Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Snajper by dawdon3

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:22, 28 Cze 2008    Temat postu: [3.0] Snajper by dawdon3

MADE BY DAWDON3
teraz nie może tego zrobić więc ja umieszczam jego klasę z forum klasowego. Napiszcie to do czego macie zastrzeżenia. Z góry dziękujemy.

SNAJPER

WYMAGANIA:
Biegłość w broni (dowolna kusza)
Zogniskowanie broni (dowolna kusza)
Daleki strzał
Rzemiosło (kusznictwo)

OPIS: Niektórzy nie lubią męczyć się walką wręcz, wolą walczyć anonimowo, perfekcyjnie...
Nie spieszy im się, mogą czekać na ofiarę cały dzień, w maksymalnym skupieniu...
Nie liczy się żywioł walki, siła i szczęście. Ważne jest tylko przygotowanie...
Godziny szlifowania pocisku, wielodniowe nastawianie przyrządów celowniczych...
Wszystko dla tej chwili, gdy strzała wyleci i trafi, szybciej, niż odbiorca usłyszy dźwięk cięciwy...

Kości wytrzymałości: k6, rangi umiejętności: 6+Int


Poziom Bazowy atak Wytrwałość Refleks Wola Specjalne
1 +1 +2 +0 +0 Snajperski strzał +1
2 +2 +3 +0 +0 Hebanowa kusza
3 +3 +3 +1 +1 Snajperski strzał +2
4 +4 +4 +1 +1 Pewny pocisk (głowa)
5 +5 +4 +1 +1 Snajperski strzał +3
6 +6/+1 +5 +2 +2 Nefrytowa kusza
7 +7/+2 +5 +2 +2 Snajperski strzał +4
8 +8/+3 +6 +2 +2 Pewny pocisk (serce)
9 +9/+4 +6 +3 +3 Świetlisty wskaźnik
10 +10/+5 +7 +3 +3 Ostra amunicja


Snajperski strzał – zwiększony zasięg krytyka dowolnej kuszy.

Pewny pocisk (głowa) – przy strzale w dowolnego humanoida i wyrzuceniu 20 zabija

Pewny pocisk (serce) – przy strzale w dowolnego humanoida i wyrzuceniu 19 zabija

Świetlisty wskaźnik – jasny punkt widnieje w miejscu w które jest wycelowana broń. Premia +3 do testu ataku, ofiara ma możliwość rzutu obronnego na refleks, ST20.

Ostra amunicja – Ofiara traci premię do KP pochodzącą z wszelkich niemagicznych źródeł.


BRONIE (może je wykonać i obsługiwać tylko snajper)

Hebanowa kusza-
Duża,
Obrażenia: 1k10,
zasięg: 100m,
krytyk przy dystansie większym od 2/3 zasięgu: 18-20/x4,
krytyk przy dystansie mniejszym od 2/3 zasięgu: 16-20/x5,
czas ładowania: 1 godzina,
rodzaj: kłute.

Nefrytowa kusza-
Duża,
Obrażenia: 1k12,
zasięg: 180m,
krytyk przy dystansie większym od 2/3 zasięgu: 18-20/x5,
krytyk przy dystansie mniejszym od 2/3 zasięgu: 16-20/x6,
czas ładowania: 1 godzina,
rodzaj: kłute.

Podczas ładowania obu kusz Snajper nie może mieć pancerza, wykonywać testów umiejętności ani rzucać czarów.


Ostatnio zmieniony przez ravanlike dnia Wto 12:05, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:16, 28 Cze 2008    Temat postu:

Klasa spoko ale jak bym już skądś ją widział...
Ogólnie jest zrównoważona bo wysokie rzuty które odrazu zabijają są rekompensowane długim czekaniem na ofiare i znikomą walką wręcz.
Niestety w moich kampaniach by nie wystąpiła bo brak jej dynamiki.
Można by dodać kilka umiejętności typu ,, precyzyjny strzał w biegu" , lub strzał w twarz, ale ogólnie mi się podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:48, 28 Cze 2008    Temat postu:

Thorgal Aegirsonn napisał:
Ogólnie jest zrównoważona bo wysokie rzuty które odrazu zabijają są rekompensowane długim czekaniem na ofiare i znikomą walką wręcz.

No i właśnie, ta klasa nie wymaga czekania na ofiarę.

Właściwie to jest przesadzona i nieciekawa moim zdaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:11, 28 Cze 2008    Temat postu: Re: Snajper 3.0 by dawdon3

dawdon3 napisał:

Ostra amunicja – Ofiara traci premię do KP pochodzącą z wszelkich niemagicznych źródeł.

Czyli idziemy na smoka! on ma tylko naturalne KP wiec problemu nie bedzie a jak oberwie za 6k12 to się skręci (25% krytyka, a sprawdzanie to tylko formalność bo smok ma wtedy od 12 KP (smoczątko) do 6 KP (wielki jaszczur))

dawdon3 napisał:

Nefrytowa kusza-

Obrażenia: 1k12,
zasięg: 180m,
krytyk przy dystansie mniejszym od 2/3 zasięgu: 16-20/x6,


nie ma jak przyłożyć komuś ze 120m za 6k12 i dorzucić do tego ukradkowy atak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:59, 29 Cze 2008    Temat postu:

Nie chcę zniechęcać, ale Deemer zrobił juz dobrego snajpera.
http://dndforumrpg.fora.pl/,/,1037.html

Jeżeli pomimo to chcesz rozwijać tą klasę:
Cytat:
Rzemiosło (kusznictwo)

Nie ma takiego (patrz opis umiejętności).

Snajperski strzał: +poprawione trafienie krytyczne i krytyk od 13?

Pewny pocisk: Przegięte. Zdecydowanie. Dorzuć szybkie przeładowanie, albo kusze samopowtarzalną. Statystycznie jedna runda na 20 poziomie i 20-poziomowy woj nie żyje.

Cytat:
Świetlisty wskaźnik – jasny punkt widnieje w miejscu w które jest wycelowana broń. Premia +3 do testu ataku, ofiara ma możliwość rzutu obronnego na refleks, ST20.

Wydaje mi się dziwna ta moc, ale jeżeli chcesz, to rozwiń opis. Skąd się bierze światło?

Ostra amunicja: Przegięte.

Broń:
1. Przegięte
2. Na jakiej zasadzie coś takiego działa? Nie przychodzi mi do głowy rozsądne uzasadnienie.


Szczerze powiem, że ja bym z tej klasy wyrzucił wszystkie zdolności pisał od nowa, bo nie wiem, jak to poprawić. Jeżeli wiesz, to to rób. na pewno jednak odradzam wprowadzenie klasy w takim stanie, jak jest obecnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wedkarz95
Początkujący


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:54, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Klasa zdecydowanie przepakowana. Wyrzucisz 19 i boss ginie... Wątpię także żeby gracze byli zadowoleni z takiego przeciwnika. Szczególnie kiedy ktoś pitoli się w ciężkiej zbroi i nagle wyskakuje snajper i neguje cały jego plus ze zbroi i tarczy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin