Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] [PO] Apostoł Śmierci

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:18, 29 Maj 2008    Temat postu: [3.0] [PO] Apostoł Śmierci


Ilustracje: Scaraman
APOSTOŁ ŚMIERCI

INFORMACJE WSTĘPNE

Mroczni, tajemniczy, w długich czarnych szatach. Twarz spowita cieniem rzucanym przez przepastny kaptur. Niewiadomo skąd przychodzą, niewiadomo gdzie, ani po co zmierzają. Wiadomo jednak, że ich oręż jest śmiercionośny i dosięgnie wszystkich, którzy dopuszczają się niesprawiedliwości…

PRZYGODY
Większość, i tak nielicznych Apostołów Śmierci jest samotnikami stroniącym od przygód. Czasami zdarza się jednak, że któryś z nich wyrusza w świat, aby oczyścić go z niesprawiedliwości. Przeciwnicy takiego Apostoła Śmierci nie mogą liczyć na jego litość. Sprzymierzeńcy jednak, jeśli zdobędą jego zaufanie, co jest niezwykle trudne, co dzień będą dziękować Bogu za takiego towarzysza, w głębi serca jednak trwożąc się na widok makabry, w jakiej Apostoł Śmierci się lubuje.


CHARKTERYSTYKA

Apostołów Śmierci pociąga w pewien sposób śmierć. Fascynuje ich to, że przychodzi na każdego, a jeszcze bardziej to, że Oni mogą jej przyjście znacznie przyspieszyć. Ich umiejętności w posługiwaniu się kosą, doprawione niewielką ilością wybranych czarów budzą strach we wrogach i czynią z nich naprawdę trudnych przeciwników. Apostołowie Śmierci najczęściej zbierają swoje krwawe żniwo pod osłoną nocy, kiedy to bezszelestnie potrafią znaleźć się w pobliżu niesprawiedliwego i pozbawić go życia. Wtedy też przy świetle księżyca, można zobaczyć ich błyszczące oczy, w których odbija się lśniące ostrze ich kosy…

CHARKTER
Apostołowie Śmierci są niejako sędziami. Nie zabijają pochopnie, niewinnych, ale krwawo karzą tych, co na karę zasłużyli. Apostołowie Śmierci lubią o sobie mówić Blada Sprawiedliwość, dlatego jako sprawiedliwi zawsze postępują według prawa, nie wychylając się za bardzo ani w stronę dobra, ani zła, będąc po prostu neutralnymi. Dlatego wachlarz ich charakterów jest tak bardzo ograniczony.

RELIGIA
Dusza Apostołów Śmierci wypełniona jest potrzebą sprawiedliwości, którą wymierzają po chłodnym, całkowicie neutralnym sądzie. Dlatego nie czczą oni żadnego Bóstwa. Nie mogą zaakceptować tego, że Bogowie zapatrują się lepiej na dobro lub zło. Apostołowie Śmierci nie mogą wyznawać nawet Bóstw o charakterze neutralnym, ponieważ sądzą, że tylko oni sami są prawdziwie obiektywni, nie skłaniający się w żadną stronę, a jeżeli Bóg za takiego się uważa, to dlatego, że chce coś przez to osiągnąć, co automatycznie sprawia, że nie może być tak naprawdę neutralnym.

POCHODZENIE
Nie wiadomo skąd się biorą Apostołowie Śmierci. Prawdopodobnie zostają nimi ci, którzy doznali w życiu (najczęściej w dzieciństwie lub młodości) krzywdy i niesprawiedliwości. Tak więc może nim zostać zarówno dziewczyna z dobrego domu, która była wykorzystywana przez ojca, jak i młodzieniec, który stracił ukochaną, na rzecz najlepszego przyjaciela, czy dorosła osoba, niesłusznie wtrącona do więzienia, za przewinienie kogoś innego (najczęściej przez kogoś wrobiona).

RASY
Wśród Apostołów Śmierci dominują ludzie, z natury mściwi oraz półefly lub półorki, które z powodu swojej mieszanej krwi często doznawały przykrości. Także elfy, które, gdy zaznają naprawdę dużej krzywdy, potrafią zapałać żądzą zemsty tak wielką, że do końca życia będzie obecna w ich umyśle, duszy, sercu. Jednak Apostołem Śmierci może zostać każda inna rasa, jeśli tylko w jej sercu zapanuje żądza sprawiedliwości.

INNE KLASY

Apostołowie Śmierci nie czują specjalnej więzi z przedstawicielami klas innych niż Paladyni. Szybko znajdują z nimi wspólny język, bo tak samo, dążą do wymierzania sprawiedliwości. Czasami Apostołowie Śmierci dystansuję się od innych, ponieważ niewiele maja wspólnych celów z przedstawicielami innych klas. Nie liczą też na wsparcie i przyjaźń innych, dzięki temu mogą jednak tolerować osoby, które są od nich zupełnie różne, pod warunkiem że wystrzegają się oni niesprawiedliwości.

INFORMACJE O ZASADACH GRY
Apostołowie Śmierci mają następujące statystki gry.
Atrybuty: Podstawowymi atrybutami dla Apostołów Śmierci są: Charyzma, Zręczność, Roztropność i Siła. Apostoł Śmierci korzysta na posiadaniu wysokiej wartości Zręczności, gdyż nie nosi zbroi. Siła zapewnia Apostołowi Śmierci oczywiste korzyści. Roztropność wpływa na ilość czarów premiowych Apostoła Śmierci. Charyzma ma wpływ na niektóre zdolności specjalne Apostoła Śmierci.
Charakter: Praworządny neutralny
Kość Wytrzymałości: k8


Tabela 1: Czary na dzień
Kod:

Poziom___1___2___3___4_|
__1______-___-___-___-_|
__2______-___-___-___-_|
__3______-___-___-___-_|
__4______0___-___-___-_|
__5______0___-___-___-_|
__6______1___-___-___-_|
__7______1___-___-___-_|
__8______1___0___-___-_|
__9______1___0___-___-_|
__10_____1___1___-___-_|
__11_____1___1___0___-_|
__12_____1___1___1___-_|
__13_____1___1___1___-_|
__14_____2___1___1___0_|
__15_____2___1___1___1_|
__16_____2___2___1___1_|
__17_____2___2___2___1_|
__18_____3___2___2___1_|
__19_____3___3___3___2_|
__20_____3___3___3___3_|


[b]DODATEK:


Poziom 1:
Czerw Duchowy***, Dotyk Chłodu, Grymas Śmierci*, Magiczna Broń – tylko zasięg: Kosa Apostoła Śmierci, Magiczny Pocisk, Nieprzenikniona Mgła, Promień Negatywnej Energii**, Promień Osłabienia, Wywołanie strachu,

Poziom 2:
Chmura Mgły, Ciemność, Dotyk Ghoula, Gracja Kota – tylko zasięg: osobisty, Maska Cieni***, Mądrość Sowy – tylko zasięg: osobisty, Niewidzialność – tylko zasięg: osobisty, Obojętność – tylko zasięg: osobisty**, Pocisk Mroku*, Siła Byka – tylko zasięg: osobisty, Wystraszenie,

Poziom 3:
Czarne Światło***, Diabelskie Oko*, Dotyk Wampira, Magiczna broń, potężniejsza – tylko zasięg: Kosa Apostoła Śmierci, Ostra Krawędź – tylko zasięg: Kosa Apostoła Śmierci, Promień Wyczerpania, Przebłysk prawdy*

Poziom 4:
Atak Bólu*, Gęsta Mgła, Nałożenie Klątwy, Niewidzialność, potężniejsza – tylko zasięg: osobisty, Ponura Zemsta*, Przejmująca Rozpacz, Strach,

*Księga Plugawego Mroku
** Księga i Krew
*** Magia Faerunu



UMIEJĘTNOŚCI KLASOWE
Umiejętności klasowe Apostoła Śmierci (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to Ciche poruszanie się (Zr), Czarostwo (Int), Koncentracja (Bd), Nasłuchiwanie (Rzt), Przebieranie (Cha), Spostrzegawczość (Rzt), Ukrywanie się (Zr), Wiedza (tajemna) (Int), Wyczucie pobudek (Rzt), Zastraszanie (Cha)
Punkty umiejętności na 1. poziomie: (2+modyfikator z Intelektu)x4
Punkty umiejętności na każdym następnym poziomie: 2+modyfikator z Intelektu

Tabela 2: Apostoł Śmierci
Kod:
___________________________________Rzuty obronne__________
Poziom_____BAB____________Wytrwałość_______Refleks______Wola_________________________________Specjalne____________________________
__1_________+1___________________+2__________+0__________+2___Skupienie na broni(kosa); Szaty Śmierci; Puste Oczy (18m); Mściciel +1
__2_________+2___________________+3__________+0__________+3___Ostrze Śmierci
__3_________+3___________________+3__________+1__________+3___Głód Sprawiedliwości
__4_________+4___________________+4__________+1__________+4___Poznanie zamiaru
__5_________+5___________________+4__________+1__________+4___Wietrzny krok
__6_________+6/+1________________+5__________+2__________+5___Wietrzny krok
__7_________+7/+2________________+5__________+2__________+5___Oblicze Śmierci
__8_________+8/+3________________+6__________+2__________+6___Krytycznie Cięcie
__9_________+9/+4________________+6__________+3__________+6___Wiecznie czujny
_10_________+10/+5_______________+7__________+3__________+7___Puste oczy (36m)
_11_________+11/+6/+1____________+7__________+3__________+7___Potężniejsze skupienie na broni (kosa)
_12_________+12/+7/+2____________+8__________+4__________+8___Mściciel +3
_13_________+13/+8/+3____________+8__________+4__________+8___Śmierć pośród żywych
_14_________+14/+9/+4____________+9__________+4__________+9___
_15_________+15/+10/+5___________+9__________+5__________+9___ Ulepszony Wietrzny Krok
_16_________+16/+11/+6/+1________+10_________+5__________+10__Makabryczne Cięcie
_17_________+17/+12/+7/+2________+10_________+5__________+10__Wirująca Śmierć
_18_________+18/+13/+8/+3________+11_________+6__________+11__Mściciel +4
_19_________+19/+14/+9/+4________+11_________+6__________+11__Oczy Sprawiedliwości; Umysł Śmierci, Umysł Sprawiedliwego
_20_________+20/+15/+10/+5_______+12_________+6__________+12__Dotyk Żywej Śmierci, Śmierć jest wieczna, Bezśmiertny



WŁAŚCIWOŚCI KLASOWE

Biegłość w broni i pancerzu: Apostoł Śmierci biegle posługuje się każdą bronią prostą i Kosą. Nie jest jednak biegły w posługiwaniu się pancerzem bądź tarczą. Pancerz jakiegokolwiek typu przeszkadza w wykonywaniu gestów wtajemniczeń Apostoła Śmierci , co może spowodować zepsucie czaru.


Czary: Apostołowie Śmierci rzucają zaklęcia wtajemniczeń. Aby rzucić zaklęcie Apostoł Śmierci nie musi go wcześniej wybierać (tak jak to robią zaklinacze i bardowie) bądź przygotować (jak czarodziej), wystarczy, że dany czar jest na jego liście czarów (patrz: Dodatek: Lista czarów Apostoła Śmierci), aby w chwili życzenia mógł je rzucić. Niestety, wachlarz zaklęć jest bardzo ograniczony. Apostołowie Śmierci otrzymują premiowe czary na dzień, jeśli mają wystarczająco dużą wartość Roztropności. Apostoł Śmierci może użyć komórki na czary z wyższego poziomu, jeżeli zdecyduje się użyć czar niższego poziomu, tak jak to robi Zaklinacz. Ponadto wszystkie czary jakie rzuca Apostoł Śmierci , nawet jeśli go nie miały, to otrzymują komponent somatyczny. Z tego też powodu, Apostoł Śmierci nie może korzystać z atutu Przyspieszenie czaru. ST rzutu obronnego przeciwko czarom Apostoła Śmierci wynosi 10 +poziom czaru + modyfikator z Roztropności. Podstawowy dzienny przydział czarów podano w Tabeli 2: Czary na dzień. Ponadto otrzymuje premiowe czary na dzień, jeśli ma wystarczająco dużą wartość Roztropności. Jeśli w Tabeli 2: Czary na dzień podano, że postać otrzymuje 0 czarów dziennie danego poziomu, oznacza to, że zyskuje ona dla tego poziomu tylko zaklęcia premiowe wynikające z wysokiej wartości Roztropności. Do 3. poziomu Apostoł Śmierci nie posiada poziomu czarującego. Począwszy od 4. poziomu, jego poziom czarującego jest równy połowie poziomów w klasie Apostoła Śmierci.

Puste Oczy - Oczy Apostoła Śmierci wydają się całkowicie puste. Nie można z nich nic wyczytać, w przeciwieństwie do oczu innych stworzeń. Oczy te jednak doskonale przystosowane są do widzenia w ciemnościach, które preferuje Apostoł Śmierci. Postać otrzymuje widzenie w ciemnościach na 18 m, zachowując przy tym kolory. Na 10. poziomie zasięg widzenia w ciemnościach wzrasta do 36m. Zdolność widzenia w ciemnościach u istot, które tę umiejętność już posiadły, zostaje poprawiona o odpowiednio 9m na 1. i 18m na poziomie 10.

Skupienie na broni (kosa) – Apostoł Śmierci jest nadzwyczaj biegły w posługiwaniu się kosą. Na 1. poziomie otrzymuje darmowy atut Skupienie na broni (kosa).


Mściciel - Wymierzanie Sprawiedliwości to pasja Apostoła Śmierci , której oddaje się on tak bardzo, że szczególnie dobrze walczy z przeciwnikami, którzy nie postępują według prawa i zasługują na karę.
Zyskuje on premię za biegłość +1 do testów ataku oraz zadawanych obrażeń, kiedy walczy z istotami o charakterze chaotycznym (zarówno dobrym, jak i neutralnym czy złym). Premia nie dotyczy testów zwarcia przeciwko tym przeciwnikom. Premie związane z tą zdolnością wzrastają o +1 na każdym poziomie podzielnym przez 6. (tak więc +2 na 6. poziomie; +3 na 12; i tak dalej)


Szaty Śmierci: Apostoł Śmierci nie jest biegły w używaniu pancerzy, ale zrywając kawałki szat ze swoich ofiar w chwili ich śmierci potrafi zrobić specjalne szaty. Apostoł Śmierci zadając cios, który powala przeciwnika na ziemię, ma 50% szans na zerwanie z niego kawałka jego odzienia. Gdy Apostoł Śmierci zadrze szaty z pięciu przeciwników potrafi wykonać z nich lekką zbroję o następujących parametrach: premia z pancerza +3, Maksymalna premia ze Zręczności +6, kara do testów z pancerza -1, Szansa niepowodzenia czaru wtajemniczeń 5%, Szybkość 9m/6m, ciężar 5 kg. Za szaty zerwane z każdych następnych pięciu przeciwników premia z pancerza rośnie o +1 ( do maksymalnego +4 na 5 poziomie, +5 na 10 poziomie, +6 na 15 poziomie, +7 na 20 poziomie, itd.), ciężar rośnie o 1 kg (z takimi samymi ograniczeniami jak premia z pancerza). Zbroję taką może nosić tylko Apostoł Śmierci. Dla innych jest to zwykła przeszywanica. Taki pancerz uważa się za zbroję mistrzowsko wykonaną, można go więc umagiczniać. Apostoł Śmierci w takich szatach uzyskuje ponadto premię +2 do Zastraszania, która dodatkowo rośnie do +4 na 5. poziomie, +6 na 10. poziomie, +8 na 15. poziomie i +10 na 20. poziomie. Premie te nie kumulują się ze sobą ale nakładają na siebie, jak to pokazuje przykład:
Apostoł Śmierci 4. poziomu odziany w Szaty Śmierci posiada premię do zastraszania +2. Gdy awansuje na 5. poziom premia ta wynosi +4 (a nie: 2+4=6). Gdy awansuje na 10. poziom premia zmienia się na +6 (a nie 4+6=10). Jeśli Apostoł Śmierci osiągnie 15. poziom premia do zastraszania wyniesie +8 (a nie: 6+8=14). Podobnie jest w przypadku, kiedy Apostoł Śmierci awansuje na 20. poziom. Wtedy premia wyniesie +10 (a nie; 8+10=18).
Premie te jednak obowiązują tylko w przypadku, gdy Apostoł Śmierci zdarł z przeciwników wystarczającą ilość szat, aby zyskać większą premię do KP na odpowiednich poziomach. Jeśli Apostoł Śmierci nie jest odziany w Szaty Śmierci, premie te, z oczywistych względów również nie obowiązują.


Ostrze Śmierci – Apostoł Śmierci potrafi sprawić, żeby ostrze jego kosy było bardziej śmiercionośne niż innych kos. Zaczynając od 2 poziomu, w akcji standardowej Apostoł Śmierci może naostrzyć Kosę, pod warunkiem, że ma dostęp do jakiegokolwiek przedmiotu, którego może użyć do ostrzenia (może to być kamień, nóż itp.) zwiększając zakres zagrożenia krytykiem kosy o 1 liczbę. Efekt ten utrzymuje się przez rundę / poziom postaci w klasie Apostoła Śmierci. Efekty kumulują się z korzyściami wynikającymi z atutu Poprawione trafienie krytyczne, Magiczną ostrością broni oraz czarami zwiększającymi mnożnik krytyka i wszystkimi innymi modyfikatorami.


Głód Sprawiedliwości – Apostoł Śmierci tak bardzo oddaje się wymierzaniu sprawiedliwości, że zaczyna uważać, że tylko ona jest mu potrzeba do życia. Spożywa coraz mniej pokarmów, wierząc że się nią nasyci. Postać chudnie, a jej wygląd zaczyna się zmieniać i otrzymuje ona darmowy atut Dobrowolna Deformacja.*
* Opis atutu w Księdze Plugawego Mroku (Rozdział czwarty: Atuty)


Poznanie zamiarów – Apostoł Śmierci z łatwością i bardzo dokładnie rozpoznaje charakter rozmówcy, przeciwnika już po jednym spojrzeniu na niego. Postać otrzymuje premię +5 do Wyczucia Pobudek przeciwko istocie, z którą wchodzi w kontrakcję.


Wietrzny krok – Apostoł Śmierci porusza się z taką gracją i tak szybko, że wydaje się, jakby unosił się tuż nad powierzchnią ziemi. W rzeczywistości stąpa tak delikatnie, że ledwo dotyka podłoża, ale nie lata. Szybkość Apostoła Śmierci rośnie o 3m, nie otrzymuje on żadnych kar za poruszanie się po trudnym podłożu i otrzymuje premię +2 do cichego poruszania. Na 15. poziomie szybkość rośnie o kolejne 3m, premia do cichego poruszania rośnie o kolejne +2, a Apostoł Śmierci staje się niepodatny na pułapki aktywowane pod wpływem ciężaru Postać jednak nie może chodzić po wodzie – umiejętność dotyczy tylko stałego podłoża.


Oblicze Śmierci - Apostołowie Śmierci robią naprawdę wszystko, aby ich wrogowie odczuwali przed nimi słuszny strach. W wyniku celowego, świadomego samookaleczenia twarz postaci przedstawia makabryczny widok. Apostoł zdziera z twarzy skórę i mięśnie tak, iż zostaje gładka kość. Wszystko po to, aby wzbudzać we wrogach większy strach, aby wiedzieli, że nie można żartować z Apostołem...
Na 7. poziomie postać zrywa z twarzy wszytskie tkanki, mięśnie i skórę. Towarzyszy temu potworny ból, który trwale odbija się na zdrowiu i w psychice Apostoła Śmierci. Bohater uzyskuje darmowy atut Oblicze Śmierci.


Krytyczne cięcie – Apostoł Śmierci wie jak posługiwać się kosą do tego stopnia, że potrafi trafiać w miejsca, gdzie najbardziej boli. Poczynając od 8. poziomu, Apostoł Śmierci może zwiększyć mnożnik krytyka o 2. Zdolności tej może użyć tyle razy dziennie, ile wynosi jego premia ze Zręczności +3. Krytyczne Cięcie działa tylko w wypadku, gdy Apostoł Śmierci naostrzył wcześniej kosę. W przeciwnym wypadku nie może zastosować tej umiejętności. Apostoł Śmierci chęć wykonania Krytycznego Cięcia musi zakomunikować przed wykonaniem testu ataku - jeśli nie trafi, limit dziennego wykorzystania Krytycznego Cięcia zmniejsza się, tak jakby zostało ono wykorzystane.


Wiecznie czujny – Apostoł Śmierci zdając sobie sprawę z niesprawiedliwości, której świat jest pełen, nigdy nie usypia swojej czujności, zawsze będąc gotowy na ukaranie jej.
Na 9. poziomie postać zachowuje premię ze Zręczności do KP, nawet jeśli jest atakowana z zaskoczenia lub przez niewidzialnego napastnika. Zdolność identyczna jak 2.poziomowa właściwość klasowa barbarzyńcy Nieświadomy unik, opisana w Podręczniku Gracza.


Potężniejsze skupienie na broni (kosa) – Apostoł Śmierci jest nadzwyczaj biegły w posługiwaniu się kosą. Na 11 poziomie otrzymuje darmowy atut Potężniejsze skupienie na broni (kosa). Jeżeli posiada już ten atut, może wybrać w zamian dowolny atut z listy premiowych atutów Wojownika. Musi spełniać wymagania atutu, który chce wybrać w zamian.


Śmierć pośród żywych – Apostoł Śmierci tak oddaje się swojej pasji i zaniedbuje swoje potrzeby życiowe, że coraz więcej osób zaczyna go kojarzyć z ucieleśnieniem samej Śmierci. Częściowo mają rację, ponieważ Apostoł Śmierci oddając się bez reszty swojej misji, coraz bardziej chudnie. Na 13 Apostoł Śmierci jest tak wychudzony, że otrzymuje darmowy atut Deformacja (chudość).*
* Opis atutu w Księdze Plugawego Mroku (Rozdział czwarty: Atuty)


Makabryczne Cięcie - Apostoł Śmierci tak wprawił się w zadawaniu Krytycznych Ciosów, że potrafi częściej i jeszcze dokładniej trafiać w miejsca, gdzie najbardziej boli. Poczynając od 16. poziomu, Apostoł Śmierci może zwiększyć mnożnik krytyka o 3. Zdolności tej może użyć tyle razy dziennie, ile wynosi jego premia ze Zręczności +6. Makabryczne Cięcie działa tylko w wypadku, gdy Apostoł Śmierci naostrzył wcześniej kosę. W przeciwnym wypadku nie może zastosować tej umiejętności. Apostoł Śmierci chęć wykonania Makabrycznego Cięcia musi zakomunikować przed wykonaniem testu ataku - jeśli nie trafi, limit dziennego wykorzystania Makabrycznego Cięcia zmniejsza się, tak jakby zostało ono wykorzystane. Zdolność ta zastępuje umiejętność zadawania Krytycznego Cięcia.


Wirująca Śmierć– Apostoł Śmierci 17. poziomu jest tak wprawiony w używaniu kosy, że potrafi wyprowadzać nią ciosy, godzące we wszystkich wrogów w jego zasięgu. Od tej pory Apostoła Śmierci należy traktować, jakby posiadał atut Wirujący atak nawet jeżeli nie spełnia normalnych wymagań, by go uzyskać, jednak tylko wtedy gdy posługuję się kosą.


Umysł sprawiedliwego – Apostoł Śmierci potrafi wyczuć każde kłamstwo. Na 19. poziomie postać staje się tak biegła w wykrywaniu nieprawdy u innych, że zyskuje nową zdolność nadnaturalną, działającą analogicznie do czaru Ujawnienie kłamstw. Zdolności tej Apostoł Śmierci może użyć 2 + modyfikator z Roztropności razy na dzień


Oczy Sprawiedliwości – W oczach Apostoła Śmierci można dostrzec tylko pustkę. Czasami zdarza się jednak, że w tą pustkę wkrada się prawdziwa sprawiedliwość. Apostoł Śmierci jest w stanie ranić istoty znajdujące się w odległości 3m od niego. W akcji darmowej (nie więcej jednak niż raz na rundę) Apostoł Śmierci może spojrzeć w oczy przeciwnika i wywołać w nim uczucie pustki, bezsensu, żalu. Ofiara musi wykonać rzut obronny na wytrwałość o ST 20 + modyfikator z charyzmy – nieudany oznacza 2k8 punktów obrażeń i tymczasową utratę 1k4 punktów charyzmy (wracają one do pierwotnej wartości 24 po spotkaniu z Apostołem Śmierci). Istota, której powiedzie się rzut obronny staje się na 24 odporna na tę moc Apostoła Śmierci. Zdolności tej Apostoł Śmierci może użyć 3 + mod z Charyzmy razy dzienie


Umysł śmierci - Umysł Apostoła Śmierci wypełanie wizja śmierci, tak przerażająca że każdy komu normalnie udało by się zawładnąć umysłem przedstawiciela taj klasy, staje się automatycznie podmiotem zdolności działającej analogicznie jak widmowy zabójca (ST=19).
Bez względu na wynik rzutu, żadna kontrola nie dochodzi do skutku, jako ze zdolność ta zapewnia niepodatność na efekty wpływające na umysł. Obcowanie z taką wizją pozwala jednak Apostołowi Śmierci poskramiać strach. Zyskuje on premię +4 do wszytskich rzutów obronnych przeciwko efektom opartym na strachu.


Dotyk Żywej Śmierci – Apostoł Śmierci 20. poziomu zespala się ze Śmiercią i traktuje ją jak siostrę. Raz w ciągu trzech dni, na godzinę Apostoł Śmierci może przybrać formę Śmierci. Postać staje się bezcielesna i otrzymuje wszystkie korzyści z tego płynące. W takiej formie Apostoł Śmierci zyskuje zdolność specjalnego ataku dotykowego, który może wykorzystać raz w rundzie, jako akcję standardową. Cel takiego ataku musi wykonać rzut obronny na wytrwałość o ST 20 + modyfikator z charyzmy Apostoła Śmierci. W wypadku niepowodzenia, efekty zależą od wyniku rzutu kością k%. Efekty przedstawia tabela. Udany rzut obronny nie powoduje żadnych szkodliwych efektów, ale ofiara odnosi 6k6 obrażeń. Jeśli nie przetrwa obrażeń, może umrzeć. Dotyk Żywej Śmierci jest zabójczy nie tylko dla jego celu, ale też dla samego Apostoła Śmierci. W chwili kontaktu z podmiotem Apostoł, odczuwa potworny, bardziej mentalny ból. Po wykonaniu udanego ataku, Apostoł nie może go powtórzyć przez następne 1k4 rund. Pod postacią Śmierci, Apostoł wzbudza strach wśród innych istot. Każde żywe stworzenie które widzi Apostoła pod postacią Śmierci i znajduje się w odległości 18 m od niego, musi wykonać rzut obronny na wytrwałość o ST 18; nieudany oznacza natychmiastową stratę 1k3 punktów Siły, 1k3 punktów Budowy, 1k3 punktów Zręczności. Istota, której powiedzie się rzut obronny staje się na trzy rundy odporna na tę moc Apostoła Śmierci. Towarzysze Apostoła Śmierci są już przyzwyczajeni do jego upiornego wyglądu, dlatego łatwiej jest im się oprzeć efektom strachu wywoływanego przez Apostoła pod postacią Śmierci. ST ich rzutu obronnego wynosi 10, jednak jeżeli im powiedzie sie rzut obronny to stają się na 24h odporni na tę moc Apostoła (a nie na 3 rundy, jak inne istoty). Po upływie godziny, Apostoł Śmierci wraca do swojej normalnej postaci, jednak tak bliskie obcowanie ze Śmiercią sprawia, że przez następną godzinę nie może się otrząsnąć i cierpi karę -2 do każdego testu ataku i rzutu obronnego, który wykonuje w przeciągu tej godziny.

Tabela 3: Dotyk Żywej Śmierci
Kod:

___k%______________________________EFEKT______________________________
__1-3_____Ciało zamienia się w bezkształtną galaretę, postać umiera
__4-7_____Jedna ręka usycha i staje bezużyteczna, wysączenie 1k6 S i 1k6 Bd
__8-11____Jedna ręka usycha i staje bezużyteczna, wysączenie 1k6 S i 1k6 Bd
__12-15___Wyjątkowa chudość, wysączenie 1k6 Bd
__16-19___Na głowie wyrasta wielki guz, wysączenie 1k6 Rzt i 1k6 Int
___20_____Palce ulegają wykręceniu, wysączenie 1k8 Zr
__21-27___Skóra przybiera losowy kolor
__28-34___Oczy przybierają losowy kolor
__35-41___Włosy przybierają losowy kolor
__42-45___Wyrasta dodatkowa, bezużyteczna ręka
__46-51___Usta zrastają się na zawsze, utrata mowy
__52-57___Wypadają gałki oczne, pernamentna ślepota
__58-63___Wyrsta garb, wysączenie 1k4 Cha i 1k4 Zr
__64-68___Nogi zamieniają w wężowe ogony, szybkość zredukowana o połowę
__69-73___Ręce zamieniają się w macki, postać nie może trzymać przedmiotów ale uzyskuje poprawione łapanie
__74-79___Dusza ucieka z ciała, 2 negatywne poziomy
__80-85___Uszy odpadają, pernamentna głuchota
__86-90___Pernamentne wyczerpanie
__91-95___Ciało porastaja pekające wrzody, -2 do rzutów obronnych, testów ataku, co 10 minut 10% szans na wysączenie 1k3 Bd i 1k3 Cha,
__96-98___Nos twardnieje i zmienia się w róg, postać traci zmysł węchu, ale zyskuje atak bodnięciem, zadający 1k4 obrażeń
____99___Pod działanie Dotyku Śmierci dostaje się Apostoł. Rzuć jeszcze raz, aby określić efekt
___100___ Rzuć dwa razy


Śmierć jest wieczna - Istoty, które znały jakiegoś potężnego Apostoła Śmierci, często wspominały (jeśli przeżyły spotkanie z nim), że sprawiał wrażenie, jakoby oszukał samą Śmierć. W rzeczywistości jednak po prostu zawiera z Nią pakt. Apostoł Śmierci 20. poziomu zostaje oczyszczony ze wszystkich i uczuć, jakich może doznawać żywa istota. Pojęcia przyjaźni, miłości, litości, współczucia, zazdrości, troski, zrozumienia itp. stają się mu obce. Nie może on zawierać nowych przyjaźni a stare kończą się bezpowrotnie. Wciąż może on podróżować ze starymi przyjaciółmi, aczkolwiek teraz traktuje ich bez najmniejszej choćby uprzejmości, chłodno, jakby dopiero ich poznał. Staje się jeszcze bardziej neutralny. Nikogo nie traktuje gorzej od innego, nikogo też nie traktuje lepiej. Może się wydawać, że tylko pozbawione serca, złe do szpiku kości istoty mogą się tak zachowywać, jednak Apostołów z pewnością nie można nazwać złymi (podobnie jak i dobrymi), co do tego natomiast czy mają serce, krążą różne plotki... W zamian za to wyzucie ze wszystkich uczuć Apostoł nie podlega jednak karom do wartości atrybutów wynikającym ze starzenia się oraz nie może zostać postarzony za pomocą magii. Wszelkie kary, jakie zaczęły działać wcześniej, oraz wszystkie premie, nadal należy brać pod uwagę. Wszelkie premie, które moga dopiero nastąpić, liczą się normalnie.


Bezśmiertny - Na 20. poziomie po zawarciu paktu, Apostoł nie jest już tą samą istotą. Długie przebywanie w bezpośrednim towarzystwie Śmierci, makabryczne sceny, których był świadkiem, ostatnie tchnienia istot, od których uwolnił świat, widok ich marniejących, wołających o litość, której im nie dał, oczu odciska na nim wieczne piętno i sprawia, że zmienia on tym na Bezśmiertny, ze wszytskimi tego konsekwencjami.


Towarzysze – Chociaż może szukać przygód z każdą neutralną lub dobrą postacią, Apostoł Śmierci nigdy nie będzie świadomie towarzyszył postaciom chaotycznym, nie postepującym według prawa.
Apostoł Śmierci nie będzie kontynuował znajomości z postacią niesprawiedliwą i będzie z całych sił dążył do jej śmierci.

BYLI APOSTOŁOWIE ŚMIERCI
Apostoł Śmierci, który staje się dobry, zły, lub chaotyczny, który traci wszystkie zdolności, biegłość w posługiwaniu się kosą oraz zdolności i atuty do niej się odnoszące oraz czary, a jego poziom czarującego staje się równy 0. Nie może także uzyskać kolejnych poziomów jako Apostoł Śmierci . Odzyskuje swoje zdolności, jeżeli odbędzie należytą pokutę za swoje wykroczenia (patrz opis czaru pokuta, Podręcznik Gracza)

Podobnie jak członkowie innych klas, Apostoł Śmierci może być postacią wieloklasową, ale dotyczą go specjalne ograniczenia. Apostoł Śmierci, który wyrzeknie się drogi sprawiedliwości i awansuje w klasie innej niż jego własna, nie może już nigdy zyskać poziomów jako Apostoł Śmierci i traci wszystkie zdolności. Droga Sprawiedliwości, którą wybrał Apostoł Śmierci wymaga stałości, poświęcenia i całkowitego oddania. Gdy ją wybierzesz, musisz nią dążyć, wystrzegając się innych dróg. Kiedy raz z niej zejdziesz, już nigdy na nią nie powrócisz.

Apostoł Śmierci , który porzuci kosę na rzecz innego oręża cierpi takie same kary jak wymienione w pierwszym i drugim akapicie, z takim wyjątkiem, że mijają one, gdy odzyska starą lub kupi/dostanie nową.

ZESTAW POCZĄTKOWY APOSTOŁA ŚMIERCI CZŁOWIEKA
Pancerz: żaden, szybkość 9m*
Broń: Kosa (2k4; krytyk x4**; 6kg; duża; kłute i cięte)
Wybór umiejętności: 3+modyfikator z Intelektu
Atut: Potężny atak
Atut premiowy: Rozszczepienie
Ekwipunek: plecak z bukłakiem, racja podróżna na 1 dzień, zwijane posłanie, worek, hubka i krzesiwo, sakiewka na komponenty do czarów
Złoto: 3k4


* Patrz: Wietrzny krok i ulepszony wietrzny krok
** Patrz: Ostra Śmierć i Krytyczna Śmierć


DODATEK (Atuty):

Oblicze Śmierci (plugawy)
Postać świadomie i celowo zdziera sobie z twrazy skórę i mięśnie. Wskutek tego jej twarz przedstawia widok tak makabryczny, że z powodu wszechogarniającego strachu, który wywołuje, różne istoty poddają się jej woli.
Warunki wstępne: Dobrowolna deformacja
Korzyść: Postać otrzymuje premię z okoliczności +4 do testów Zastraszania względem wszytskich istot posiadających zmysł wzroku. Równoczesnie otrzymuje jednak karę -4 do wszystkich testów opartych na charyzmie (nie licząc testów Zastraszania)
Specjalne: Postać, która zdziera skórę z twarzy trwale traci 1k8 PW, ktorych nie można przywrócić w żaden sposób.

Gniew Sprawiedliwego (ogólny)
Postać potrafi w niezwykły sposób przelać na broń swój gniew i skierować go przeciwko istotom, które nie respektują prawa
Wymagania: Charakter dowolny praworządny, min poziom 6.
Korzyści: Gniew Sprawiedliwego za każdym razem wzmacnia broń tak, że zadaje ona dodatkowe 1k6 obrażeń istotom chaotycznym. Postać może przelać swój gniew na broń tyle razy dziennie, ile wynosi jej modyfikator z Charyzmy.
Specjalne: Postać przelewa swój gniew na broń w akcji darmowej, tuż przed wykonaniem ataku. Jeśli nie trafi, limit dziennego wykorzystania Gniewu Sprawiedliwego zmniejsza się, tak jakby został on wykorzystany.


Słuszny Gniew Sprawiedliwego (ogólny)
Postać pała tak wielką żądzą sprawiedliwości, że jeszcze skuteczniej potrafi przelewać na broń swój gniew i kierować go przeciwko istotom, które nie przestrzegają prawa.
Wymagania: Charakter dowolny praworządny, Gniew Sprawiedliwego, min poziom 15.
Korzyści: Obliczając dzienny limit użycia Gniewu Sprawiedliwego, postać może dodać do modyfikatora z Charyzmy, swój modyfikator z Roztropności, a obrażenia zadane przy pomocy Gniewu Sprawiedliwego wynoszą 1k6+połowa modyfikatora z Charyzmy (maksymalnie +5)
Specjalne: Postać przelewa swój gniew na broń w akcji darmowej, tuż przed wykonaniem ataku. Jeśli nie trafi, limit dziennego wykorzystania Gniewu Sprawiedliwego zmniejsza się, tak jakby został on wykorzystany.


Ostatnio zmieniony przez glorfindel dnia Śro 20:18, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:18, 29 Maj 2008    Temat postu:

Przede wszystkim: Witam na forum!

Nie pisz dwóch postów pod rząd, korzystaj z opcji "edytuj". twoje posty już połączyłem.

Niestety nie da się zrobić tabelki na tym forum. Możesz spróbować na przykład z "_". Jeżeli tego się podejmiesz, radzę robić to w:
Kod:
ten sposób

Ponieważ tutaj każdy znak będzie miał taką samą długość, czyli nie będziesz musiał kombinować z ilością znaków.

Pracy póki co nie przeczytałem. Muszę przyznać że spora. W najbliższym czasie postaram się to zrobić i ocenić.


Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Czw 14:24, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:32, 29 Maj 2008    Temat postu:

Poprawiłem :) No spora, spora, ale włozyłem w nią mnóstwo pracy ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Mordenkainen
Nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:24, 30 Maj 2008    Temat postu:

Umiejętność "Puste Oczy" powinna jeszcze dodawać postaci premię do Blefowania w testach spornych. Wszak oczy są zwierciadłem duszy. Łatwiej znacząco jest kogoś oszukać, czy zmarkować cios nie pokazując tego wyrazem twarzy, a w tym przypadku, ruchem oczu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:43, 30 Maj 2008    Temat postu:

Już była mi o to wracana uwaga i ponownie musze odeprzeć atak Razz Otóż jak sama nazwa wskazuje, najwyższą wartością dla Apostoła jest Sprawiedliwość. Z tego natomiast co mi wiadomo, to blefowanie (kłamanie, udawanie, pozorowanie) jest trochę no fair, więc dlatego Puste Oczy nie dają premii do blefowania... Nawet zastanawiałem się nad osłabieniem Apostoła w ten sposób, że niejako traktowałby umiejętność Blefowanie jako taką, że nie może z niej korzystać... Nie wiem jak to sie nazywa, ani jakby nazwać tę zdolność, ale na moje oko takie coś by do niego pasowało...

PS. No i co z oceną? Nic nie powiesz? :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 15:57, 30 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
zastanawiałem się nad osłabieniem Apostoła w ten sposób, że niejako traktowałby umiejętność Blefowanie jako taką, że nie może z niej korzystać...

Może dawać premię. Wystarczy, że kodeks zabraniał mu będzie oszukiwać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:30, 30 Maj 2008    Temat postu:

To jaki sens wtedy te pemię dawać? Nikt nie oceni? Nie powie co trzeba zmienic, co jest do poprawy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 0:58, 31 Maj 2008    Temat postu:

Przegryzłem się przez ten tekst mimo mego zmeczenia, mimo tego jak duzo udalo ci sie napisac drogi przyjacielu i dzieki temu jestem w stanie wystawic obiektywna opinie. Po pierwsze:

"Śmierć jest wieczna - Istoty, które znały jakiegoś potężnego Apostoła Śmierci, często wspominały (jeśli przeżyły spotkanie z nim), że sprawiał wrażenie, jakoby oszukał samą Śmierć. W rzeczywistości jednak po prostu zawiera z Nią pakt. Apostoł Śmierci 20. poziomu zostaje oczyszczony ze wszystkich i uczuć, jakich może doznawać żywa istota. Pojęcia przyjaźni, miłości, litości, współczucia, zazdrości, troski, zrozumienia itp. stają się mu obce. Nie może on zawierać nowych przyjaźni a stare kończą się bezpowrotnie. Wciąż może on podróżować ze starymi przyjaciółmi, aczkolwiek teraz traktuje ich bez najmniejszej choćby uprzejmości, chłodno, jakby dopiero ich poznał. Staje się jeszcze bardziej neutralny. Nikogo nie traktuje gorzej od innego, nikogo też nie traktuje lepiej. Może się wydawać, że tylko pozbawione serca, złe do szpiku kości istoty mogą się tak zachowywać, jednak Apostołów z pewnością nie można nazwać złymi (podobnie jak i dobrymi), co do tego natomiast czy mają serce, krążą różne plotki... W zamian za to wyzucie ze wszystkich uczuć Apostoł nie podlega jednak karom do wartości atrybutów wynikającym ze starzenia się oraz nie może zostać postarzony za pomocą magii. Wszelkie kary, jakie zaczęły działać wcześniej, oraz wszystkie premie nadal należy brać pod uwagę."

Nie liczac tego malego udogodnienia na konu, ta "umiejetnosc" okrada gracza z odgrywania postaci! Nawet dialogu nie poprowadzisz bo albo wszystkich ignorujesz traktujac ich jak powietrze, albo natychmiast chcesz zabic bo sa chaotyczni. Albo po prostu ich zabijasz bo zasluzyli.


"Bezśmiertny - Na 20. poziomie po zawarciu paktu, Apostoł nie jest już tą samą istotą. Długie przebywanie w bezpośrednim towarzystwie Śmierci, makabryczne sceny, których był świadkiem, ostatnie tchnienia istot, od których uwolnił świat, widok ich marniejących, wołających o litość, której im nie dał, oczu odciska na nim wieczne piętno i sprawia, że zmiania on tym na Deathless, ze wszytskimi tego konsekwencjami."

Na 20 poziomie to kazda postac powinna miec taka umiejetnosc, nawet nie bede probowal policzyc tych wszystkich postaci ktore Ralek bezlitosnie zabil. ;P

"Towarzysze – Chociaż może szukać przygód z każdą neutralną lub dobrą postacią, Apostoł Śmierci nigdy nie będzie świadomie towarzyszył postaciom chaotycznym, nie postepującym według prawa.
Apostoł Śmierci nie będzie kontynuował znajomości z postacią niesprawiedliwą i będzie z całych sił dążył do jej śmierci. "

Biorac pod uwage, ze apostol jest jeden a w druzynie zazwyczaj bohaterowie, zawadiacy, najemnicy, czy obroncy cnot nie lubia kiedy ktos komus grozi taka postac nie pozylaby dlugo.

Musze powiedziec, ze postac po prostu najzwyczajniej w swiecie mi sie nie podoba. Pelna specjalnych umiejetnosci, potrafiaca rzucac czary, nosi pancerze(nawet robi jeden wlasny), dwa dobre rzuty obronna i trzecia w kolejnosci najlepsza kw wcale nie czynia z niej kogos kogo(moim zdaniem) mozna by obawiac sie w walce. Do tego duze rozbicie kluczowych atrybutow robi z niego na prawde trudny orzech do zgryzienia.

Ale... widze w tej postaci potencjal. Czy jako uczen, uosobienie i ulubieniec ponurego zniwiarza nie powinien byc on nieco bardziej... tolerancyjny? Smierc jest czescia kosmicznych sil tak samo jak prawo i chaos, dobro i zlo. A czy staje ponad czyms? Czy stara sie zniszczyc chaos? W koncu i on przynosi plony, do tego calkiem obwite.

I atuty... tak na prawde bardziej przypomina mi, cala ta klasa, jakas chora wizje tego co nas czeka, tyraniczny prym i dziki szal zabijania. I to wlasnie atuty mnie w tym przekonuja. Zrywanie twarzy, wychudzanie, wypaczenia i straszliwa magia. Czy to na prawde jedyne oblicze smierci? A co gdyby objawila sie jako bestia o glowie weza stojaca ponad swiatem splywajacym krwia? Apostolowie przyszyliby sobie twarze i chodzili w karnawalowych maskach przypominajacych weze?

To tyle. Nie szuka zwady, ani nie chce Cie obrazic. Tylko wyrazam swoja opinie. Po za tym zeby napisac cos na prawde obiektywnego musialbym zagrac apostołem a chyba na razie nie bede miec okazji, ani checi ze wzgledu na to, ze lubie postacie emocjonalne niczym w japonskich melodramatach. ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:50, 06 Cze 2008    Temat postu:

Inmemorial napisał:

jestem w stanie wystawic obiektywna opinie. Po pierwsze:

Raczej subiektywną...
Inmemorial napisał:
Nie liczac tego malego udogodnienia na konu, ta "umiejetnosc" okrada gracza z odgrywania postaci! Nawet dialogu nie poprowadzisz bo albo wszystkich ignorujesz traktujac ich jak powietrze, albo natychmiast chcesz zabic bo sa chaotyczni. Albo po prostu ich zabijasz bo zasluzyli.

Nigdzie nie jest powiedziane, że nie może rozmawiać, albo coś. Moim zdaniem to jeszcze tylko bardziej podnosi trudność odgrywania i daje frajdę. Bohater wszystkich musi traktować tak samo. Bez uczuć a to jest trudne. Trzeba umiejętnie odgrywać jak zerwał kontakty, więzy łączące go z innymi. I teraz mimo że razem podróżują, to nie są przyjaciółmi. Taka rozmowa, pozbawiona uczuć jest wyzwaniem. W moim odczuciu nie okradam gracza, tylko podnoszę mu poziom trudności, dzięki czemu jeśli się uda - satysfakcja będzie jeszcze większa.
Inmemorial napisał:

Na 20 poziomie to kazda postac powinna miec taka umiejetnosc, nawet nie bede probowal policzyc tych wszystkich postaci ktore Ralek bezlitosnie zabil. ;P

Ale zapewne Ralek nie miał Śmierci za siostrę i nie mógł przyjmować jej postaci. Zabił z pewnością wielu, ale to nie było jego misją, a Apostoł Śmierci, jak Inkwizytor, ma misję - oczyścić świat z niesprawiedliwości (a Inkwizytorzy z herezji). Śmierć jest częścią jego życia...
Inmemorial napisał:

Biorac pod uwage, ze apostol jest jeden a w druzynie zazwyczaj bohaterowie, zawadiacy, najemnicy, czy obroncy cnot nie lubia kiedy ktos komus grozi taka postac nie pozylaby dlugo.

Bardzo proszę, stosuj się do zasad interpunkcji, bo ciężko mi zrozumieć co napisałeś :)
Inmemorial napisał:
Musze powiedziec, ze postac po prostu najzwyczajniej w swiecie mi sie nie podoba. Pelna specjalnych umiejetnosci, potrafiaca rzucac czary, nosi pancerze(nawet robi jeden wlasny), dwa dobre rzuty obronna i trzecia w kolejnosci najlepsza kw wcale nie czynia z niej kogos kogo(moim zdaniem) mozna by obawiac sie w walce. Do tego duze rozbicie kluczowych atrybutow robi z niego na prawde trudny orzech do zgryzienia.

Oceniłeś pracę zatem nie obiektywnie, ale tak ze względu na Twoje gusta. Tak, wiem... Apostoł Śmierci cierpi na MADa, ale nie tylko on - mnisi również. I właśnie ten trudny orzech do zgryzienia odgrywa tu główną rolę - Apostoł Śmierci w moim zamierzeniu miał być klasą bardzo wymagającą. Gracz musi naprawdę wczuć się w niego, aby dobrze go odgrywać. A tak nawiasem mówiąc, to nie rzuty grają. Więc nawet ze słabymi atrybutami można stworzyć bardzo klimatycznego, silnego, miłego w prowadzeniu Apostoła.

Inmemorial napisał:

Ale... widze w tej postaci potencjal. Czy jako uczen, uosobienie i ulubieniec ponurego zniwiarza nie powinien byc on nieco bardziej... tolerancyjny? Smierc jest czescia kosmicznych sil tak samo jak prawo i chaos, dobro i zlo. A czy staje ponad czyms? Czy stara sie zniszczyc chaos? W koncu i on przynosi plony, do tego calkiem obwite.

Zważ, że jego główym celem nie jest zadawanie śmierci, ale surowa, słuszna kara dla niesprawiedliwych. Wiem, nazwa może byc myląca, więc może zmienię na Apostoł Sprawiedliwości. Ale mi nie chodziło o to by był tolarancyjny... Czytałeś może którąś książkę z serii o Mordimerze Madderdinie? Jeśli tak, to Apostol Śmierci ma być czymś na jego wzór. Z tym jednak wyjątkiem, że z taką zapalczywością z jaką MM ścigał heretyków, Apostoł ma ścigać i niszczyć Niesprawiedliwych.
Inmemorial napisał:
I atuty... tak na prawde bardziej przypomina mi, cala ta klasa, jakas chora wizje tego co nas czeka, tyraniczny prym i dziki szal zabijania. I to wlasnie atuty mnie w tym przekonuja. Zrywanie twarzy, wychudzanie, wypaczenia i straszliwa magia. Czy to na prawde jedyne oblicze smierci? A co gdyby objawila sie jako bestia o glowie weza stojaca ponad swiatem splywajacym krwia? Apostolowie przyszyliby sobie twarze i chodzili w karnawalowych maskach przypominajacych weze?
Jaka znowu straszliwa?? Ty chyba nie widziałeś straszliwej magii :) Tu nie ma żadnego dzikiego szału zabijania - tu jest dzika żądza sprawiedliwości. Apostoł Śmierci tak naprawdę im pomaga... Bo co to za życie, gdy nie żyje się zgodnie z prawem? Po śmierci będzie im lepiej... Razz
Inmemorial napisał:
To tyle. Nie szuka zwady, ani nie chce Cie obrazic. Tylko wyrazam swoja opinie. Po za tym zeby napisac cos na prawde obiektywnego musialbym zagrac apostołem a chyba na razie nie bede miec okazji, ani checi ze wzgledu na to, ze lubie postacie emocjonalne niczym w japonskich melodramatach. ;P
Nie obrażam się :) Podoba mi się, że ktoś jednak podjął się oceny, choć liczyłem na coś innego. Ale mam nadzieję, że odpowiedziałem na wszytskie zarzuty, uwagi dośc mądrze i że to coś wyjasnia :) Pozdrawiam i dzięki :)

Ostatnio zmieniony przez glorfindel dnia Pią 20:03, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:49, 09 Cze 2008    Temat postu:

1.
Cytat:
Zyskuje on premię za biegłość +1 do testów ataku oraz zadawanych obrażeń, kiedy walczy z istotami o charakterze chaotycznym (zarówno dobrym, jak i neutralnym czy złym).


2.
Cytat:
Efekty kumulują się z korzyściami wynikającymi z atutu Poprawione trafienie krytyczne i Magiczną ostrością broni.

Tylko z tymi?

3.
Cytat:
Zdolność identyczna jak właściwość klasowa barbarzyńcy Nieświadomy unik, opisana w Podręczniku Gracza.

Wszystkie nieświadome uniki? Z tego co napisałeś to nie, więc warto zaznaczyć który nieświadomy unik.

4.
Cytat:
Makabryczne Cięcie - (...)Makabryczna Śmierć

Makabryczne Cięcie, nie Makabryczna Śmierć.

5.
Cytat:
Wirująca Śmierć– Apostoł Śmierci 17. poziomu jest tak wprawiony w używaniu kosy, że potrafi wyprowadzać nią ciosy, godzące we wszystkich wrogów w jego zasięgu. Od tej pory Apostoła Śmierci należy traktować, jakby posiadał atut Wirujący atak nawet jeżeli nie spełnia normalnych wymagań, by go uzyskać.

Czy atut ten nie powinien ograniczać się do kosy?

6.
Cytat:
Dotyk Żywej Śmierci

Bez ograniczonej ilości użyć?

7.
Cytat:
W zamian za to wyzucie ze wszystkich uczuć Apostoł nie podlega jednak karom do wartości atrybutów wynikającym ze starzenia się oraz nie może zostać postarzony za pomocą magii

Czy plusy nadal się liczą (te które zdobędzie, tudzież zdobyłby gdyby nie wybrał tej klasy).

8.
Cytat:
Deathless

Cała klasa po polsku... Lepiej będzie jak to zamienisz na "nieumarły".


Klasę tę ocenię po ewentualnych poprawkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:56, 10 Cze 2008    Temat postu:

Deemer napisał:
1.
Cytat:
Zyskuje on premię za biegłość +1 do testów ataku oraz zadawanych obrażeń, kiedy walczy z istotami o charakterze chaotycznym (zarówno dobrym, jak i neutralnym czy złym).


Poprawiłem. Nie wiem jak mogłem zgubić te literki :)

Deemer napisał:
Tylko z tymi?

Chodzi mi o to, że ze wszytskimi innymi premiami. Dopisałem jeszcze jedną rzecz, ale jak to ująć?

Deemer napisał:

Wszystkie nieświadome uniki? Z tego co napisałeś to nie, więc warto zaznaczyć który nieświadomy unik.

Dopisałem, że chodzi o 2. poziomowy nieświaodmy unik barbarzyńcy, ale przecież już wcześniej było napisane :
Cytat:
Wiecznie czujny – Apostoł Śmierci zdając sobie sprawę z niesprawiedliwości, której świat jest pełen, nigdy nie usypia swojej czujności, zawsze będąc gotowy na ukaranie jej.
Na 9. poziomie postać zachowuje premię ze Zręczności do KP, nawet jeśli jest atakowana z zaskoczenia lub przez niewidzialnego napastnika.


Deemer napisał:
Makabryczne Cięcie, nie Makabryczna Śmierć.

Poprawiłem :) Pozostałość po starej nazwie.

Deemer napisał:

Czy atut ten nie powinien ograniczać się do kosy?

Przecież jest napisane:
Cytat:
Apostoł Śmierci 17. poziomu jest tak wprawiony w używaniu kosy, że potrafi wyprowadzać NIĄ ciosy, godzące we wszystkich wrogów w jego zasięgu.

Nie będę jeszcze raz dopisywał, że chodzi o kosę, bo moim zdaniem jest wyraźnie napisane. A ponadto, looknij na koniec, na akapit Byli Apostołowie Śmierci. Nie jest możliwe, aby Apostoł Śmierci użył tego atutu bronią inną niż kosa, bo jeśli będzie posługiwał inną bronią to traci tę zdolnośc :) No chyba, że spełni wymagania i normalnie weźmie ten atut. A wtedy może korzystać z jakiej sobie wymarzy broni, ale nie może używać wtedy Makabrycznego Cięcia, Krytycznego Cięcia itd.

Deemer napisał:

Bez ograniczonej ilości użyć?

Przecież jest napisane:
Cytat:
dotykowego, który może wykorzystać raz w rundzie, jako akcję standardową

Czyli tyle razy ile zdązy w przeciągu godziny, ale tylko 1 raz w rundzie. I zmieniłem też, że postać Śmierci Apostoł może przybrać raz na trzy dni.

Deemer napisał:
Czy plusy nadal się liczą (te które zdobędzie, tudzież zdobyłby gdyby nie wybrał tej klasy).

Czytaj do końca :) Wyraźnie jest napisane:
Cytat:
Wszelkie kary, jakie zaczęły działać wcześniej, oraz wszystkie premie nadal należy brać pod uwagę.
To wszytsko wyjaśnia moim zdaniem.

Deemer napisał:

Cała klasa po polsku... Lepiej będzie jak to zamienisz na "nieumarły".

Hmmm... Ale Deathless to nie jest nieumarły, ale raczej "bezśmiertny". Księga Wzniosłych Czynów (Book of Exalted Deeds) o ile się nie mylę nie wyszła jeszcze po polsku, więc nie chciałem dać przetłumaczonej nazwy, ale skoro uważasz, że tak będzie lepiej, to prosżę bardzo :) jednak nie można mylić Undeada z Deathlessem - bardzo się różnią.


Deemer napisał:
Klasę tę ocenię po ewentualnych poprawkach.

Poprawki naniesione, więc proszę o ocenę. Obecnie nie mam dostępu do skanera, więc dopiero w piątek zamieszczę pierwsza ilustarcję Apostoła Śmierci jak zeskanuję. Będzie ich jednak więcej :) I własnie się tworzą :) Mam nadzieję, że uatrakcyjnią pracę :)


Ostatnio zmieniony przez glorfindel dnia Wto 18:59, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:01, 10 Cze 2008    Temat postu:

glorfindel napisał:
Chodzi o to, że ze wszytskimi innymi premiami. Dopisałem jeszcze jedną rzecz, ale jak to ująć?

Proponuje dodać "i ze wszystkimi innymi modyfikatorami."


[quote="glorfindel]Dopisałem, że chodzi o 2. poziomowy nieświaodmy unik barbarzyńcy, ale przecież już wcześniej było napisane :
Cytat:
Wiecznie czujny – Apostoł Śmierci zdając sobie sprawę z niesprawiedliwości, której świat jest pełen, nigdy nie usypia swojej czujności, zawsze będąc gotowy na ukaranie jej.
Na 9. poziomie postać zachowuje premię ze Zręczności do KP, nawet jeśli jest atakowana z zaskoczenia lub przez niewidzialnego napastnika.

Ok.

[quote="Glorfindel"]Przecież jest napisane:
Cytat:
Apostoł Śmierci 17. poziomu jest tak wprawiony w używaniu kosy, że potrafi wyprowadzać NIĄ ciosy, godzące we wszystkich wrogów w jego zasięgu.

O kosie jest napisane w części opisowej, a nie mechanicznej. We wszystkich podręcznikach jest umieszczone w informacji o mechanice także (albo nawet tylko, ale zawsze jest tam). Ja wiem, że tak jest, ale starajmy się naśladować oryginalne opisy klas.

Glorfindel napisał:
Przecież jest napisane:
Cytat:
dotykowego, który może wykorzystać raz w rundzie, jako akcję standardową

Czyli tyle razy ile zdązy w przeciągu godziny, ale tylko 1 raz w rundzie. I zmieniłem też, że postać Śmierci Apostoł może przybrać raz na trzy dni.

Tak, te ograniczenie zauważyłem, ale i tak uznaję je za zbyt małe. Proponuje ograniczyć ten dotyk znacznie bardziej, bo jest po prostu potężny!

Glorfindel napisał:
Czytaj do końca :) Wyraźnie jest napisane:
Cytat:
Wszelkie kary, jakie zaczęły działać wcześniej, oraz wszystkie premie nadal należy brać pod uwagę.
To wszytsko wyjaśnia moim zdaniem.

Tak, to zrozumiałem. Chodzi mi raczej o to, że napisałeś, że nie traci atrybutów fizycznych razem ze starzeniem. Pytanie jest, czy zyskuje atrybuty mentalne?

glorfindel napisał:

Hmmm... Ale Deathless to nie jest nieumarły, ale raczej "bezśmiertny". Księga Wzniosłych Czynów (Book of Exalted Deeds) o ile się nie mylę nie wyszła jeszcze po polsku, więc nie chciałem dać przetłumaczonej nazwy, ale skoro uważasz, że tak będzie lepiej, to prosżę bardzo :) jednak nie można mylić Undeada z Deathlessem - bardzo się różnią.

Nie wiedziałem o Deathless. Nigdy nie czytałem podręczników nie przetłumaczonych, co najwyżej pojedyncze prestiżówki. Troche mi to utrudnia, bo nie wiem co to Deathless tak na prawdę ;).

Z oceną pracy poczekam jeszcze do decyzji o Dotyku Żywej Śmierci ;).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:15, 13 Cze 2008    Temat postu:

No zmiany są dość poważne Dotyku Żywej Smierci. Ograniczenie też. A o Deathless Ci napisać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:42, 23 Sie 2008    Temat postu:

1. Nie wiem, czy nie należałoby mimo wszytsko klasy przerobić na prestiżówkę. Ja bym tak zrobił, choć Twój wybór.
2. Co dla Apostoła Śmierci oznacza sprawiedliwość?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:46, 23 Sie 2008    Temat postu:

Pomysł nie jest zły. Popracuję.
Sprawiedliwość? To najwyższa wartość dla Apostoła Śmierci. Nią się kierują, Ona jest celem ich życia. Celem, do którego idą po trupach. Zabiją każdego niesprawiedliwego, by oddać jej cześć, słuszność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:35, 23 Sie 2008    Temat postu:

Jaki to ma związek ze śmiercią? Nie specjalnie widze logikę.

Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 16:54, 18 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak oceniasz Apostoła Śmierci?
6 - naprawdę świetna praca! Całkowicie grywalna
22%
 22%  [ 2 ]
5 - bardzo dobra praca! niewiele do poprawy
22%
 22%  [ 2 ]
4 - dobra praca, ale musisz jeszcze popracowac
33%
 33%  [ 3 ]
3 - praca przeciętna, widziałem znacznie lepsze
11%
 11%  [ 1 ]
2 - Praca słaba, do całkowitej przeróbki
11%
 11%  [ 1 ]
1 - Z czym do ludzi?!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 18:25, 24 Sie 2008    Temat postu:

Klasa jest bardzo ciekawa. Ma dużo fajnych zdolności klasowych. Jest jednak trochę za mocna. Dałem 5 z dwóch powodów:

1 Zdolność Szaty Śmierci jest porządnie za mocna. On robi tą szatę ze zwykłych kawałków ubrań więc nie powinno to dodawać takiej premi do KP.

2 Ma za dużą bazową premię do ataku. Powinna być co najwyrzej średnia. Nie przypomina ona klasy która poświęca się walce tak jak wojownik czy barbarzyńca.


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Nie 18:28, 24 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin