|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 0:30, 28 Gru 2010 Temat postu: [3.0] Uvardaan - żywiołak czasu |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co sądzicie?
Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Wto 0:54, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azgoth
Generał Podziemi
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:19, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe i bardzo oryginalne. Opis przeczytam sobie jak znajdę wolną godzinkę (bardzo dłuuuugi - brawo!) . Ze zdolności brakuje mi tylko klasycznego zatrzymania czasu - wtedy byliby naprawdę ciężcy do pokonania i mogli równać się bogom.
Ile to ma rąk? Do każdego torsu 2? To dojrzały mający np 30 torsów i tak nie wykorzystuje wszystkich rąk do ataku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andariel
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:44, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
mnie zastanawia, czy każdego aspektu jest tylko jeden, czy też mnożą się na potęgę ?
Mógłby mieć specjalny atak - rozerwanie ( o ile dobrze pamiętam ) za udane trafienie każdą parą kończyn... wtedy było by to straszne...
Przyjemne, ale zdecydowanie do gry na wyższych poziomach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 14:39, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ze zdolności brakuje mi tylko klasycznego zatrzymania czasu - wtedy byliby naprawdę ciężcy do pokonania i mogli równać się bogom. |
Zatrzymanie czasu nie bardzo by im pomogło;]
Nie pozwala ono zaatakować wręcz, co najwyżej mogliby doprowadzić do zwarcia i ssać życie. Ma Skok. To jest takie jednorundowe zatrzymanie czasu:)
Cytat: | Ile to ma rąk? Do każdego torsu 2? To dojrzały mający np 30 torsów i tak nie wykorzystuje wszystkich rąk do ataku. |
Jak to człowiek:)
Na każdy tors dwie łapy i racja. Drastycznie zwiększyłem szybkość tych istot;]
Szczególnie przy starcu, ale to ma być z założenia epicki kolo
Cytat: | mnie zastanawia, czy każdego aspektu jest tylko jeden, czy też mnożą się na potęgę ? |
Ani tak, ani tak.
Te których statystyki podałem to kopie stworzone poprzez załamanie przestrzeni gdy oryginał przenosił się w czasie.
Wizualnie wyobrażam to sobie tak:
Khor'Garoth się przenosi 3 zyliardy lat w przeszłość, wszystko ok. Ale jego kolega stojący obok widzi jak uvardaan po prostu nagle zaczyna szaleć, nagle traci rozum:)
Powstaje szalona kopia Adamantowego Żołnierza.
Jest ich całkiem sporo, ale i tak są niezwykle rzadko spotykani.
Cytat: | Mógłby mieć specjalny atak - rozerwanie ( o ile dobrze pamiętam ) za udane trafienie każdą parą kończyn... wtedy było by to straszne... |
No właśnie;]
Poza tym to byłoby nieadekwatne. Rozerwanie polega na... rozrywaniu:)
Uvardaany przebiegają obok i młócą pięściami (ewentualnie mieczami)
Cytat: | Przyjemne, ale zdecydowanie do gry na wyższych poziomach |
Zależy;]
Dziecko można spotkać stosunkowo szybko:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andariel
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:43, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
W sumie, z taką ilością rąk powinny mieć srogie plusy do zwarcia i w ten sposób walczyć. Wpadają w zwarcie, koleś nie może wyjść, a jedna/dwie pary rąk obijają typa ;3
Rozrywanie... wszystko zależy od pazurów, ew. paznokci ;D
Tak mnie zastanawia, na jakiej zasadzie działa Kradzież Życia względem różnego typu druidów, mnichów, elfów i ogółem istot długowiecznych ? taki elf, jak żyje te swoje 1000 lat, to mu nie robi 20 wte czy wewte...
I jak z tym walczyć? Jakieś wstrzymania, paraliże czy tym podobnym, czy po prostu pakujemy KP i akcja że jak przebiegnie obok nas, to bijemy dziada?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arvelus
Arcymag
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 0:16, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Rozrywanie polega na tym, że wbijamy w kolesia obie dłonie (a raczej ich pazury) i rwiemy w przeciwne strony. Kolo wszystkimi bije tak samo, przebiegając obok nie ma czasu na rozrywanie go:)
Dodałem zdolność "wielość" o której zapomniałem, jest prawie na końcu:)
Teraz zwarcie jest zabójcze. Będzie wygrywał wszystko a podczas zwarcia bronią naturalną można atakować:]
Dodałem też linijkę przy kradzieży życia
"Efekt nie działa na istoty nie starzejące się. W przypadku tych o bezczasowym ciele bądź analogicznym efekcie działa to normalnie, lecz uzupełnia pule jedynie o 2 punkty."
I rzeczywiście, elfiaki znacznie lepiej zniosą ten atak niż takie człowieki czy nezumi z Krain Wschodu;]
Ponadto zmieniłem opis ich przyspieszenia. Nie otrzymują oni już akcji cząstkowej. I tak nie jest potrzebna.
A sposób walki...
Z dzieckiem normalnie. Da się je ubić, choć będzie to ciężkie i się nabiega. Można ubić dwoma dezintegracjami:)
Wciąż nie usłyszałem sugestii na temat SW XD
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|