|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
senoth
Początkujący
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:00, 22 Paź 2008 Temat postu: Zbroja Magicznego rycerza |
|
|
Zbroja żywcem wzięta z NvN2:
Zbroja Magicznego Rycerza
Premia do KP:+4
Maks. Premia Ze Zręczności: +4
Kara do testów:-2
Ryzyko Nieudanego Czaru:0%
Rodzaj: Lekka
Waga: 3kg
Specjalne Właściwości:
Premia KP: +2
Dodatkowe Okienko Na Czar 3 Poziomu dla Czarodzieja
Dodatkowe Okienko Na Czar 3 Poziomu dla Zaklinacza
Dodatkowe Okienko Na Czar 3 Poziomu dla Barda
Atut: Potężny Atak
Tylko dla: Magiczny Rycerz
Cena: 10000 sz
Jak wam sie podoba?
Ostatnio zmieniony przez senoth dnia Pią 18:27, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 18:28, 22 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Zbroja żywcem wzięta z NvN2:
Zbroja Magicznego Rycerza
Premia do KP:+4
Maks. Premia Ze Zręczności: +4
Rodzaj: Lekka
Waga: 3kg |
I po co? Lepiej napisać "koszulka kolcza". Jeżeli ma wyglądać inaczej, do dajesz opis.
Ryzyko Nieudanego Czaru:0% stawia ten pancerz w rzędzie artefaktów. Zbroja zawsze daje szansę niepowodzenia czarów wajemniczeń.
Tylko dla: W D&D nie am czegos takiego
Moce zdecydowanie nie ciekawe.
Zbroja nie ma opisu, cena źle naliczona, moce niezgodne z zasadami i nie odkrywcze, pomysł nie Twój.
Czyli do kosza, albo totalnie przebuduj.
Taka jest moja opinia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
senoth
Początkujący
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:53, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Thx za [link widoczny dla zalogowanych] A poza tym nie widze problemu z tym 0% spalenia czaru- w NvN2(gra oparta na D&D 3.5) pancerzyk sie sprawdza a i nie jest wyceniony na 10000000 golda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lasard
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Pią 18:00, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Według mnie NvN2 robiła ekipa która z prawdziwym D&D nigdy się nie zetknęła bądź nie potrafili w nią grać skoro wymyślili taki pancerz. Jeżeli chodzi o szansę na niepowodzenie czaru to Kamulec ma absolutną rację. Każda zbroja daje szansę na niepowodzenie zaklęć wtajemniczeń gdyż taki pancerz ogranicza znacząco ruchy gdyż jest ciężki i trudno w nim poruszać rękami.
Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Pią 19:02, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
senoth
Początkujący
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:26, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Taka zbroja moim zdaniem daje jakąkolwiek szanse Magicznemu Rycerzowi. Po prostu magiczny Rycerz któey nie ma zadnej zbroicy nie ma szans w walce wręcz, a ma on byc mixem wojownika i maga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 18:33, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
po pierwsze zaznacz, że zbroja jest zrobiona z mithrilu. O ile się nie mylę mithrilowa koszulka kolcza daje 5% szansę n niepowodzenie czarów watajemniczeń(w skrócie NCW)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lasard
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Pią 18:53, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Senoth to że nie ma on szans w walce nie ma tu nic do znaczenia, po za tym zapominasz że czarodziej i zaklinacz mają bardzo wiele zaklęć defensywnych które dają im już znaczną obronę.
Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Pią 19:04, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18:53, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze panowie, to na forum obowiązują zasady pisowni. Proszę o poprawę waszych postów, by były poprawne ortograficznie i interpunkcyjnie oraz napisane po polsku.
Magiczny Rycerz: Czarodziej nie może mieć potężnych zaklęć (magiczny rycerz traci tylko 1 poziom) i świetnej walki wręcz, nic przy tym względem wojownika nie tracac. Dlatego jest szansa niepowodzenia czarów wtajemniczeń (chodzi też o koncepcję: mag bez zbroi).
Czarodziej może rzucać swobodnie czary w zbroi uzywając względem nich wyciszenia i unieruchomienia czaru.
Gry komputerowe są oparte na D&D, nie D&D na grach komputerowych, więc to, co tam jest dobre tutaj zwykle nie.
Zresztą: Prawda jest taka, że w NWN2 mogłeś latać magiem bez zbroi, nie uzywać czarów i i tak wygrać. Ta gra jest banalna i tam takie rzeczy, jak zbalansowanie, nie mają znaczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
senoth
Początkujący
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:57, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A grałes w nią chociaż? CZy opierasz swoją opinię o opinię kogoś innego, kto oparł swoją opinię o opinię...
Ostatnio zmieniony przez senoth dnia Sob 14:57, 25 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 15:12, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Grałem we wszystkie gry cRPG oparte na D&D, a wydane w Polsce. NWN 2 przeszedłem wraz z dodatkiem, w podobnym (ze względu na mechanikę) NWN 1 siedziałem dośc długo i mechanikę gry znałem bardzo dobrze tym bardziej, że byłem twórcą moduły/serwera (gracz kontra potwory), gdzie stworzyłem kilkaset nowych przedmiotów do gry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rudzia
Adept
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...
|
Wysłany: Nie 9:56, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Mi się zbroja podoba, ale nie wiem, czy wprowadziłabym ją do D&D. Pod względem technicznym nie mam wielu zastrzeżeń (może oprócz tego, że do pozostałych, silnych mocy dołożyli marne +4 do KP), ale klimat... To aż na kilometr cuchnie NVN!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 10:50, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Neverwinter 1 i 2 są to gry nie RPG tylko cRPG a to jest wbrew pozorom zasadnicza różnica. Nie ma sensu przenoszenie przedmiotów żywcem z Neverwinter do RPG i D & D. Nie da się zrobić gry całkowicie zgodnej z D&D - poza tym nie odniosła by najprawdopodobniej dużego sukcesu. Więc ja radzę tę zbroję poprawić, np. na przeszywanicę, skórznię, czy zrobienie z niej płaszcza dającego premię do Kp, np. z odbicia albo za szczęście. Poza tym nie spotkałem się w D&D (może jestem na to za głupi) z magicznym rycerzem -.-
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 19:26, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jest to odmienne tłumaczenie nazwy klasy prestiżowej magiczny rycerz z PMP 3.5.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rudzia
Adept
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...
|
Wysłany: Pią 20:06, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Płaszczy jest mnóstwo, a przeszwanica i skórznia i tak nakładają karę... Może koszula albo szata?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 10:47, 29 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Może być i szata - byleby nie zbroja - chodziło mi głównie o to, że czarodzieje/zaklinacze nie noszą zbroi. Można to zrobić chociażby w formie opończy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 15:29, 29 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ale magiczni wojownicy tak.
Ja bym zrobił z tego mithrilową koszulkę kolczą,
Mithril daje -10% do niepowodzenia czarów, +2 maks prem ze zr i kary o 3 mniejsze.
Dla lekkiego pancerza kosztuje +1000sz
Koszulka kolcza daje +4kp, +4 maks prem ze zr, -2 kary i szansa na niepow. czarów 10%
Mithrilowa koszulka kolcza będzie miała takie statystyki:
koszt-1100sz(100+1000)
prem z pancerza +4
maks prem z zr- +6(4+2)
kara za pancerz- 0(2-3)
niepow. czarów wtajemniczeń- 0%(10%-10%)
Do tego dodać tą komórkę na czar wtajemniczeń 3 poz, co bym porównał do ceny rynkowej +3
Do tego usprawnienie +2
Czyli modyfikator ceny rynkowej +5
tak więc 25k sz +1,1k sz za samą zbroję i materiał daje 26 100sz.
Ale ja bym zamienił tą komórkę na czar w ten sposób aby zbroja zapewniała atut biegłość w lekkim pancerzu(mod ceny rynkowej +1) i dodatkowe +2 do kp.
Co o tym sądzicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:27, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Arvelus napisał: |
niepow. czarów wtajemniczeń- 0%(10%-10%) |
Niestety, każda zbroja ma szansę niepowodzenia czaru minimum 5%.
Reszta jest dobrze, choć nie wiem czy premia +3 za jedną dodatkową komórkę to nie za dużo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|