Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Goblin sabotażysta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:43, 22 Paź 2008    Temat postu: [3.5] Goblin sabotażysta

Stworzone pod wpływem goblinów z Warhammera oraz Warcrafta, dużej ilości "inglisza" oraz kilku utworów Metallici.
Goblin Sabotażysta

„Ka-Boom!”
Goblin sabotażysta Sado, tuż przed śmiercią

Nie wiadomo skąd ten zwyczaj, lecz niektóre goblińskie plemiona po uzyskaniu dostępu do materiałów wybuchowych wykształciło swoją kastę kamikaze. Dzicy, lubiący rozwałkę i na tyle głupi by ryzykować swoje życie dla fajerwerków okazali się być idealni w tej dziedzinie. Często orki trenują je w tym celu... lecz głównie dlatego że lubią widok rozbryzganej krwi.

Wymagania:
Rasa: Goblin
Atuty: Bieg, Błyskawiczny refleks

Umiejętności:
Przeszukiwanie, Profesja, Rzemiosło (materiały wybuchowe oraz alchemia), Skakanie, Spostrzegawczość, Wspinaczka, Upadanie, Wiedza, Zastraszanie
Punkty umiejętności na poziom: 2 + modyfikator z Inteligencji

KW: k6
Kod:

Poz.___BaB__Wytrw_Ref__Wola_Specjalne
1_____+1___ +0____+1__+1___Tragarz, Ogniopatyk
2_____+2___ +1____+2__+2___Biegłość w pasach bombowych
3_____+3___ +1____+2__+2___Kask i luneta
4_____+4___ +1____+3__+3___Doświadczenie samobójcze
5_____+5___ +2____+3__+3___Prochmiszcz czynu


Tragarz
„Co Cię nie zabije to wzmocni... bierz to na plery i won!”
Goblin potrafi unieść na plecach więcej niż normalnie- gdy posiada osprzęt na plecach jego waga jest traktowana jako ¾ tego. Dodatkowo może biegać z średnim obciążeniem bez kar.

Ogniopatyk

„To jest prawie jak różdżka- czysta sztuka!”
Sabotażyści goblińscy muszą dobrze podpalać lont ładunku wybuchowego. Gdy rzucają na trafienie używając pochodni lub podobnego sprzętu dostają premię +2 do trafienia. Również w wrogów oczywiście.

Biegłość w pasach bombowych
„Zapiąć, węzeł, węzeł główny, wiązadło poboczne...”
Goblin może nosić specjalnie zaprojektowane pasy do przywiązywania bomb na plecy. Więcej - bez pomocy "takie coś" założy bez problemu i gdy dźwiga "takie coś" dostaje premię ze szczęścia do KP +2. Statystyki najczęstszych poniżej (bez cen- trzeba samemu wykonać)- dla zasad są one traktowane jak zwykle pancerze.

Pasy bombowe, rzemyki (lekki pancerz)
KP +0, Kara do testów -0, Kara do czarów wtajemniczeń 0%, Waga 2,5kg
Prosty pasek, łatwy do zrobienia np. ze smyczy dla psa. Skórzane pasy związane tak by utrzymywać coś wielkości beczki od prochu.
Pasy bombowe, druciane (lekki pancerz)
KP +1, Kara do testów -1, Kara do czarów wtajemniczeń 15%, Waga 4kg
Oplątane wokół ciała kolczaste druty - jeszcze bardziej skuteczne ale bolesne. Przy podwójnym ruchu, atakowaniu, rzucaniu zaklęć z komponentem somatycznym lub biegu posiadacz otrzymuje 1 stłuczenie.
Pasy bombowe, prętowe (ciężki pancerz)
KP+3, Kara do testów -5, Kara do czarów wtajemniczeń 25%, Waga 8kg
Metalowe pręty, stopione w prowizoryczne szelki. Ciężkie, nieporęczne ale trzymają mocno ładunek.

Kask i luneta

„To ochroni twa głowę przed wysadzeniem, to tylko 20 sztuk złota, żal ci?!”
Większość goblinów posiada kask (metalowy rondel, drewniane wiadro) mający osłaniać ich głowy. Co to daje? Praktycznie nic, lecz są na tyle tępe, że wierzą w tą ochronę. Podczas używania akcji szarży goblin - sabotażysta otrzymuje premię +2 do trafienia z morale... oczywiście tylko jeśli ma osprzęt.
Oprócz tego część otrzymuje monokl z starego kawałka szkła. Tutaj podobnie działa placebo i goblin dostaje premię +2 do testów Spostrzegawczości oraz Przeszukiwania gdy nosi taką rzecz.

Doświadczenie samobójcze
"Patrz uważnie, tak to się robi... yahoo!”
Gdy goblin ma otrzymać obrażenia od bezpośredniego wybuchu traktuj go jakby posiadał Poprawione uchylanie (patrz: zdolność łotrzyka) oraz otrzymuje premię +2 do rzutów obronnych na refleks przeciw temu. Jak? Nie pytaj, to doświadczenie.

Prochmiszcz czynu
„W krwi mam trotyl, w butach zapałki a w ślinie ogień!”
Goblin potrafi bez ingerowania w materiał wybuchowy poprawić jego jakość. Co to oznacza dla reguł gry? Proste - rozprysk zostaje zwiększony o 1,5m a obrażenia poszerzone o 1k8. Jeśli dożył aż tak długo to musi znać się na rzeczy.

Dodatek: Materiały wybuchowe
<Statystyki oczywiście dotyczą większych ilości ładunku... takich które lubią sabotażyści.>

Dynamit (2k6 obrażeń, waga 6 kg, zasięg 3m, ST podpalenia pochodnią: 14, ST uniknięcia: 20, 25 sz)
Wiele lasek dynamitu, które podpala się i wio. Zero filozofii.

Butla rtęci (1k12+2 obrażeń, waga 3 kg, zasięg 1,5m, ST podpalenia pochodnią: patrz opis, ST uniknięcia: 15, 65 sz)
Duża butelka z rtęcią. Podczas biegu trzeba ją ręcznie odkręcić (ST: 12) a potem naskoczyć na plecy tak by ją roztrzaskać (Skakanie, ST: 18).

Butla ognia alchemicznego (2k6+3 obrażeń, 110 sz)
Tak jak butla rtęci z ww. wyjątkami.

Butla kwasu czyszczącego (2k4, 30sz)
Kwas żrący stosowany w tanich pub'ach jako płyn do mycia naczyń oraz do gnomich rur kanalizacyjnych. Tak jak butla rtęci z ww. wyjątkami.

Kamień gromu, olbrzymi (3k10 obrażeń + oszołomienie: ST 16, waga 10 kg, zasięg 4,5m, ST podpalenia pochodnią: brak, ST uniknięcia: brak, 10 sp)
Wielki kamień gromu który z mocnym uderzeniem roztrzaskuje się wydając głośny dźwięk przypominający uderzenie pioruna. Rzadko spotykany, drogi, lecz skuteczny.

Beczka prochu (1k12 obrażeń, waga 6 kg, zasięg 1,5m, ST podpalenia pochodnią: 10, ST uniknięcia: 8, 15 sz)
Tanie, skuteczne rąbanko. W slangu zawodowców "mocny trunk lecz nic więcej" . Jest w tym trochę prawdy.


Ostatnio zmieniony przez Nukereal dnia Pią 11:22, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 14:49, 22 Paź 2008    Temat postu: Re: Goblin sabotażysta [3.5]

Sam pomysł jest świetny. Trochę gorzej wypadły w moim odczuciu "inglisz łords".

Nukereal napisał:
Również w wrogów oczywiście.

Genialne. Mr. Green

Błędy, gł. estetyczne:
Nukereal napisał:
Rzemiosło (materiały wybuchowe oraz alchemia)Skakanie

Brak spacji.

Nukereal napisał:
Więcej- bez pomocy (...) (bez cen- trzeba samemu wykonać).

Brak spacji przed myślnikiem.
Nukereal napisał:
kolczaste druty- jeszcze bardziej skuteczne

To samo co wyżej.
Nukereal napisał:
Podczas używania akcji szarży goblin- sabotażysta otrzymuje premię +2 do trafienia z morale... oczywiście tylko jeśli ma

To samo i brak kropki na końcu.
Nukereal napisał:
Proste- rozprysk zostaje zwiększony o 1,5m a obrażenia poszerzone o 1k8. Najkrócej mówiąc- jeśli dożył aż tak

Wypisuję, żeby łatwiej było znaleźć. ^^

Nukereal napisał:
lecz są na tyle tępe że wierzą w tą ochronę

Przed "że" powinien być przecinek.
Nukereal napisał:
monokl z starego kawałka szkła

ze (nie "z")
Nukereal napisał:
oraz prócz tego otrzymuje premię

Podkreślone niepotrzebne.

Ogólnie - praca beczna i na pewno (nie zdziwcie się ;P) można jakoś wykorzystać w grze.

P.S. Goblin kamikaze. Hehe. Pierwsze z czym mi się skojarzyło? Taka sytuacja. Bohaterowie wchodzą do ciemnej jaskini, jeden zostaje na czatach, staje na górce nieopodal. I nagle co widzi? K-Boom. Mr. Green
P.P.S. A, i jeszcze zapomniałem o spacji przed myślnikiem w tytule (Goblin - sabotażysta).


Ostatnio zmieniony przez Liverrin dnia Śro 16:55, 22 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:38, 23 Paź 2008    Temat postu:

Błędy stylistyczne usunięte, dodane 2 nowe bomby.
PS. Inglisz łords muszą być i basta Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 7:46, 28 Lis 2008    Temat postu:

Mogę się spytać czy to ma być do D & D??
Głównie chodzi mi o dynamit i proch.
Nie pasuje do D & D chyba, że w innym seetingu czy w oryginalnym świecie (teraz nad takim czymś jest dyskusja w temacie o świecie futurystycznym).
Ogólnie oryginalny pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 19:44, 02 Gru 2008    Temat postu:

Hehe, nieźle się uchachałem przy czytaniu tego. Już nawet wiem z czym zetkną się wkrótce moi gracze Smile .
Jednak mam parę zastrzeżeń/pytań co do samej mechaniki.
1. Piszesz, że goblin dostaje premie ze szczęścia +2 do KP przy noszeniu pasów. A dalej w opisie pasów stoi, że zapewniają pewną wartość KP. Moje pytanie brzmi, czy te pasy traktuje się jako pancerz?
2. Doświadczenie samobójcze, wydaję mi się, że zamiast nieświadomego uniku, powinno być uchylanie, bądź poprawione uchylanie.

Hmm, parę to jednak chyba było za dużo powiedziane :)

*Gunther
Proch występuje w D&D nawet w Zapomnianych Krainach, co prawda głównie u gnomów, ale jest :).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:12, 02 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Proch występuje w D&D nawet w Zapomnianych Krainach, co prawda głównie u gnomów, ale jest :).

Tylko u gnomów, tylko w Zapomnianych Krainach, tylko magiczny.

Wprowadzenie tej postaci (zreszta trudno ją traktować na serio) wymusza zmianę tego faktu (lub pominięcie logiki świata, skoro i tak gramy dla śmiechu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto 21:35, 02 Gru 2008    Temat postu:

Ale czemu dla śmiechu? To może być fajna klasa w poważnym (no może nie do końca poważnym...) świecie... ale z pewnością nie dla BG Cool .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 7:07, 03 Gru 2008    Temat postu:

Ta klasa prestiżowa moim zdaniem mogłaby być dobra, ale jest napisana w taki sposób, że jest ... śmieszna. Moim zdaniem
Cytat:
„Aj surwajw! Rili master!”

Jest to trochę przesadzone. Można by to przerobić na zwykłą klasę prestiżową, przecież nawet nie musi być to koniecznie gobliński sabotażysta, może być po prostu sabotażysta. Przede wszystkim zbyt humorystyczne. Można według mnie to ładnie przerobić (bez inglisza). Jeszcze raz powtórzę, że pomysł bardzo ciekawy.


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Śro 7:09, 03 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:21, 03 Gru 2008    Temat postu:

fajny pomysła, ale widziałem już też krasnoludzkiego sabotażystę :), ciekwaie by musiała wyglądać traka walka 1 vs 1.

Co do pracy, w wymaganiach brakuje mi błyskawicznego refleksu, a w umiejętnościach klasowych uchylania. Sory ale bez tego taki goblin przeżyje 2-3 akcje. Co ma nieświadomy unik do materiałó wybuchowych Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:27, 04 Gru 2008    Temat postu:

Poprawione- usunąłem inglisz łords (... bez łaski!) , uściśliłem sprawę pasów (tak, to pancerz) . To ma być gobliński sabotażysta (trochę dostosowane do ich Pathfinder'owej wersji, jeśli chodzi o kulturę) . Oraz tak- to MA być klasa głównie dla bohaterów niezależnych i przeciwników.
Co do grywalności klasy... na każdej dobrej sesji znajdzie się coś groteskowego. W końcu kto by walczył ze złem gdyby to nie była dobra rozrywka? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:41, 04 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Pasy bombowe, prętowe (ciężki pancerz)
KP+3, Kara do testów -5, Kara do czarów wtajemniczeń 25%, Waga 8kg
Metalowe pręty, stopione w prowizoryczne szelki. Ciężkie, nieporęczne ale trzymają mocno ładunek.

Statystyki bardziej wskazywałyby na to, że jest to średni pancerz (wiem, czepiam się, ale w przypadku tej klasy, możliwości biegowe są bardzo ważne Smile )

Swoją drogą "Doświadczenie samobójcze" to niezły paradoks Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes2607
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koło

PostWysłany: Pon 11:44, 12 Sty 2009    Temat postu:

Witam. Very Happy
Klasa, jak dla mnie poprostu świetna Very Happy .
Dobrze opisana, choć ( to tylko moja opinia ) kilka rzeczy bym zmienił, np.

KW: nie k4, tylko k6 ( trochę musi przeżyć, a raczej wydaje mi się, że jest "lepiej zbudowany" od maga )

Umiejętności klasowe: Dodałbym do pozostałych ,,Upadanie", skoro używa on ,,Uchylania" czy też ,,Poprawionego uchylania", to dlaczego miałby jako mała postać nie przebiegać pod nogami innych, by dostać się do środka grupy i spowodować wielkie ,,Ka-booom!!!"?

Cytat:
Dodatkowo może biegać z lekkim obciążeniem bez kar.


Lekkie obciążenie nie powoduje kar do prędkości i testów.

Można by mu jeszcze dodać RO na bronie wybuchowe (choć trzebaby się zastanowić czy to nie przesada, przy Poprawionym uchylaniu), ponieważ po przeżyciu kilkudziesięciu takich wybryków jego ciało powinno być przystosowane do przyjmowaniu takich obrażeń. Cool

Co do ,,Doświadczenia samobójczego" to jest świetne, tylko, że dodałbym jeszcze ,,Uchylanie" na, np. 2-3 poziomie, w końcu musi jakoś przeżyć trochę, a z taką ilością PW jaką może mieć przy najszybszym spełnieniu wymagań klasy i jej podjęciu, jest bardzo mała. Chyba, że ,,Uchylanie" byłoby wymaganiem, by zostać tą klasą, a łotrzyk otrzymuje je na 2 poziomie. Ukradkowy z tej klasy rówież mógłby się stosować do obrażeń, ponieważ goblin wiedziałby gdzie tą bombę wcisnąć, żeby oderwało jaknajwiększy kawał mięcha Cool. Ochywiście klasa prestiżowa nie powinna zawierać, względem mnie Ukradkowego ataku, ale takie połączenie z łotrzykiem to chyba dobra rzecz Smile?

Trochę nie rozumiem tych Pasów bombowych, drucianych, z tego względu, że napisałeś, że są one z kolczastego drutu ( wiadomo, każdy MP może sobie to zmienić ), ale wydaje mi się, że łatwiej byłoby znaleźć im zwykły drut (nie zbrojony).

To wyżej, to tylko moje propozycje...Chciałem naprawdę pochwalić za tą klasę. Czyta się jej opis bardzo przejrzyście i jest jakby nie było, klimatyczna ( na każdej sesji, są chyba wylewy, a ta klasa pozwoli na to, by były one w pewien sposób kontrolowane ).

Co do "inglisza" to ja chętnie bym go dodał. Nikt przecież nigdy nie ustalił ( chyba, że jakiś MP używał rasy goblina za rasę grywalną ) ich dialektu czy choćby zasłyszanych powiedzonek. Poza tym, świetnie pasowałby "inglisz" do intelektu goblina i jego "poznawania" świata.

Co do statystyk ,,Goblina" to są one następujące:

S -2, Zr +2, Cha -2. Mały. Ciche poruszanie +4. (str. 58 w ,,Przewodniku Mistrza Podziemi").

I co do tego to widzę mały/duży problem. Wartość początkowa atrybutu nie powinna być niższa niż 8 i wyższa niż 18 (oczywiście tak jest przy kupowaniu atrybutów, choć i tak ciężko będzie na 4k6 kościach wyrzucić 7), co może się zmienić po mydyfikacjach rasowych, lecz nawet tutaj, goblin nie dostanie 7 Rzt. Można zrobić coś głupiego, np. "skoczyć na bungee bez liny", przez co MP może odjąć punkt Rzt, tylko czy goblin samowolnie by się na to odwarzył? Myslę, że tak (z charakteru) choć ma 10 Int i 11 Rzt w ,,KP".

Guntherze, goblin nadaje uroku kretynizmu tej klasie, a "inglisz" jak już pisałem do tej rasy pasuje - przynajmniej mi.

Naprawdę świetnie opisywało mi się tą klasę. Może jak przebrnę przez kilka stron powtórzeń w innych, fajnych, tutejszych klasach to dopiszę coś do innych.Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Prezes2607 dnia Pon 13:45, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:23, 12 Sty 2009    Temat postu:

Prezesie, piszesz, że goblin ma słaby intelekt. A ze statystyk to nie wynika. Ma normalną wartość Intelektu jak człowiek.

Tylko tu rodzi się pytanie: czy ta klasa nie powinna być w dziale humor? Bo tam to bym ją chętnie bardzo pochwalił. Inglisz łordsy nie pasują mi do D&D. Klasa jest przede wszystkim prawie nie-grywalna i tylko dla BN-ów. A takie klasy są (moim zdaniem) mało potrzebne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes2607
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koło

PostWysłany: Pon 12:38, 12 Sty 2009    Temat postu:

Guntherze napisałem, że goblin kojarzy się zwylke z głupotą, kretynizmem czy jak tam kto woli. W większości światów i wydarzeń wydaje się być mało rozgarniety. Też niezbyt rozumiem dlaczego ma aż tyle Int i Rzt. Wychodzi na to, że ludzie są dużo słabsi statystycznie od goblinów, co wydaje mi się dziwne.

Cytat:
Prezesie, piszesz, że goblin ma słaby intelekt.


Jak możesz, to zacytuj gdzie napisałem, że
Cytat:
ma słaby intelekt.


Klasa wydaje się być śmieszna, ale czy gobliny nie robią zwylke za sługusów i mięso armatnie? Czy w tamtych czasach nie mogło być kamikaze? Postacie nie raz przechodzą drastczne rytułały i jednak to robią, albo choćby Gnomi wynalazca (klasa prestiżowa z Magii Faerunu) i jego wynalazki - mają jakąś szansę na eksplozję podczas użycia i w ten sposób zadają obrażenia właścicielowi, a są one nieraz dużo większe niż wartość obrażeń od choćby najsilniejszego ładunku wybuchowego Gobliniego sabotażysty, a mimo to robią to.


Ostatnio zmieniony przez Prezes2607 dnia Pon 12:40, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:43, 12 Sty 2009    Temat postu:

Ja ponawiam pytanie: czy tworzenie tej klasy w ogóle ma jakiś sens, jeżeli nie jest ona przeznaczona do działu humor.

Gobliny nie będą kretyńsko latały w pojedynkę bo są tchórzliwe. Wolą atakować grupą. Najlepiej jeszcze z przewagą liczebną.

Klasa do gry - jest beznadziejna. Przede wszystkim wymaganie roztropności mniejszej lub równej 7 jest nienormalne. Dla BN-ów - jeszcze jakoś na upartego, przy dużych chęciach ujdzie. Do humoru - jest zarąbista.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes2607
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koło

PostWysłany: Pon 13:30, 12 Sty 2009    Temat postu:

Guntherze, prosiłem abyś podał cytat, w którym "użyłem" słów
Cytat:
ma słaby intelekt.
. Ale, cóż...mniejsza.

Tworzenie tej klasy ma jak największy sens, ponieważ jest to odbicie od stereotypu postaci. Ta klasa nie będzie napewno ciągle przywoływać uśmiechu, to nie kabareciarz. Nie wszyscy uważają, że skoro ktoś nazwał kilka wyrazów kawałem to wszyscy muszą się śmiać.

Co do liczebności to zawsze istnieje atut Zdolności przywódcze, który można wybrać od 6 poziomu (str.45 Przewodnika Mistrza Podziemi). Choć jak dla mnie taka jedna mała istotka w drużynie zrobiłaby dużo większe wrażenie niż cała armia.
Poza tym czy istota z taką Rzt zastanawiałaby się czy jest sama czy nie? Dla niej chyba najważniejsze jest jaknajwiększe "Bum!!!" i zabicie samemu jak największej ilości przeciwników.

Roztropność, jest niedopracowana. Co do grywalności BG, to zależy tylko od ich pomysłowości, a wierzę, że wielu by się się ta klasa spodobała, jako alternatywa robienia rozwałki w idiotycznym stylu.

Cytat:
Do humoru - jest zarąbista.


Pisałeś, że ta klasa jest śmieszna i nie grywalna jako BG i
Cytat:
Dla BN-ów - jeszcze jakoś na upartego, przy dużych chęciach ujdzie.
, a do humoru ci pasuje, więc tu nachodzi pytanie: Czy prowadzisz sesje komiczne? Bo w zwykłych klimatycznych widać, że ci nie pasuje.

Zeszliśmy trochę z tropu tego tematu, więc jeżeli masz coś do dodania to proszę dodaj to i wybacz, gdyż pozostawię to bez odpowiedzi, ponieważ zrobimy tu śmietnik jaki widziałem przy innych klasach, a ja nie nawidzę się powtarzać. Co do dalszych odpowiedzi to czytelnicy tego tematu powinni sami wywnioskować co sądzą o tej klasie i o naszej rozmowie. Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Prezes2607 dnia Pon 13:41, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malfurion
Początkujący


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 18:16, 12 Sty 2009    Temat postu:

Według mnie klasa jest zarąbista. Bardzo fajny pomysł. Sam nie dawno grałem w warcrafta i naprawdę bardzo podobał mi się pomysł goblińskiego sapera (fajny rysunek). Można by dodać jeszcze kilka jakiś materiałów wybuchowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:43, 30 Sty 2009    Temat postu:

Drobne poprawki są naniesione. W doświadczeniu samobójczym jest premia do rzutów przeciw wybuchom i działanie ala Poprawione Uchylanie, więc nie widzę sensu dodawania go. Wymaganie dotyczące wartości atrybutu usunąłem, a kara teraz będzie się liczyć poprawnie.
Inna sprawa, że to klasa wybitnie dla BNów. Wizerunek szalonego, nieobliczalnego goblina pasował mi wybitnie do kamikadze, więc zrobiłem coś takiego. Przecież wbiegnięcie szalonego zielonoskórego i nagłe "boom" może dodać adrenalinki walce. Idziesz wgłąb, dalej i nie wiesz co cię spotka... u mnie działało.
PS. Prezes2607 gdybyś miał czas, może podałbyś GG i byśmy pogadali - mam pewien pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 10:48, 30 Sty 2009    Temat postu:

Na razie kilka uwag: czemu ta klasa jest dostępna od 3. poziomu?
Dlaczego nie ma profesji w zdolnościach klasowych?

Czy robisz tę klasę dla śmiechu, czy żeby była grywalna?


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Pią 10:48, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:25, 30 Sty 2009    Temat postu:

Cytat:
Na razie kilka uwag: czemu ta klasa jest dostępna od 3. poziomu?

By pasowała na nisko poziomowe spotkania - gobliny na ogół spotyka się na niskich lvl'ach, więc chciałem by łatwo można było ją wpasować w niższe stopnie rozgrywki.
Cytat:
Dlaczego nie ma profesji w zdolnościach klasowych?

Przeoczenie, już naprawiłem.
Cytat:
Czy robisz tę klasę dla śmiechu, czy żeby była grywalna?

Hmm... ma być humorystyczna, jednak do wykorzystania na sesji. W każdym razie, można powiedzieć, że grywalna, ale nie dla graczy a jako nakładka na BNów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wedkarz95
Początkujący


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:59, 22 Wrz 2009    Temat postu:

haha świetna klasa jaka oryginalność
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 15:02, 07 Paź 2009
PRZENIESIONY
Śro 18:15, 07 Paź 2009    Temat postu: Goblinski sabotarzysta- szkic

[link widoczny dla zalogowanych]

Na razie bardziej szkic nicż cokolwiek. Pierwotnie łańcuch był prosty, w photoshopie go wygiąłem. Stąd to załamanie.
Planuję zrobić osobny rysunek goblina, osobny rysunek bomby i dopiero je połączyć

_____________________
Post przeniesiony z forum Kompendium Śmiałków, gdyż ta klasa nie została przyjęta (lub choćby zgłoszona) do projektu.



// Aha, to musiałem coś sobie ubzdurać XD
Epic fail XD


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Śro 18:37, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin