Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Nocne Ostrze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Nie 18:44, 15 Lis 2009    Temat postu: [3.5] Nocne Ostrze

Nocne Ostrze
Ciemność, która jest brakiem światła. Zimno, które jest brakiem ciepła. Śmierć, która jest brakiem życia. Siły, których większość żywych nie rozumie, i boi się ich. Właśnie tym siłom poświeciły się Nocne Ostrza.
Nocne Ostrza to osoby, które używają mocy mrozu, ciemności, oraz śmierci. Są oni potężni, jednak przez obcowanie z tymi wrogimi istotom żywym siłami, ich organizmy tracą ludzkie cechy, i dostosowują się do wymagań tych mrocznych mocy. Właśnie z tego powodu Nocne Ostrza nie są lubiane przez istoty żywe. Jednak jest to nienawiść podszyta strachem i szacunkiem, gdyż trudno nie czuć szacunku do osoby, która włada siłami, które pozbawiłyby życia większość śmiertelników w kilka chwil.
Przygody: Nocne Ostrza uważają przygody, jako dobry pretekst do zwiększenia swojej mocy, oraz lepszego poznania natury sił, którym oddali swoje życie, i które ich zmieniły.
Charakterystyka: Nocne Ostrza dobrze sprawdzają się jako wojownicy, chociaż ich magia również może się przydać podczas walki. Ich naturalna odporność na zimno sprawia, że nieźle nadają się do walki z magami specjalizującymi się w zaklęciach mrozu, ale czarodziejom ognia będzie łatwiej pokonać Nocne Ostrze. Również wrażliwość na światło słoneczne czyni z nich kiepskich wojowników, jeśli trzeba walczyć w trakcie dnia.
Charakter: Nocne Ostrza to prawie zawsze osoby złe, gdyż siły, z których korzystają, niezbyt dobrze współgrają z dobrym charakterem.
Religia: Nocne Ostrza to najczęściej ateiści, choć niekiedy wyznają oni bóstwa związane ze śmiercią, zimnem, lub ciemnością.
Rasy: Członkami tej klasy prestiżowej zostają najczęściej ludzie, kierujący się rządzą władzy, półelfy, lub złe elfy. Przedstawiciele innych ras właściwie nigdy nie zostają Nocnymi Ostrzami.
Inne Klasy: Nocne Ostrza nieźle dogadują się ze złymi zaklinaczami lub czarodziejami. Poza tym są tajemniczy, i nie szukają towarzystwa innych.
Rola: Nocne Ostrza dobrze pasują do roli wojownika opierającego swoje siły na zwinności, oraz mogą atakować wrogów zaklęciami. Nie są jednak tak potężni jak wyspecjalizowany wojownik lub mag.
Podstawowe Klasy: Nocne Ostrza, zanim wstąpią na tą ścieżkę, są najczęściej Wojownikami/Czarodziejami, lub Wojownikami/ Zaklinaczami, choć wymagania tej klasy może spełnić każda postać, potrafiąca odpowiednio posługiwać się magia wtajemniczeń.

Wymagania:
- Bazowa Premia do Ataku +3
-Umiejętności Wiedza(Tajemna) 6, Wiedza(Plany) 4, oraz Czarostwo 4.
- Atuty Skupienie na Broni(Dowolna żołnierska), Skupienie na Czarze(do wyboru: Nekromancja, Wywoływanie, lub Transmutacja)
- Umiejętność rzucania czarów Wtajemniczeń 1 poziomu, w tym Dotyku Chłodu
-Charakter: Dowolny Nie-Dobry
- Postać musi zawrzeć pakt z ciemnymi siłami, rezygnując z magii ognia, światła i życia

Umiejętności Klasowe:
Oto umiejętności klasowe Nocnego Ostrza: Blef(Cha), Ciche poruszanie się(Zr), Czarostwo(Int), Koncentracja(Bd), Nasłuchiwanie(Rzt), Rzemiosło(int), Skakanie(S), Spostrzegawczość(Rzt), Ukrywanie się(Zr), Wiedza(Plany)(Int), Wiedza(Tajemna)(Int), Wspinaczka(S), Zastraszanie(Cha), Zawód(Rzt).
Punkty Umiejętności na poziom: 2+ modyfikator z Int
Kość Wytrzymałości: k8


Tabela: Nocne Ostrze
Poziom BPA Wytr Ref Wola Specjalne
1 +1 +0 +0 +2 Słabość w świetle, Istota Mroku, Czary, Widzenie w ciemności, 18m
2 +2 +0 +0 +3 Zimna skóra, Bladość śmierci
3 +3 +1 +1 +3 Mniejsze przystosowanie do zimna
4 +4 +1 +1 +4 Nie-martwy, Widzenie w Ciemności, 36m
5 +5 +1 +1 +4 Nocna Istota
6 +6 +2 +2 +5 Ślepowidzenie
7 +7 +2 +2 +5 Przystosowanie do zimna
8 +8 +2 +2 +6 Pakt śmierci
9 +9 +3 +3 +6 -
10 +10 +3 +3 +7 Pakt Ciemności

Właściwości Klasowe:
Biegłość w Broniach i Pancerzach:
Nocne Ostrze nie otrzymuje nowych biegłości w broniach i pancerzach
Czary: Nocne Ostrze może używać czarów z listy zaklęć Nocnego Ostrza. Czary są oparte na Intelekcie. Nocne Ostrze, aby rzucić czar, musi go uprzednio przygotować, tak jak Kapłan lub Czarodziej, medytując przez godzinę.
Słabość w świetle: W dziennym świetle Nocne Ostrze otrzymuję karę -2 do trafień oraz rzutów obronnych.
Istota Mroku: Nocne Ostrze rezygnuje z ciepła, życia oraz światła. Sprawia to, że nie może on używać zaklęć Ognia, światła, ani pozytywnej energii. Pozytywna energia rani Nocne Ostrze, a negatywna leczy, tak jak nieumarłego.
Widzenie w Ciemności: Nocne Ostrze na 1 poziomie otrzymuje zdolność Widzenia w Ciemności na 18 metrów w całkowitej ciemności. Na 4 poziomie zdolność ta pozwala widzieć na 36 metrów w całkowitej ciemności.
Zimna Skóra: Skóra Nocnego ostrza staje się lodowato zimna. Od tej pory, każdy, kto dotknie Nocnego Ostrza, otrzymuje 1 obrażenie od zimna. Ponadto, naturalne zimno, takie jak śnieg, czy niska temperatura, nie wpływa w żaden negatywny sposób na Nocne Ostrze.
Bladość Śmierci: Nocne Ostrze staje się śmiertelnie blade, jak wampir. Sprawia to, że otrzymuje premie +2 do zastraszania, ale karę -2 do dyplomacji.
Mniejsze Przystosowanie do Zimna: Nocne Ostrze otrzymuje redukcje obrażeń 15/- przeciw zimnu, ale otrzymuje 15 obrażeń więcej od każdego czaru ognia.
Nie-Martwy: Na potrzebę czarów Nocne Ostrze jest traktowane jako nieumarły. Nocne Ostrze nie może przemienić się w Wampira ani Licza. Jego krew zmienia swój skład chemiczny, więc nie nadaje się ona dla wampirów. Można ich wskrzesić jak każdego humanoida. Mimo, iż postać jest traktowana na potrzeby czarów jako nieumarły, posiada ona wartość Budowy, i wszystkie cechy zwykłych humanoidów, poza wyżej wymienionymi. Poza tym zachowują typ humanoida.
Nocna Istota: Nocne Ostrze, tak jak wampir, jest wrażliwe na światło słoneczne. Otrzymuje ono 2k6 obrażeń/ rundę przebywania na słońcu, których nie da się wyleczyć, póki Nocne Ostrze jest narażone na padanie światła słonecznego.
Ślepowidzenie: Nocne Ostrze zyskuje zdolność Ślepowidzenia
Przystosowanie do Zimna: Nocne Ostrze ma redukcję obrażeń od czarów opartych na zimnie równa 30/-, ale czary ognia zadają m u dodatkowe 30 obrażeń.
Pakt Śmierci: Maksymalny wiek Nocnego Ostrza zwiększa się dwukrotnie. Nocne Ostrze nie starzeje się, przez co nie ponosi konsekwencji kolejnych faz starości. Jednak kiedy przyjdzie jego czas, umiera.
Pakt Ciemności: Nocne Ostrze może żywić się strachem, bólem, oraz innymi negatywnymi emocjami istot inteligentnych, tak jak normalnym jedzeniem. Pożywienie się w ten sposób to akcja standardowa, wymagająca obecności istoty inteligentnej w promieniu 12 metrów.


Lista Czarów Nocnego Ostrza:
1 poziom: Dotyk Chłodu, Płonące Dłonie*, Zauroczenie Osoby, Zbroja Maga, Magiczny pocisk, Zadawanie lekkich ran, Zagłada, Obserwacja Śmierci
2 poziom: Oziębienie Metalu, Ogniste Ostrze*, Podmuch Wiatru, Niewidzialność, Zadawanie średnich ran, Ciemność, Cisza, Ochrona przed strzałami
3 poziom: Kula Ognia*, Rozproszenie Magii, Dotyk wampira, Głębsza Ciemność, Spowolnienie, Deszcz ze śniegiem, Zakażenie, Zadawanie poważnych ran
4 poziom: Nałożenie Klątwy, Lodowa Nawałnica, Ożywienie Umarłego, Ściana lodu, Kamienna skóra, Zadawanie Krytycznych ran, Trucizna, Polimorfia**

*- zamiast ognia zadaje obrażenia od zimna
**- tylko w kruka, nietoperza, oraz bezcielesnych nieumarłych

Znane Czary
Poziom 1 2 3 4
1 4 - - -
2 6 2 - -
3 8 4 - -
4 8 6 - -
5 8 6 2 -
6 8 6 4 -
7 8 6 6 -
8 8 8 6 2
9 8 8 6 6
10 8 8 8 8

Czary na dzień
Poziom1 2 3 4
1 3 - - -
2 5 2 - -
3 6 3 - -
4 6 5 - -
5 6 5 2 -
6 6 6 3 -
7 6 6 5 -
8 6 6 5 2
9 6 6 6 4
10 6 6 6 6



Zerwanie Paktu: Nocne Ostrze może zerwać pakt, jaki zawarł przy zostawaniu członkiem tej klasy. Sprawia to jednak, ze tarci wszelkie zdolności wynikające z tej klasy( w tym długie życie, wiec jeśli mają wiek wyższy niż normalny maksymalny dla danej rasy, giną). Po zerwaniu paktu, nie można go ponownie zawrzeć.
Zawarcie Paktu wiąże się z odpowiednimi rytuałami, zrywającymi więzy Nocnego Ostrza z jego człowieczeństwem. Są to rytuały związane z zimnem, śmiercią lub ciemnością, jak, na przykład, złożenie jakiejś mrocznej ofiary, albo spowodowanie rzezi jakiegoś miasta. Ogólnie, zależy to od pomysłowości MP.
W przypadku zmiany charakteru na dobry, Nocne Ostrze musi ponownie zmienić charakter na odpowiedni w ciągu 2 tygodni, albo pakt będzie zerwany.


Pozostawiam do Oceny


Ostatnio zmieniony przez Mish dnia Śro 14:26, 18 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:25, 15 Lis 2009    Temat postu:

Za późno na gruntowną ocenę, ale przyczepię się do pewnego nonsensu w tej klasie.

Wedle Twojego opisu ta klasa czerpie moc z braku czegoś... To tak jakby zyskać siłę od tego, że się nie chodzi na siłownię;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Nie 22:44, 15 Lis 2009    Temat postu:

Hmm.. może jest to lekko źle przeze mnie wytłumaczone. Chodzi mi o to, ze klasa ta czerpie siłę z sił wrogich żywym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Pon 8:20, 16 Lis 2009    Temat postu: Re: [3.5]Nocne Ostrze

Mish napisał:
Nocne Ostrze
Ciemność, która jest brakiem światła. Zimno, które jest brakiem ciepła. Śmierć, która jest brakiem życia.



O to chodzi. Np. Ciemności nie ma! Bo ciemnośc to brak. A jak wiadomo z pustego i Salomon nie naleje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Pon 18:40, 16 Lis 2009    Temat postu:

Zmieniłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Pon 20:44, 16 Lis 2009    Temat postu:

Wg. mnie nadal nie logicznie. jest siła i brak siły. Ostrza poświęcają się brakom siły. Ekstra!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:38, 16 Lis 2009    Temat postu:

Taka przykokszona zdolnościowo-czarowo, wersja wojownika o zmniejszonej KW i szerszym wachlarzu umiejętności. Przemyśl balans.

Opisz szerzej pakt.

Cytat:
Czary: Nocne Ostrze może używać czarów z listy zaklęć Nocnego Ostrza. Czary są oparte na Intelekcie. Nocne Ostrze, aby rzucić czar, musi go uprzednio przygotować, tak jak Kapłan lub Czarodziej, medytując przez godzinę.

Jeżeli czary z inteligencji to musi to robić tak jak czarodziej (analogia u skrytobójcy). Jeżeli ma listę znanych czarów to powinno być z charyzmy. Zresztą to by pasowało, choćby dla tego że wampir ma zdolności oparte na cha. Zarówno czary z int jak i z cha, powinny być wtajemniczeń.

Poza tym przeanalizował bym dostępne czary, bo zdajesz się zbyt mało precyzyjnie rysować zarys postaci. Twoja praca zdaje się być zlekiem kilku koncepcji (np. co ma nazwa klasy do rzucania kuli ognia?).

Cytat:
Nocna Istota: Nocne Ostrze, tak jak wampir, jest wrażliwe na światło słoneczne. Otrzymuje ono 2k6 obrażeń/ rundę przebywania na słońcu, których nie da się wyleczyć, póki Nocne Ostrze jest narażone na padanie światła słonecznego.

Nie do końca tak jak wampir.

Cytat:
Mniejsze Przystosowanie do Zimna: Nocne Ostrze zyskuje 25% odporności na magiczne zimno, ale otrzymuje za to 25% podatności na magiczny ogień. Na 7 poziomie ta premia i kara rosną do 50%.

1) Nie możesz tytułować zdolności Mniejsze Przystosowanie do Zimna i opisywać w niej zarówno Mniejsze Przystosowanie do Zimna, jak Przystosowanie do Zimna.
2) W mechanice nie jest opisana procentowa odporność i podatność. Jeżeli wprowadzasz nowe zagadnienie, powinieneś je rozpisać mechanicznie.

Zerwanie Paktu: Można go odnowić?

Klasa ma potencjał, ale nie wykorzystany. Zachęcam do dalszej pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:29, 17 Lis 2009    Temat postu: Re: [3.5]Nocne Ostrze

Mish napisał:

Ciemność, która jest brakiem światła. Zimno, które jest brakiem ciepła.Śmierć, która jest brakiem życia.

Eh, nie wiem czemu ale poczułem się że uważasz mnie-czytelnika za idiotę. No ale ok...
Mish napisał:
Właśnie z tego powodu Nocne Ostrza nie są lubiane przez istoty żywe. Jednak jest to nienawiść podszyta strachem i szacunkiem, gdyż trudno nie czuć szacunku do osoby, która włada siłami, które pozbawiłyby życia większość śmiertelników w kilka chwil.

Niszczysz tymi opisami. To w koncu ich nie lubią czy nienawidzą? W dd każdy potrafi pozbawić życia innych w kilka chwil. Nic nowego.

Mish napisał:

Przygody:[/b] Nocne Ostrza uważają przygody, jako dobry pretekst do zwiększenia swojej mocy, oraz lepszego poznania natury sił, którym oddali swoje życie, i które ich zmieniły.

A nie lepiej zamiast łazić bez sensu badać te siły stacjonarnie jak magowie magię? Na pustyni np ciężko o ciemność i zimno, choć śmierci to akurat pod dostatkiem Razz

Mish napisał:

Nocne Ostrza dobrze sprawdzają się jako wojownicy, chociaż ich magia również może się przydać podczas walki.

O co chodzi w tym zdaniu?

Mish napisał:

- Postać musi zawrzeć pakt z ciemnymi siłami, rezygnując z magii ognia, światła i życia

Czyli rezygnując z czego? Bo nie ma czarów z określnikiem "życie"

Hmm same gratisy już wyważone i przemyślane, acz bycie nieumarłym bez + nieumarłości i wrażliwość na światło to spore osłabienia. Nawet za spore chyba, bo na delikwenta krytyki czy trucizny wciąż działają.
Dlaczego Ostrza nie mogą być wampirami, jak przecież mogą umrzeć na skutek wyssania im krwi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Wto 16:44, 17 Lis 2009    Temat postu:

Tak więc po kolei:
1. Anachidzie, to niemal tak jak z magiem specjalizującym się w czarach mrozu, prawda? Albo z nekromanta( w końcu śmierć jest czymś,co jest brakiem życia, czyli niczym)
2.Kondeks: Ostrze rzuca czary jak Kapłan lub Czarodziej. Nie jest wampirem. A ta kula ognia w wykonaniu tej klasy staje się kulą zimna. Po prostu taki czar pasował mi do specyfiki tej klasy, jako władającej magią mrozu( w D&D jest dosyć mało czarów zimna)
3. Z tym wampirem to miałem na myśli, że jest wrażliwa na słońce jak wampir, choć objawia się to w inny sposób.
4. Z tą odpornością na zimno masz rację. Zmienię.
5. Na końcu jest napisane, ze po zerwaniu paktu nie można go ponownie zawrzeć. Czyli nie da się go odnowić.
6.Namrasit: Ten początek napisałem tak, aby ładniej brzmiało, nie dlatego, ze uważam kogokolwiek za idiotę.
7. Nie lubią lub nienawidzą. Zależy od osoby, ale ogólnie, większość jest negatywnie nastawiona do Ostrzy.
Owszem, w D&D dużo osób potrafi masowo mordować. Ale w tym zdaniu miałem na myśli nie użytkowników tych sił, a same siły.
8.Cóż, można i tak, jak piszesz, jednak, aby lepiej poznać naturę tych sił, powinni oni zobaczyć ich działanie w innych krainach.
9. W tym zdaniu chodzi o to, że chciałem opisać funkcję, jaką Ostrze może spełniać w drużynie.
10. Magia Ognia i Światła: Czary z tymi określnikami( np. Kula Ognia, Światło Dnia). Magia Życia: czary używające Pozytywnej Energii.
11.Starałem się wyważyć tą klasę jak najbardziej.
12. Członkowie tej klasy są nie martwi, ale i nie żywi. Czyli z jednej strony wampir nie może pic z nich krwi, tak samo jak np. z innego wampira, ale nadal po części są humanoidami, a nie nieumarłymi. Taka jakby hybryda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:54, 17 Lis 2009    Temat postu:

Mish napisał:

1. Anachidzie, to niemal tak jak z magiem specjalizującym się w czarach mrozu, prawda? Albo z nekromanta( w końcu śmierć jest czymś,co jest brakiem życia, czyli niczym)

Co ?! Jak to niczym?
Mish napisał:

A ta kula ognia w wykonaniu tej klasy staje się kulą zimna. Po prostu taki czar pasował mi do specyfiki tej klasy, jako władającej magią mrozu( w D&D jest dosyć mało czarów zimna)

To daj mu atut zmiana energii[zimno] działający na wszystkie czary nie zimna.
Mish napisał:

6.Namrasit: Ten początek napisałem tak, aby ładniej brzmiało, nie dlatego, ze uważam kogokolwiek za idiotę.

Nieładnie brzmi Razz Że powiem, żałośnie.
Mish napisał:

7. Nie lubią lub nienawidzą. Zależy od osoby, ale ogólnie, większość jest negatywnie nastawiona do Ostrzy.

Nie było "lub"
Mish napisał:

Owszem, w D&D dużo osób potrafi masowo mordować. Ale w tym zdaniu miałem na myśli nie użytkowników tych sił, a same siły.

Mish napisał:

Jednak jest to nienawiść podszyta strachem i szacunkiem, gdyż trudno nie czuć szacunku do osoby, która włada siłami, które pozbawiłyby życia większość śmiertelników w kilka chwil.

To albo ja, albo ty nie umiemy czytać ze zrozumieniem Razz
Mish napisał:

8.Cóż, można i tak, jak piszesz, jednak, aby lepiej poznać naturę tych sił, powinni oni zobaczyć ich działanie w innych krainach.

Haha. A czemu nie od razu na innych planach albo w innych światach ?
Mish napisał:

10. Magia Ognia i Światła: Czary z tymi określnikami( np. Kula Ognia, Światło Dnia). Magia Życia: czary używające Pozytywnej Energii.

A czarne światło? Razz
Mish napisał:

11.Starałem się wyważyć tą klasę jak najbardziej.

Jest ciekawie, ale chyba jeszcze potrzeba poprawek.
Mish napisał:

12. Członkowie tej klasy są nie martwi, ale i nie żywi. Czyli z jednej strony wampir nie może pic z nich krwi, tak samo jak np. z innego wampira, ale nadal po części są humanoidami, a nie nieumarłymi. Taka jakby hybryda.

Można ich wskrzesić? Mają krew? Budowę? Jaki maja typ? taka jakby - musisz rozpisać Razz. Shifu to też taka jakby hybryda, jednak takie stwierdzenie nie wystarcza, bo potem przychodzą problemy. I co MG ma je rozwiązywać rzutem kostką?[/quote]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Wto 20:35, 17 Lis 2009    Temat postu:

Rzucanie kuli mrozu da się wytłumaczyć. Mag znalazł sposób by bardzo gwałtownie odebrać ciepło z okolicy, więc zgromadził energię ( coś ) w jakimś punkcie. Jednym słowem manipuluje czymś a nie nieczym (zimno)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Śro 14:11, 18 Lis 2009    Temat postu:

Namrasit:
1. Chodziło mi o to, że i Nekromanta, i Ostrze używają sztuk śmierci, wiec jeśli wydaje się komuś dziwne, ze Ostrze kieruje czymś, co jest brakiem czegoś, to chodzi o to, że podobnie jest z Nekromanta.
2. Wychodzi na jedno.
3. No może i masz rację, ale nie miałem innego pomysłu jak zacząć ;)
4. Nie było.
5. Myślę, że to wynika z tego, ze trochę zamotałem w tym fragmencie ;))
Chodziło mi o to, że Ostrza mają władzę nad siłami, które same z siebie łatwo niszczą zwykłych ludzi.
6. Mogą je oglądać gdzie chcą.
7.Czarne światło to też światło, czyli magia niedostępna dla Ostrza
8. Dzięki. W sumie po to tu dyskutujemy, żeby poprawić tą klasę i doprowadzić do stanu używalności ;)
9.Uzupełnię trochę informacji na ten temat. Nawiasem mówiąc: Mają krew, jednak jej skład chemiczny jest inny niż u innych istot żywych.
Anachid:
Ostrze rzuca swoja kulę zimna w ten sam sposób, tylko że zamiast manipulować ciepłem, po prostu je niszczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:56, 18 Lis 2009    Temat postu:

Mish napisał:
Namrasit:
1. Chodziło mi o to, że i Nekromanta, i Ostrze używają sztuk śmierci, wiec jeśli wydaje się komuś dziwne, ze Ostrze kieruje czymś, co jest brakiem czegoś, to chodzi o to, że podobnie jest z Nekromanta.

Nekromaci władają energią negatywną i nieśmiercią. Co do władanie "niczym" to sam taką klasę kiedyś zrobiłem i wcale proste to nie jest.
Mish napisał:

2. Wychodzi na jedno.

Co wychodzi na jedno.
Mish napisał:

3. No może i masz rację, ale nie miałem innego pomysłu jak zacząć ;)
4. Nie było.

Cytuj kawałki do których nawiązujesz, ja nie punktuję wypowiedzi i ciężko się potem połapać.
Mish napisał:

Chodziło mi o to, że Ostrza mają władzę nad siłami, które same z siebie łatwo niszczą zwykłych ludzi.

Wiesz, są jeszcze ogień, woda, błyskawice, kwasy, choroby, trucizny, iluzje itp itd. To władać trzema to trochę mało.
Mish napisał:

7.Czarne światło to też światło, czyli magia niedostępna dla Ostrza

Czyli akurat bez sensu bo to akurat czar ciemności. Tak się tylko nazywa.
Mish napisał:

9.Uzupełnię trochę informacji na ten temat. Nawiasem mówiąc: Mają krew, jednak jej skład chemiczny jest inny niż u innych istot żywych.

A po co maja krew jak są niby jak umarlaki?
Mish napisał:

Ostrze rzuca swoja kulę zimna w ten sam sposób, tylko że zamiast manipulować ciepłem, po prostu je niszczy.

Znaczy się niszczy ciepło? Zadaje mu obrażenia? Może rzucać czary gdzieś gdzie nie jest ciepło ?


Ostatnio zmieniony przez Namrasit dnia Śro 14:57, 18 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Czw 17:43, 03 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Nekromaci władają energią negatywną i nieśmiercią. Co do władanie "niczym" to sam taką klasę kiedyś zrobiłem i wcale proste to nie jest.

Palec śmierci top czar powodujący śmierć. Stożek zimna tworzy magiczne zimno. Ciemność tworzy sferę ciemności. Ostrze rzuca czary tych śmierci, ciemności i zimna jak zwykły magik, tyle ze koncentruje się na nich.
Cytat:
Co wychodzi na jedno.

To, ze czy tak, czy tak, te czary dają obrażenia od zimna.
Cytat:
Cytuj kawałki do których nawiązujesz, ja nie punktuję wypowiedzi i ciężko się potem połapać.

Nie ma problemu
Cytat:
Wiesz, są jeszcze ogień, woda, błyskawice, kwasy, choroby, trucizny, iluzje itp itd. To władać trzema to trochę mało.

Oraz grawitacja, ciśnienie, i inne. Tyle ze władać wszystkimi po trochu to trochę słabiej niż trzema po mistrzowsku.
Cytat:
Czyli akurat bez sensu bo to akurat czar ciemności. Tak się tylko nazywa.

Nie sprawdzałem statystyk czaru, wiec założyłem, ze podajesz czar z określnikiem światło. Jeśli czar opiera się na ciemności, to Ostrze może go używać.
Cytat:
A po co maja krew jak są niby jak umarlaki?

Nie są do końca jak umarlaki. Porównaj sobie Ostrze z takim wampirem
Cytat:
Znaczy się niszczy ciepło? Zadaje mu obrażenia? Może rzucać czary gdzieś gdzie nie jest ciepło ?

A czy czarodziej może rzucać Stożek zimna tam, gdzie nie jest ciepło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin