|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ginden
Adept
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:16, 21 Lut 2011 Temat postu: [3.5] (Zarys) Nocny cień |
|
|
Klasa będąca trochę mieszanką zabójcy, tancerza cieni i łotrzyk. W założeniu ma mieć 5 poziomów, wejść na klasę można od około 8-10 poziomu.
KW: k6
BAB: 3/4.
Mocne rzuty: wola i refleks.
Wymagania: skradanie się i ukrywanie się na wysokim poziomie, odwiedziny na odpowiednim planie, charakter zły.
Co klasę wyróżnia? Klasa posiada specjalne źródło energii - esencję cienia. Maksymalny poziom esencji cienia wynosi 20*poziom w klasie + 5*mod. charyzmy. Esencja cienia odnawia się całkowicie w czasie normalnego snu. Istnieją specjalne metody szybszej regeneracji, ale zostaną one omówione niżej.
Moce cienia dzielą się na 3 kręgi, dostępne od 1, 3 i 5 poziomu. Moce cienia pierwszego poziomu kosztują 10 punktów esencji cienia, moce trzeciego - 30, moce piątego - 50, chyba, że jest wspomniane inaczej. Jeśli nie jest wspomniane inaczej, użycie każdej mocy wymaga akcji standardowej. Nocny cień zna wszystkie domyślne sposoby wykorzystania esencji cienia, za zgodą MG może tworzyć nowe, nieprzekraczające siłą istniejących.
1 krąg
* Krok przez cienie - nocny cień w akcji darmowej staje się niewidzialny na okres jednej rundy, którą musi wykorzystać na wykonanie akcji ruchu, a następnie akcji standardowej, lub akcji podwójnego ruchu.
* Rozprysk ciemności - nocny cień znika na chwilę w obłoku dymu (sfera o promieniu 3 metrów), który trwa przez minutę. Przebywając w nim zyskuje on premię do ukrywania się i skradania równą +4. Każda istota, która wejdzie w obłok, zyskuje częściową zasłonę.
* Celne ostrze - nocny cień zyskuje premię do ataku równą +4, jeśli atakuje istotę podatną na trafenia krytyczne.
* Pocisk cienia - nocny cień wystrzeliwuje z dłoni pocisk cienia (zasięg: 18 metrów), spowalniający wroga istotę na 2 rundy i zadający 3k6 obrażeń negatywnych. Jeśli pocisk cienia zabije przeciwnika, nocny cień odnawia zużytą na tę moc esencję cienia i zyskuje dodatkową akcję ruchu.
2 krąg
* Przyspieszenie - nocny cień gwałtownie przyspiesza. Zwiększa on swoją prędkość ruchu o 9 metrów na 3 rundy. Użycie tej mocy to akcja ruchu.
* Zasłona - nocny cień przyzywa zasłonę z cieni, by pochłonęła ataki jego wrogów. Zasłona pochłania 30 obrażeń i pozostaje na okres rundy. Jeżeli ktoś zniszczy zasłonę, raniąc przy tym jej twórcę, ten uzyskuje premię do KP z odbicia, równą 4.
* Dotyk cienia - dotyk nocnego cienia rani ofiarę, zadając jej 5k6 obrażeń negatywnych i zadając 1k4 obrażeń siły. Jeśli siła celu spadnie do 0, nocny cień zyskuje +4 do wszystkich statystyk fizycznych na okres 30 minut.
* Zdradliwy cios - nocny cień zyskuje na 2 rundy +5k6 obrażeń z ataku z zaskoczenia.
3 krąg
* Wysysanie mocy - nocny cień wysysa z ofiary jej duszę (zasięg: 9 metrów). Dopóki podtrzymuje działanie tego czaru, a ofiara znajduje się w zasięgu, traci ona 1k4 punktów mądrości, charyzmy i inteligencji na rundę. Jeśli czar spowoduje utratę świadomości ofiary, cień zyskuje część jego wiedzy (decyzja MG).
3 moce 3 kręgu dopisze później, co sądzicie o takim szkicu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anachid
Zbrojny
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z brzusia mamusi
|
Wysłany: Śro 12:49, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cóż Klasa ciekawa,ale...Na 15 poz postaci będziemy mogli wysysać atrybuty jak soczek z kartonika. Mało piszesz o sposobie obrony przed jego mocą, rozumiem że to szkic ale... jak będziesz ją dopracowywał napisz więcej o naturze esencji cienia i jak się z niej korzysta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 19:39, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem liczbę punktów łatwiej będzie kontrolować po podzieleniu przez 10. Zapis będzie bardziej intuicyjny.
Krok przez cienie - zamiast kombinować, zrób z tego niewidzialność o czasie trwania jedna runda
Rozprysk - co z tego, że się postać ukryje, jak uwagę przykuwać będzie ciemniejszy punkt?
Celne ostrze - bez akcji i trwania nie da się ocenić
Przyspieszenie - myląca nazwa
Generalnie - ta klasa może być sensowna, albo tragiczna. Wszystko zależy od tego, jak ją rozwiniesz. Większość pracy przed Tobą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Namrasit
Adept
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:25, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kamulec napisał: | Moim zdaniem liczbę punktów łatwiej będzie kontrolować po podzieleniu przez 10. Zapis będzie bardziej intuicyjny. |
Jak najbardziej popieram.
* Zdradliwy cios - nocny cień zyskuje na 2 rundy +5k6 obrażeń z ataku z zaskoczenia.
Mocne, k6/poziom do ukradka to sporo.
Przyśpieszenie mogłoby działać jak czar.
Szkic jest ok, zobaczymy, co z tego wyjdzie ostatecznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|