Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Pan Kształtów- bądź kim innym

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus
Nowicjusz


Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:29, 25 Sty 2006    Temat postu: [3.0] Pan Kształtów- bądź kim innym

PAN KSZTAŁTÓW

-Zostawcie mnie! – krzyczał kapitan straży- Jak się król o tym dowie to was każe wypatroszyć!
-Nie dowie się – odparł jeden z trzymających go ludzi
-Niby dlaczego?
-Uwierz nam nic mu nie powiesz.
W tej chwili wszedł on wysoki młody człowiek w obszarpanym ubraniu. Oprawcy przykuli go łańcuchami do ściany. Wysoki młodzieniec podszedł do niego, złapał kapitana za ubranie i spojrzał mu w oczy. Kapitan poczuł jak coś mu się wwierca w każdą część ciała. Zemdlał na chwilę. Gdy się obudził zauważył, że przed nim stoi osoba, która wygląda tak jak on, a młodzieniec gdzieś wyszedł.
-A więc czym chcesz zostać? Szczurem, sową czy ropuchą?
-Nic nikomu nie powiem tylko mi nic nie rób! – błagał kapitan
-Idź już, a jeżeli coś komuś piśniesz to licz się z tym, że twoja rodzina zostanie żabami.

Panowie Kształtów to osoby, które do perfekcji opanowały czary zmieniające wygląd. Chociaż ta klasa prestiżowa nie wymaga złego charakteru, większość z nich jest zła, knują intrygi i podszywają się pod inne osoby.
Kości Wytrzymałości: k4
Pkt. Umiejętności na poziom: 2 + mod z int

[link widoczny dla zalogowanych]


Wymagania:
Oto wymagania jakie postać musi spełnić by zostać Panem Kształtów
Umiejętności:
Czarostwo ranga 10
Wiedza (tajemna) ranga 7
Charakter: dowolny nie-dobry
Atuty:
Zogniskowanie czaru(transmutacja)
Wydłużenie czaru
Wzmocnione zogniskowanie czaru(transmutacja)
Czary: Umiejętność rzucana czarów Polimorfowanie siebie i Polimorfowanie kogoś


Rzuty obronne
Pz________BPA.___Wyt.__Ref.__Wola____Specjalne_________________________________Czary
1.________+0_____+0___+0____+2___Pewność Pana Kształtów ____________________Obecna klasa +1
2.________+1_____+0___+0____+3___Zamiana we wroga ________________________Obecna klasa +1
3.________+1_____+1___+1____+3___Wydłużenie czaru, Czarowanie w każdej postaci__Obecna klasa +1
4.________+2_____+1___+1____+4___Wzrok Dziedziny __________________________Obecna klasa +1
5.________+2_____+1___+1____+4___Mistrzostwo, Rozerwanie Polimorfii _______Obecna klasa +1

Umiejętności klasowe: Alchemia (Int), Czarostwo (int), Wiedza (wszystkie dziedziny brane oddzielnie) (int), Koncentracja(bd), Wyczucie pobudek (rzt), Dyplomacja(Cha), Zastraszanie (cha),

Biegłość w broni i pancerzu: Pan Kształtów otrzymuje biegłość w broni prostej. Nie otrzymuje biegłości w żadnych pancerzach.

Czary: Co każdy poziom w tej klasie prestiżowej Pan Kształtów zyskuje czary tak, jakby awansował na kolejny poziom czarującej klasy, której przedstawicielem był zanim zdecydował się na klasę prestiżową. Nie otrzymuje jednak żadnych innych korzyści wynikających z awansu w byłej klasie, z wyjątkiem zwiększenia się efektywnego poziomu czarującego. Jeżeli bohater, zanim został Panem Kształtów, miał więcej niż jedną klasę pozwalającą na rzucanie zaklęć, musi zdecydować, z której z nich wynikać będą nowe czary dziennie, a zatem w której uzyska "wirtualny poziom".

Pewność Pana Kształtów: Pan Kształtów otrzymuje premię +2 /poziom do zastraszania gdy grozi komuś, że zmieni go w coś innego.

Zamiana we wroga: Pan Kształtów 1x na dzień/ poziom w tej klasie prestiżowej może zmienić się w dotykaną żywą lub nieumarłą istotę zyskuje wartość jej Siły, Zręczności i Budowy. Ofiara musi mieć mniej KW niż Pan Kształtów. Pan Kształtów musi przez 2 rundy trzymać ofiarę i patrzeć jej w oczy. Ofierze przysługuje rzut obronny na wolę (10 + pz w tej kl. Prestiż x2 + mod. z rzt Pana kształtów) udany oznacza, że ofiara opiera się tej mocy. Pan Kształtów może zmienić się tylko w ofiarę o swego rozmiaru lub o jeden większą/mniejszą. Moc trwa przez jeden dzień (Pan kształtów może ją przerwać w dowolnym momencie).

Wydłużenie Czaru: Pan Kształtów może zmodyfikować zaklęcie zmieniające kształt by trwało dłużej w chwili jego rzucania. Od 3. poziomu Pan Kształtów może rzucać czary zmieniające kształt tak by działał na nie atut Wydłużenie czaru. Pan Kształtów może używać tej zdolności 1+mod. z Charyzmy (minimalnie 1)/dzień.

Czarowanie w każdej postaci: Pan Kształtów może czarować nawet jeżeli jego zmieniona forma na to naturalnie nie pozwala, np. Zastąpić komponenty werbalne szczekaniem, somatyczne tupaniem lub machaniem skrzydłami. Ewentualne komponenty materialne wtapiają się w nowe ciało pana kształtów

Wzrok Dziedziny: Pan Kształtów jest tak wyćwiczony w zmianie kształtów, że od razu widzi przejawy czarów zmieniających kształt tak, że jeżeli ktoś użyje takiego czaru by oszukać Pana Kształtów, członek tej klasy prestiżowej od razu widzi prawdziwą postać takiego delikwenta.

Mistrzostwo: Pan Kształtów osiąga mistrzostwo w zmienianiu wyglądu swojego i innych. Jego zdolność Zmiana we wroga wymaga już tylko 1 rundy patrzenia się w oczy ofierze, może zmieniać się w postacie o dwie kategoriw większe/mniejsze.

Rozerwanie Polimorfii: Pan Kształtów może wykonać atak dotykowy wymierzony w istotę znajdującą się w danej chwili pod wpływem czaru Polimorfowanie Siebie lub Polimorfowanie Kogoś, który rzucił ktoś inny niż on sam. Udany atak dotykowy zadaje stworzeniu 3k6 obrażeń. Pan kształtów może używać tej zdolności 1 raz dziennie


Ostatnio zmieniony przez Corvus dnia Czw 16:31, 26 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 11:38, 25 Sty 2006    Temat postu:

Moim zdaniem klasa prestiżowa jest nieco za silna. Mimo, iż ma niską KW i umiejętności tylko 2 + mod z int. atuty znacznie dodają mu potęgi. Może praktycznie zawsze i wszędzie zamienić się w swojego wroga. Narazie wstrzymam się z oceną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:17, 25 Sty 2006    Temat postu:

Mistrzostwo moc jest jednak za mocna. Proponuję usunąć albo to:
może zmieniać się w postacie o dwie kategoriw większe/mniejsze
albo to:
czar prawdziwe widzenie (i inne czary podobnie działające oprócz życzenia i cudu) nie ujawnia jego prawdziwego wyglądu.

Rozerwanie Polimorfii - moc powinna zezwalać na jakiś RO. Np. Wytrwałość (lub wola) neguje. Proponuję zmniejszyć obrażenia, a dodać tej zdolności moc odwrócenia polifromii.

CZarowanie w każdej postaci - proponuję test poziomu pana kształtów, by pomyślnie rzucić zaklęcie. np. ST 0-5 (jak uważasz) + poziom czaru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 17:04, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Jak na mój gust za silna "Ofierze przysługuje rzut obronny na wolę (10 + pz w tej kl. Prestiż x2 + mod. z rzt Pana kształtów)" x2? koleś, wszyskie rzuty wykonuje się w tym samym wzorze(z kilkoma wyjątkami), a to x2 na wyższym poziomie całkowicie uniemożliwia ci oparcie się tej mocy, powinno być tak, że jeśli używasz mocy na kogoś na twoim poziomie postaci to średnio ma on 50%szans na wybronienie się, bez tego "x2" byłoby całkiem wporzo...a jeszcze usuń "mistrzowstwo", wiesz mi ja znam się na tworzeniu własnych klas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajakcz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:45, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Cytat:
Zamiana we wroga: Pan Kształtów 1x na dzień/ poziom w tej klasie prestiżowej może zmienić się w dotykaną żywą lub nieumarłą istotę zyskuje wartość jej Siły, Zręczności i Budowy. Ofiara musi mieć mniej KW niż Pan Kształtów. Pan Kształtów musi przez 2 rundy trzymać ofiarę i patrzeć jej w oczy. Ofierze przysługuje rzut obronny na wolę (10 + pz w tej kl. Prestiż x2 + mod. z rzt Pana kształtów) udany oznacza, że ofiara opiera się tej mocy. Pan Kształtów może zmienić się tylko w ofiarę o swego rozmiaru lub o jeden większą/mniejszą. Moc trwa przez jeden dzień (Pan kształtów może ją przerwać w dowolnym momencie).


1.Zręczność obrazuje także refleks i koordynacje, więc może tak:Jeżeli jest niższa\wyższa to zmniejsza\zwiększa się o 1/2 różnicy

2.Co znaczy,,ofiara opiera się tej mocy"?Przecież on tylko przyjmuje jej kształt, tak?

Poza tym - Wielkie Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin