|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inmemorial
Zbrojny
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 18:56, 10 Kwi 2008 Temat postu: [3.0] Niewidzące oko Innocenty |
|
|
Niewidzące oko Innocenty.
"To ja kontroluje twój los głupcze!" - Senegar Niewidzące oko Innocenty.
Poprzez wymagające rytułały, kontakt z ohydną boginią możliwe jest stworzenie istoty które mogłaby czerpać część mocy prosto od niej. Jednak jedynie najodważniejsi lub najbardziej szaleni mogliby podjąć się tego zadania. Gdyż ta wyrodna zła bogini nie oddaje swej mocy chętnie, nawet największym kapłanom. Jednak ci którzy okażą się godni... nie tylko zostaną oświeceni ale także nagrodzeni błyskawiczną zagładą wrogów.
Bazowa premia do ataku:
1.+0
2.+1
3.+1
4.+2
5.+2
Rzuty obronne:
Wytrwałość: Refleks Wola
1.+0 +0 +2
2.+0 +0 +3
3.+1 +1 +3
4.+1 +1 +4
5.+1 +1 +4
Specjalne: Czary
1.Aura dominacji + jak poziom czarującego
2.Okrutny wzrok bogini + jak poziom czarującego
3.Spontaniczne przekleństwa + jak poziom czarującego
4.Okrutny wzrok bogini x2 + jak poziom czarującego
5. + jak poziom czarującego
Spontaniczne przekleństwa – Niewidzące oko Innocenty może zamienić dowolne czary na czary wymagające od przeciwnika rzutu obronnego na wole. Oczywiście zaklęcia muszą pochodzić z tych samych poziomów.
Aura dominacji – obecność tego straszliwego maga może złamać nawet najtwardszych mężów. Na każdy poziom klasy prestiżowej rzut obronnych wszystkich przeciwników w promieniu 3 metrów od Niewidzącego Oka Innocenty obniża rzut obronny na wole w stosunku do niego o 1.
Okrutny wzrok bogini – pozwala raz na dzień rzucić jedno z wybranych zaklęć: widzenie niewidzialnego, widzenie w ciemnościach, szpiegujące oczy, ślepota. Umiejętności można używać dwa razy na dzień od czwartego poziomu. Czary należy traktować jakby rzucał je czarujący swojego poziomu + poziom Niewidzącego Oka Innocenty.
Wymagania:
Wyznawca Innocenty
Charakter dowolny zły
Umiejętność rzucania czarów: strach, klątwa
Umiejętność zastraszanie minimum 8 rang.
Atuty: Przenikanie czaru i wydłużenie czaru.
Kość wytrzymałości k6.
Umiejętności i punkty na poziom:
2 + modyfikator z intelektu
Zastraszanie, blefowanie, koncentracja, czarostwo, wiedza: tajemna, religia, profesja.
I jak? Wydaje mi się niezbalansowana. A niedługo jeden z moich graczy na nią wejdzie. Co by tu zmienić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:10, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Klasa jest zbalansowana, a nawet za słaba dla kapłana. Za silna jak dla czarodzieja. Powinieneś umieścić w wymaganiach jakiś poziom czarującego objawień (proponuje 3).
_____________________________________________________________
np. telekineza - Kondeks
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 3 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 11:39, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Fakt, brakuje zastrzeżenia, że poziomy wirtualnie czarów zdobywać może tylko w klasie objawień.
Spontaniczne przekleństwa: Ta moc sprawia, że bardzo opłaca się wziąć w tej klasie jeden poziom. I tyle. Ni poziomu więcej. Dlatego powinieneś ustalić, że konkretny poziom daje "spontaniczne przekleństwa" tylko do pewnego poziomu, zaczynając np. od pierwszego.
Ogółem mam zastrzeżenia, co do tej mocy. Nie wszystkie czary z RO na wolę muszą tu pasować.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 12:07, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|