|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 14:45, 03 Mar 2008 Temat postu: Twierdza Kultu - przygoda |
|
|
Jest to tworzona specjalnie pod kampanię przygoda, więc nazwę jej możecie zmienić lub/oraz wątek fabularny. Zamieszczam, żebyście mogli skorzystac a ja ją poprawić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapki do fabuły (ściągnięte w wizards of the coast):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że nie jest aż tak bardzo zła
Any questions?[/url]
Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Wto 19:11, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:57, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mam już jedno zastrzeżenie:
Cytat: | 20 % na każdą godzinę (można liczyć jako 50 % szans na 8 godzin odpoczynku |
Otóż 20% szans na godzinę, to w przybliżeniu 82% na spotkanie + po wylosowaniu rzut jeszcze raz (aż do momentu, gdy wylosuje się brak spotkania lub 8 spotkań).
Odpowiednio ta kwestia odnosi sie też do pozostałych. Procent liczy się jako 1-[(1-x%) do liczby godzin], przy czym należy pamiętać, że np. 20%=0,2 (co jest oczywiste, ale zaznaczam dla nieuwaznych).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 17:45, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za niedopatrzenie. Jest poprawione, żeby nie rzucać tyle razy, na każde 8 godzin. Jeśli uważacie, że to zły pomysł to zmienię i oblicze według postu Kamulca.
Dzięki za uwagi z góry!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:44, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Przyznaję, że wciąż nie przeczytałem całości, ale:
Proponuję jednak:
- wprowadzić jakiś system losowych spotkań na godzinę
- przeczytać jeszcze raz (jest dużo błędów wynikających zapewne z niedopatrzenia
Czegoś nie rozumiem, a mianowicie punktu z beholderem. Czy on sam spetryfikował te wszystkie istoty, czy to tylko posągi?
Cytat: | Jeśli nie napisano każde drzwi są żelazne, otwarte. |
Może "Jeśli nie podano inaczej"?
Cytat: | Gdy gracze podejdą do nich na 1,5m wtedy rzucą się na nich i zaatakują. |
Zgodnie ze składnią zdanie to definiuje, kiedy gracze rzucą się na przeciwnika.
Cytat: | Gdy zaczną przegrywać jeden z nich zacznie uciekać w kierunku zachodnim. Jeżeli zdąży dobiec do drzwi, otworzy je i zaalarmuje istoty w innych lokacjach. Wtedy będą one przygotowane na nadejście bohaterów. |
1. Czy te istoty nie dysponują bezbłędną teleportacją?
2. Ciężko mi pojąć, po co reszta da się zabić.
Ten skrót jakoś nie na miejscu w takim tekście ciągłym jest w mym odczuciu.
Cytat: | Są tu również drzwi do innych pomieszczeń. Te są sypialniami – w każdej jest łóżko i pusta szafka nocna. Drzwi prowadzące do tych pomieszczeń są drewniane, otwarte. |
Wynika z tego, że drzwi są tożsame z sypialniami. Proponuję np. napisać tak: Są tu również (podana ilość) drewniane, otwarte drzwi do sypialni. W każdej znajduje się łóżko oraz pusta szafka nocna.
Cytat: | W kufrze jest duża ilość zapisanych zwoi, lecz już nieczytelnych, zapisanych najprawdopodobniej w otchłannym. |
Jeżeli były to zwoje w ujęciu typu magicznego przedmiotu, to nie zapisuje się ich w konkretnym języku.
Cytat: | Ściany są wykonane z belek. Obok nich znajdują się 2 stojaki na broń. Po podłodze walają się przykryte wieloletnim kurzem skrawki futra i nadpalonego papieru. |
- proponuję zamiast "obok" dać "pod"
- "walać się" brzmi bardzo potocznie i mało pasuje do ułożonego opisu. Lepiej, moim zdaniem, będzie brzmiało porozrzucane są".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 7:13, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Tak więc Kamulcze: HAPPY BITRHDAY TO YOU!
Szczęścia, zdrowia, pomyślności i dużooooooo gości na przyjęciu
Co do pracy
Poprawione ...
Dlaczego istoty będą walczyły do śmierci? BG właśnie ogą się nad tym zastanowić. Jeśli uwaznie będą słuchali opisu kampanii (gdy go zrobię ) to wydedukują to.
O teleportacji zapomniałem
Niektóre rzeczy poprawione i pozmieniane.
Czy macie jakiś program do tworzenia map do D & D, lub sposób jak je tworzyć?. To dla mnie ważne, gdyż chciałbym takowe skonstruować
Dzięki za poprwaki i cierpliwość Kamulec.
Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Wto 7:17, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:58, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1) Cytat: | (10 sz/szt. każdy) |
Albo jedno albo drugie, nie może być "/szt. każdy". (lokacja 19)
2) Cytat: | Gdy ostatni z nich zginie, a którykolwiek grimlok będzie żywy |
Domyślam się, że w pierwszej części zdania chodzi o łupieżców, ale ze zdania to nie wynika (lokacja 21)
3)Lokacja 36, skoro łucznicy strzelaja do wszystkich, więc duża szansa, że oberwą sojusznicy...
4)Skąd Javelin, jak i beholder wzieli zdolność "Wybuchnięcia ciała"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 19:14, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki za poprawki Deemer.
1) Poprawione...
2) Poprawione...
3) Istnieje szansa na sukces. Na poważnie to myślałem o tym samym gdy tworzyłem to pomieszczenie, jednakże postanowiłem, że będą strzelać. Jest ryzyko jest zabawa
4) To jest moja słodka niespodzianka dla BG Dowiedzą się pod koniec kampanii (którą tu zamieszczę, gdy ją zrobię), a wcześniej nie raz spotkają wybuchowych (dosłownie) przeciwników.
Mam również nadzieję, że mi pomożecie w stworzeniu z tej pracy interesującej przygody. Praca jest stale przeze mnie poprawiana i aktualizowana. Wszystkie następne lokacje mej kampanii również zamieszczę na tym forum
Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Wto 19:32, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Deemer
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:32, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli mam jakoś pomóc... Dodaj więcej ciekawszych spotkań. Jest tu głównie walka w zwykłym pomieszczeniu, lepsze są na przykład na wąskim moście itp. Po za tym często mile widziane są różne zagadki.
Przy okazji, fajnie by było, jakbyś chociaż przybliżył fabułę, bo ciężko się w tym połapać ;).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy ta przygoda jest dobra? |
Tak |
|
40% |
[ 2 ] |
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić) |
|
0% |
[ 0 ] |
Może być |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 5 |
|
Autor |
Wiadomość |
Volfer
Adept Cienia
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 6:44, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
BG są w wiosce. Dowiadują się o tym, że są tu gdzies w oklicy jakieś stworzenia. No to tam idą (pomijam szczegóły ). Tam jest Twierdza Kultu. Potem okazuje sie, że okoliczne wioski albo poznikały albo zostały spalone. Trop prowadzi do jeziora (podwodna twierdza), albo gdzies do jakiejś jaskinii (wtedy to będzie twierdza demonów). Jescze nie wiem gdzie ją umieszczę . W tej twierdzy demonów, będą ... demony i stworzenia chaotyczne złe. Oczekuje, żeście zauważyli, że w kulcie były praktycznie tylko PZ. Potem BG dowiedzą się więcej o magu Guntherze von Hahn (czyt. Gynther von Hafyn ). Odnowił Bractwo Cienia, zjednoczył PZ stworzenia aby podbić ... [chwila napięcia ]. Nie nie świat tylko armię ... demonów Gunther, Izabell i Paul, nienawidzą chaosu, i złych stworzeń, które niszczą wszystko co napotkają. Następuje spotkanie armii. Wygrywa ... nie powiem . W każdym bądź razie, BG będą myśleć, że demony i armia cienia się jednoczą, a tak nie jest. Potem gdy im wszystko zostanie wyjasnione (przerz Gunthera, który sie z nimi spotka i zaproponuje przyjęcie do bractwa cienia), łatwo połączą drobne szczegóły i inaczej zinterpretuja fakty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|