|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yellow Flash
Użytkownik
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Konoha
|
Wysłany: Nie 21:44, 02 Wrz 2007 Temat postu: [3.0] Władca Duchów |
|
|
Klasa prestiżowa stworzona dla postaci rzucających czary:
<a href="http://yankes90.w.interia.pl/WD.pdf">Władca Duchów</a>
Ewentualną krytykę z chęcią przyjmę (ma być konstruktywna, proszenie pisać postów typu "ale kijowa klasa nie postarałeś się" tylko opisać ewentualne sugestie).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 3 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:48, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Potrzebna charkterystyka wiedzy (duchy). Czym ona się zajmuje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szajba
Widmowy Wędrowiec
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Pon 6:38, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy nie jest za mocna. Jeśli tak to wystarczy zmniejszyć mu poziom czarującego. Niech się ktoś jeszcze wypowie bo nie jestem pewien.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:06, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Jest raczej zbyt mocna. Nie tracisz praktycznie nic, a zyskujesz sporo mocy.
Co do korzystania z formatu pdf, to uważam że nie jest złym pomysłem. Chyba większość osób ma Acrobat Readera, jedyną wadą jest to, że się długo ładuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 3 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:18, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Jak wyglądają duchy, skąd przybywają itp. Brakuje opisu.
Cytat: | Duch dla duchów (zn): | Ile czasu wymaga użycie?
Cytat: | Pieśń Poszukiwacza (zc): (...) Kontrolujesz go w odległości do 102 metrów. Ten duch nie może atakować. (...) |
Fakt, że nie może atakować nie mówi konkretnie, co może, a czego nie. Zaś a propo kontroli, to co się dzieje, gdy wyjdzie poza zasięg?
Duch Furii to potężna zdolność. Wręcz przepakowana.
Pieśń krwi: Za silne jak dla czarodzieja, brak podania szczegółów na temat czasu i komponentów.
Popieram stwierdzenie, że klasa jest za silna.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 21:22, 04 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yellow Flash
Użytkownik
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Konoha
|
Wysłany: Wto 17:19, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kamulec napisał: | Jak wyglądają duchy, skąd przybywają itp. Brakuje opisu. |
Duchy jak duchy, wyglądają jak duchowa wersja bohatera o klasie, której spełniają zadanie np. duch furii może być barbarzyńcą lub wojownikiem. Można przyjąć, że nauka kontroli jest równoznaczna z zdobyciem prochów odpowiedniej istoty i mając je możesz przywołać ducha.
Kamulec napisał: | Cytat: | Duch dla duchów (zn): | Ile czasu wymaga użycie? |
Używa się automatycznie, określa ilość duchów, jaką możesz kontrolować.
Kamulec napisał: | Fakt, że nie może atakować nie mówi konkretnie, co może, a czego nie. Zaś a propo kontroli, to co się dzieje, gdy wyjdzie poza zasięg? |
Może robić wszystko to, co normalny duch poza atakowaniem. Każdy duch, który wyjdzie poza pole kontroli traci z tobą łączność i nie możesz go kontrolować duch wraca do powiedzmy świata zmarłych.
Kamulec napisał: | Duch Furii to potężna zdolność. Wręcz przepakowana. |
Porównywalna do takiego powiedzmy golema. Tańszy w stworzeniu, trochę silniej walnie, ale możesz go mieć 10 min a golema do zniszczenia.
Kamulec napisał: | Pieśń krwi: Za silne jak dla czarodzieja, brak podania szczegółów na temat czasu i komponentów. |
Czarodziej może mieć już na tym poziomie ograniczone życzenie, które również może wskrzeszać (kopiuje jednak przywołanie z martwych możesz również skorzystać z życzenia ale więcej kosztuje). Napisałem że działa jak wskrzeszenie tylko że komponentem są twoje punkty życia a nie woda święcona i diament.
Kamulec napisał: | Popieram stwierdzenie, że klasa jest za silna. |
Można zmniejszyć poziom czarującego o połowę chyba, że znajdzie się jakiś inny sposób na osłabienie.
PS Przywołanie każdego ducha to akcja całorundowa prowokująca okazyjny atak. To i wszystkie inne zmiany będą uwzględniony w zmodyfikowanej wersji taj klasy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:37, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Wskrzeszenia wymagają kosztownych komponentów, a życzenia mają KPD. Używając Pieśni Krwi tracisz jedynie PŻ, które można łatwo odnowić.
Zmień też KW. Czarodziej / zaklinacz za dużo skorzystają na k6 za to kapałan raczej i tak jej nie weźmie. Obniż mu KW do k4 i wywal wskrzeszanie (można dać coś ciekawego w zamian) i klasa powinna być ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 3 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:48, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Coś cytowanie wam nie wyszło, 3 nie zamknięte znaczniki znalazłem :)
Yellow Flash napisał: | Duchy jak duchy, wyglądają jak duchowa wersja bohatera o klasie, której spełniają zadanie np. duch furii może być barbarzyńcą lub wojownikiem. |
"Duch" to pojęcie nieprecyzyjne. WYglądaja jak zjawy? Jak zwykli ludzie? Widać, że są niematerialni?
Cytat: |
Może robić wszystko to, co normalny duch poza atakowaniem. Każdy duch, który wyjdzie poza pole kontroli traci z tobą łączność i nie możesz go kontrolować duch wraca do powiedzmy świata zmarłych.
|
Przydałyby się statystyki tego ducha z pominięciem elementów zmiennych. Atrybuty (szczególnie mentalne) itp. Nie wiadomo, czy można je odegnać, jaki mają charakter, do jakich mocy odwołujesz się wzywając je, czy jest to czyn zły (czy to przeszkadza umarłym,a jeśli tak, to jak bardzo) itp.
Nie spotkałem sie z określeniem w D&D, co duch może, a co nie. Przecież to ty wprowadzasz te istoty,w ięc nei wiadomo, co taki duch może.
Yellow Flash napisał: |
Kamulec napisał:
Duch Furii to potężna zdolność. Wręcz przepakowana.
Porównywalna do takiego powiedzmy golema. Tańszy w stworzeniu, trochę silniej walnie, ale możesz go mieć 10 min a golema do zniszczenia. |
Porównaj do miecza Mordenkainena.
Yellow Flash napisał: | Można zmniejszyć poziom czarującego o połowę chyba, że znajdzie się jakiś inny sposób na osłabienie. |
Proponuję, dodać mu jeszcze jakiś mocy, bedzie ciekawiej. Pomyśl też może nad zależnościami liczby przyzwań od poziomu. Konkrety jednak lepiej zawsze omawiac po wprowadzeniu poprawek.
______
PS: Liczę na to, że w innych klasach autorzy zaktualizują treści. Myślę szczególnie o szybującym w przestworzach Boskiego oraz klasach Szajby wojowniku żywiołów i władcy pająków
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|