Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Władca Umarłych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 18:51, 18 Paź 2008    Temat postu: [3.0] Władca Umarłych

Właśnie słuchałem VooDoo Godsmack'a i wpadłem na pomysł który wydaje mi się fajny.
Otóż chcę zrobić kolesia który pierwotnie za pomocą pieśni potrafił wyrwać nieumarłych z ich planu i wykorzystać do własnych celów. Teraz jest tak samo ale nie śpiewa;]
Na razie odpuszczę sobie opis fabularny i naszkicuję całość.
W sumie mógłbym zrobić to na kartce, ale wolę tu. Może ktoś mi pomoże to będzie fajnie;]



Poz___Specjalne
1_____Władca Nieumarłych, Własna droga
2_____Szarża
3_____
4_____Płomienie
5_____
6_____Voo Doo
7_____
8_____Bariera
9_____
10____Jedność


Własna droga
Władcą umarłych można zostać na kilka sposobów. Można być magiem który zyskał dostęp do zakazanych ksiąg jakiegoś z bogów śmierci.
Można być kapłanem tego boga i zyskać jego przychylność.
Albo można być wojownikiem i zostać pobłogosławiony przez kapłana boga śmierci
Czyli istnieją Władcy Umarłych drogi Magii, Wiary i Miecza

_Droga Magii
poz czarującego +1 na 1, 3, 5, 7 i 9poz
bazowy atak-1/2poz (jak mag)
wytrw-słaba
ref-słaby
wo-dobra
KW-k4
2 punkty um. na poz

_Droga Wiary
poz czarującego +1 na 1, 3, 5, 7 i 9poz
bazowy atak- 3/4poz (jak kapłan)
wytrw-dobra
ref-słaby
wo-dobra
KW-k8
2 punkty um. na poz

_Droga miecza
bazowy atak- 1/poz (jak wojownik)
wytrw-dobra
ref-słaby
wo-dobra
KW-k12
4 punkty um na poz
Jeśli ma słabą charyzmę może zrezygnować z dodawania jej modyfikatora na potrzeby mocy

Władca Nieumarłych:
Przyzywa nieumarłych z ich planu, może też ożywić ciała znajdujące się w zasięgu dźwięku.
Ilość przyzwanych nieumarłych wynosi 2KW na każdy poziom w tej klasie, dodaje się do tego wszelkie możliwe poziomy w klasach pozwalających kontrolować nieumarłych(np kapłana jeśli był zły)[uwaga, czarowników wtajemniczeń zdolnych rzucać odpowiedni czar tez się liczy]
Nieumarli pozostają w tym świecie do momentu zniszczenia lub odesłania przez pana.
Uwaga: Każdy nieumarły ponad te 2KW/poz automatycznie jest odsyłany.
Za pomocą tej pieśni można też przejąć kontrolę nad już istniejącymi nieumarłymi, ale mają wtedy prawo do rz. obr. na wolę o ST=10+1/2poz w tej klasie(+innych klasach pozwalających kontrolować nieumarłych)+mod z cha. Jeśli już znajdują się pod czyjąś kontrolą trzeba jeszcze wykonać test sporny poz czarującego zwiększonego o mod. z cha z kontrolującym.

Tej mocy można używać raz dziennie na poz w tej klasie.
Użycia te wykorzystuje się też do wszystkich innych specjalnych zdolności.
Np. na 5 poz

Szarża
Za pomocą tej pieśni pieśniarz zmusza swoje sługo do szarży.
Nieumarli mogą albo normalnie zaszarżować i zaatakować wręcz pod koniec, albo użyć swoich ciał jako broni i z pełnym impetem wpaść na wrogów.
Wykonują wtedy atak dotykowy zamiast zwykłego i zadają k8 obr(2k6 jeśli są duzi, k6 jeśli mali)+mod z siłyXmod z szybkości
(6m i mniej x0,5, 7,5-12m x1, 12-15 x2, 18m i więcej x3)
Sami nieumarli otrzymują połowę tych obrażeń
jeśli atak dojdzie do celu automatycznie rozpoczynane jest zwarcie, które można łączyć z próbą przewrócenia i byczą szarżą.
Szarżę można dowolnie formować.
Jest to umiejętność wprost wymarzona do łamania szyku wroga

Bariera
Pieśniarz potrafi przyzwać ścianę zbudowaną z zombie.
Może ona mieć wymiary 1,5m gruba i długa 1,5m na poziom, lub 3m gruba i długa 1,5m na 2 poz. Zawsze jest wysoka na 4,5m. Można ją dowolnie zagiąć(w ten sposób można też pogrubić ścianę np. robiąc ze ściany 1,5m na 12m ścianę 3m na 6m. Mimo, że ma grubość wynosi 3m to składa się z średnich zombie)
Na 10 poz można tworzyć mieszaną barierę, ale wtedy musi mieć przynajmniej 4,5m grubości.
Zombie w barierze są bardzo elastyczni i przemieszczają się między sobą. Kiedy ktoś się zbliży do bariery mogą akować. Obrażenia zależą od grubości ściany. W tej o grubości 1,5m są średnie zombie, w tej 3metrowej są duże.
Średnie mają zasięg 1,5m, siłę 16 i zadaje k8 obr(oczywiście należy dodać premię z siły), duże 3m, 24s i zadają 2k6obr. Bazowy atak równy jest bazowemu atakowi władcy.
Każdy kwadrat 1,5m na 1,5m ma 6pw na poziom władcy. Te 3m na 3m mają 24 pw na poziom władcy.
Każdy kwadrat posiada 1 atak w rundzie.
Wyjątkowo skuteczne okazują się zaklęcia obszarowe, bo wtedy obrażenia dostaje każdy kwadrat osobno.
Jeśli jeden kwadrat bariery straci wszystkie swoje pw to oznacza, że zostaną zniszczone kilka zombie i kwadrat przestaje istnieć. Ale nie tworzy się dziura w ścianie. Nieustanny ruch zombie ją zamyka, ale trzeba odjąć ten kwadrat z któregoś brzegu.
Bariera może też pochłonąć przeciwnika. Aby to uczynić musi wejść w zwarcie i w następnej rundzie wygrać sporny test siły.
Ktoś kto znalazł się w barierze co rundę otrzymuje 4 celne trafienia(2 jeśli są tam duże zombie). Aby się wydostać musi mu się 2 razy z rzędu udać sporny test siły. Póki się całkowicie nie wydostanie przyznawane mu są trafienia. Można też zrezygnować z tego i ataki zmienić jest w akcje pomocy.
Ofiara będzie się w każdej rundzie przemieszczać o 3m zgodnie z wolą władcy chyba, że powiedzie się test sporny siły.
Jeśli taka będzie wola pieśniarza może wejść pomiędzy zombie.
Wtedy przemieszcza się wedle swojej woli w taki sposób jak one, czyli nieco podobnie do wijącego się węża. Może pojawiać się i znikać po dowolnej stronie, jeśli chce może być widoczny po jednej, obu lub po żadnej stronie bariery.
Będąc w barierze otrzymuje premię unikową +1/2 poz
Jeśli będąc w środku znajdzie się on w obszarze działania czaru obszarowego to jeśli będzie widoczny po drugiej stronie otrzyma połowiczną obronę przeciw temu czarowi, jeśli nie będzie widoczny w ogóle uniknie obrażeń.
Może pokonać 6m w każdej rundzie, ale jednocześnie nie przeszkadza mu to w ogóle atakować. Wiec może wykonać akcję pełnego ataku.
Jeśli posiada atak z doskoku może go bez przeszkód wykorzystać.
rzucanie zaklęć jest możliwe jedynie po wychyleniu się ze środka, a i tak trzeba wykonać test koncentracji o ST=14+poz zaklęcia
Utrzymuje się ona w naszym świecie 1 minutę na poziom w tej klasie

Voo Doo
Mając kawałek ciała wroga pieśniarz może zmienić nieumarłego posiadającego ciało(np zombie i wampir, ale szkielet już nie) w lalkę Voo Doo danej osoby.
Od teraz każdy efekt wpływający na tego nieumarłego wpływa też na niego.
Pieśniarz może rozmawiać z nim za pomocą lalki, nawiedzać go w snach, wpływać czarami zaklinania rzucając je na lalkę, albo zadawać mu najróżniejsze obrażenia, jednak nigdy nie zada mu więcej obrażeń niż ma sam nieumarły.
Potraktowanie nieumarłego zadawaniem ran daje efekt Leczenia ran
Zniszczenie lalki nie powoduje śmierci jej ofiary, jedynie otrzymanie obrażeń.

Płomienie
Pieśniarz potrafi podpalić swoje sługi. Dostają one wtedy co rundę k6 obr od ognia i sami tyle zadają atakując bronią naturalną.
Pieśń ma też dodatkowy efekt. Zmienia nieumarłych w kamikadze.
Władca w każdej chwili może rozkazać eksplodować. zadają wtedy k6obr na każdy poziom w tej klasie w promieniu 1,5m oraz połowę tych obrażeń w promieniu 3m
można wykonać rzut obronny na refleks o ST=10+poz w tej klasie+mod z cha. Udany pozwala uniknąć połowy obrażeń.
Jeśli było się właśnie w zwarciu z danym nieumarłym rzut obronny nie przysługuje.
Poświęcając 2 pieśni można ją połączyć z pieśnią szarży poświęcając na to tylko jedną rundę.

Jedność
Władca potrafi przenieść swą duszę w ciało nieumarłego znajdującego się pod jego kontrolę. W tym momencie jego własne ciało jest przez niego kontrolowane jak by było nieumarłym.
Powrót do własnego ciała wymaga akcji całorundowej powodującej ataki okazyjne.
Jeśli nieumarły w którym znajduje się władca zostanie zniszczone to ginie.
Przejście z jednego nieumarłego do drugiego to akcja darmowa. Zasięg przeniesienia wynosi 6m
Jeśli taka będzie wola oryginalne ciało zdematerializuje się po przejściu duszy. Będzie to wyglądało jakby w ciągu kilku sekund rozłożyło się do prochu.
Potem zmaterializuje się ono w nieumarłym w którym jest dusza, a ona sama wróci do na nowo zmaterializowanego ciała. W ten sposób nieumarły stanie się on zbroją zapewniającą RO 10/-(będzie mogła zaabsorbować 6pw na poz w tej klasie) oraz premię do kp, zależy ona od woli Władcy(ale nigdy nie jest większa niż ilośc KW nieumarlaka)
premia__maks premia__rodzaj__kara do___niepowodzenie
do kp______ ze zr______lekka____testów___czarów
+1__________+10______lekka____0_______0%
+2__________+9_______lekka____-1______5%
+3__________+8_______lekka____-2______10%
+4__________+7_______lekka____-3______15%
+5__________+6_______średnia__-4______20%
+6__________+5_______średnia__-5______25%
+7__________+4_______średnia__-6______30%
+8__________+3_______ciężka___-7______35%
+9__________+2_______ciężka___-8______40%
+10_________+1_______ciężka___-9______45%
+11_________+0_______ciężka___-10_____50%

Można też wejść w większego, o maksymalnie jeden rozmiar, nieumarłego.

Należy pamiętać, że przeniesieniu podlega tylko ciało,a nie ekwipunek.
Wiec trzeba go będzie ponieść z ziemi, a w momencie kiedy pancerz przyjmie te 6obr na poz rozpada się zostawiając władcę gołego.

Poświęcając 3 rundy ciągłego skupienia można przenieść swoje ciało do innego nieuszkodzonego nieumarłego znajdującego się na sąsiednim polu. Wiąże się to z ryzykiem.
Po pierwsze przez te 3 rundy jest się kompletnie bezbronnym tak samo jak nieumarły. Więc trafienie wręcz jest automatyczne. Jeśli pierwszej rundzie otrzyma się jakiekolwiek obrażenia dusza wraca do ciała z którego miała wyjść i otrzymuje 2 negatywne poziomy. Jeśli otrzyma jakiekolwiek obrażenia w 3 rundzie dusza przechodzi do drugiego ciała, również otrzymuje 2 negatywne poziomy, ale oryginalne ciało pozostaje w poprzednim.
Jeśli obrażenia otrzyma w 2 rundzie to ginie.

Wymagania:
Droga Magii-
umiejętność rzucania czarów wtajemniczeń szkoły nekromancji 5poz
umiejętność: wiedza(nieumarli) ranga 13
specjalne: dostęp do tajemnych zwojów któregoś z bogów śmierci

Droga Wiary-
bazowy atak +7
umiejętność kontrolowania nieumarłych lub zaklęć nekromancji 5poz
służba bogu śmierci i jego łaska

Droga Miecza
bazowy atak +10
specjalne: błogosławieństwo kapłana boga śmierci obdarzonego jego łaską


Co o nim sądzicie? Wiem, że wymagania takie nie teges, ale pomysłu nie mam;/
A opisem fabularnym jeszcze się zajmę


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Pią 18:41, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:10, 18 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
Przyzywa nieumarłych z ich planu

Nie ma "planu nieumarłych". Oczywiście, można zgadywać, co masz na myśli, lecz nie o to chodzi.

Pieśń Voo Doo nazwałbym to inaczej, w końcu to D&D, a nie Afryka, czy Haiti.
Moc wydaje mi się przegięta.


Szczerze mówiąc obecne moce mi się nie podobają (a ściana z zombie już najbardziej), choć może coś z samej klasy będzie.


ad. postu poniżej: Może istnieć, lecz trzeba go najpierw opisać, by móc sie doń odwołać.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Śro 15:18, 22 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 21:49, 21 Paź 2008    Temat postu:

Widoczna inspiracja pewna gra ;] klasa... podoba mi sie potencjal, zlozonosc i te drogi. Plan nieumarlych? Moze istnieje, nie ograniczaj sie do ksiazek Kamulcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 18:03, 22 Paź 2008    Temat postu:

słyszałem jedynie o ścianie zombie witchdoctora z diablo3;]
A co do dróg, po prostu uznałem, że nie ma sensu ograniczać tej klasy do czarowników czy wojowników, przecież zdolności może wykorzystać i jeden i drugi


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Śro 18:03, 22 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin