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 0:21, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
1. Skoro klasa ma zwalczać magów, to mógłbyś zabrać jej to co wobec magów i tak różnicy większej nie sprawi:
- KW - magowie nie zadają aż tak potężnych obrażeń, z resztą przed magią postać ma się chronić, a nie ją przetrzymywać...
- bazowy atak tez nie jest potrzebny, magowie nie zwykli mieć wysokiej KP, szczególnie po zdjęciu czarów defensywnych...
2. Atuty takie jak uniki i ruchliwość nie mają względem magów praktycznie żadnego znaczenia, więc wydaje mi się bez sensu, że je zamieściłeś. Zastanawiałbym się raczej nad atutami kontrczarowania.
3. Atuty premiowe nie za bardzo mi w tej klasie pasują. Jak chcesz koniecznie coś dać, to darmowy atut wielka wytrwałość, albo błyskawiczny refleks, bo one się przydadzą... Albo jakaś premia do RO równa premi z charyzmy (jak u paladyna). Coś bardziej przydatnego przeciwko magom, jednocześnie czyniącego postać mniej uniwersalną...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:44, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Oszałamiające rozproszenie: Proponuję dać 1 uzycie/dzień i ustanowić ST: 1/2 poziomu + modyfikator z atrybutu kluczowego (INT, RZT lub CHA)
Unieszkodliwianie przedmiotów Magicznych: Proponuję przeredagować opis. Jest on nie jasny.
Strefa martwej magii: Może napisz, że ma właściwości do pola antymagii czarującego na określonym poziomie.
Zdolności: Może daj mu zdolnośc zakilnania broni rozproszeniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:12, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ad. postu Boskiego:
1. Zmieniłem zgodznie z radą KW do k8, a bazowy atak do tego równego łotrzykowi.
2. Uniki i Ruchliwość faktycznie nie pasują, ale nie wiem co dać w zamian.
3 Zmieniłem.
Ad. postu Kamulca:
1. Zmnieniłem. Czy blokujące rozproszenie też zmienić? Czy jest w porządku.
2. Nie mam pomysłu jak go przeredagować. Nie wiem dlaczego jest niejasny. Napisz co nie pasuje a zmienie stosownie.
3. Tyle, że pole antymagii jest spowodowane magią, a strefa marwej magii to obszar w którym magia nie istnieje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:52, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Odnośnie unieszkodliwiania przedmiotów magicznych:
Zauważ, że rzut na wolę jest rzutem obronnym, więc nie powinien być wykorzystywany do zdolności, przy której postać się nie broni, a właściwie atakuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:10, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Unieszkodliwianie przedmiotów Magicznych:
Tak, proponuję, aby rzuty obronne wykonywał właściciel przedmiotu. Ponad to dodałbym określony okres trwania tej "dezaktywacji". Inaczej po kilku ciosach dowolny miecz będzie względem postaci nie magicznym. To zmienia bardzo dużo. Szczególnie, że postać może stosować wzmocnienia lub mieć naturalną RO.
Stregfa martwej magii: Musiałaby to być zdolność nadzwyczajna (inne nie działają bez magii). Tak potężną mocą powinny dysponowac tylko bogowie. Proponuję jednak zmieniąć na antymagię. W końcu rozproszenie też jest "magiczne". Ta postać się nie wypiera magii.
Skupienie na Umiejętności: W 3.0 jest zogniskowanie umiejętności, a nie skupienie na.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:22, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Unieszkodliwianie przedmiotów:
Czas trwania proponuje 6 rund.
Test zamienić na taki aby łamacz miał premię z rzt i poziomu postaci.
Strefa martwej magii:
Te pole antymagii jest czarem jeśli dobrze pamiętam. Mógłbyś podać nazwę tego czaru? Przejrzałbym wtedy i zobaczyłbym czy pasuje mi do mojego wizerunku klasy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:21, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zaklęcie nazywa się.. pole antymagii.
Proponuję, aby przedmiot lub właściciel po udanym RO był odporny przez dzień na Unieszkodliwianie przedmiotów danego Łamacza Zaklęć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:52, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Pole antymagi będzie dobre. Pasuje mi .
Mógłby mi ktoś krótko streścić jak się ustala efektywny poziom czarującego? Zawsze miałem z tym problemy
Z tą drugą propozycją, też zostanie wprowadzona.
Coś jescze? (Narazie nic nie zmieniam w klasie)
Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Czw 19:54, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:37, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Poziom czarującego to po prostu poziom w klasie czarującej, zmodyfikowany ewentualnie przez zdolność klasy prestiżowej, czy atut.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:31, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ale jak się to ustala. Mógłbyś podać przykład. Będzie mi łatwiej zrozumieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:38, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Przykład:
Czarodziej 10/Kapłan 5
Bierze prestiżówkę. Decyduje się, że zwięksdzenie poziomu czarów będzie odnosiło się do czarodzieja. Prestiżówka daje +1/2 poziomy do efektywnego poziomu czarującego. Wziął w niej 6 poziomów.
A więc jego efektywny poziom czarującego w kapłanie dalej wynosi 5, zaś w czarodzieju 10 + 6/2 = 10 + 3 = 13
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:41, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli w tym przypadku jak to powinno wyglądać. Bo dalej nie łapie. (To jedyna rzecz jakiej nigdy nie mogłem zrozumieć z dnd).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:18, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Poiom czarującego określa siłę samego czarującego. Test poziomu czarującego stosowany jest podczas przebijania OC, czy rozpraszania zaklęć. Zazwyczaj poziom czarującego = poziom danej klasy czarującej. U słabiej magicznych klas (tropiciel, paladyn) poziom czarującego = 1/2 poziomu postaci. Część klas prestiżowych także zwiększa poziom czarującego wcześniejszych klas, bądź posiada swój własny jeśli ma osobną listę zaklęć.
W tym przypadku dałbym poziom czarującego = poziomowi łamacza zaklęć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy uważasz, że ta postać jest w pełni zbalansowana i gotowa do gry?? |
Tak |
|
33% |
[ 1 ] |
Nie |
|
66% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:37, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli jakbym zamienił zdolność strefa martwej magii na zdolnośc analogiczną do czaru pole antymagii to według tego co wcześniej zostało powiedziane EPC wynosiłby 10. (Jakoś dalej jest to dla mnie czarna magia )
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|