|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Isimar
Nowicjusz
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Mareza
|
Wysłany: Śro 15:56, 06 Paź 2010 Temat postu: [3.5] Kirmen |
|
|
Kirmeni: lud nieznanego pochodzenia. Z wyglądu przypominają skarłowaciałe giganty albo wielkich ludzi mierzą około 245-280cm wzrostu.
Ich twarze wyglądają na tępe, szeroka lekko wysunięta szczęką o dość duży nos ,krzaczaste brwi, bujne włosy zawsze z zarostem (u kobiet też występuje), niewiele cofnięte czoło.
Żyją w trudno dostępnych miejscach takich jak wysokie góry, jałowe pustynie, lodowce,
Itp. Pomimo dużych rozmiarów bardzo trudno wytropić ich siedzib. Są ksenofobicznie nastawieni do obcych ci którzy ich spotkają najczęściej nie wracają do domów ,najczęściej są podawani ich brutalnym tradycją, które są w nich głęboko zakorzenione.
Co do kirmenów więcej informacji jest okrytą mgłą tajemnicy. Podobno w ich żyłach płynie krew gigantów.
Ulubiona klasa: Barbarzyńca
EPP: ?
Kirmen (duży gigant)
Kości wytrzymałości: 8k8+48 (84)
Inicjatywa:-2zr
Szybkość: 15m
Kp:18(+2zr+4np+3pancerz+2d.tarcza-1rozmiar)
Ataki: +11/6 Topór kirmeński +3 Włócznia do rzucania
Obrarzenia:2k10+9 lub 1k8+6
Front zasięg: 3m na 3m/3m
Specjalne ataki: taranowanie 1k8
Specjalne cechy: RO:5/- szybkie leczenie 2
Atrybuty: S22,Zr14,Bd23,Int6,Rzt8,Cha4
Umiejętności: nasłuchiwanie+1 zauwarzanie+1 (1 umiejętność siłowa związana z klimatem) zamieszkania
Klimat/Teren: Trudno dostępne we wszystkich klimatach
Występowanie: pojedynczo lub w plemionach(10-150)
Skala wyzwań: ?
Skarb: Standardowy
Charakter: PN PZ
Rozwój: zgodnie z klasą
Nie wiem jaką skale wyzwań i epp im dać więc zaznaczyłem to znakiem zapytania. To pytanie zadaje wam ?
Ostatnio zmieniony przez Isimar dnia Śro 17:58, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:47, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuję, żebyś sam przeczytał opis fabularny. Cała masa błędów składniowych i interpunkcyjnych. Ortografia też momentami kuleje (wklej do worda na moment wszystko - to nie boli). Popraw to (i wysil się bardziej), po czym daj jeszcze do przeczytanie poloniście.
KW: 8k8 + 48 to jest 8*4,5 + 48 = 36 + 48 = 84 PW
Szybkość w (polskim)D&D powinna być wielokrotnością 3. Daj 9, 12 albo 15, bo 16 jest niewygodne w liczeniu. Przy czym zastanów się czy i czemu ta istota miałaby być szybsza od gigantów, zwłaszcza że jest od nich znacznie mniej zwinna.
W ogóle atrybuty średnio pasują do tego stworzenia. Porównaj go sobie do mniejszych gigantów. Siła okey, natomiast zręczność już znacznie kuleje. Czemu? Nie wiem. Budowa jak u olbrzyma - trochę za wysoka moim zdaniem.
Istota jest głupia, nierozważna i nie potrafi nawiązać kontaktu z innymi. Mentalne dno... Nie wiem czemu to miałoby nie wyginąć? Jedyne co jest natomiast uzasadnione w Twoim opisie to odrobinę niższa charyzma.
KP: Kolejna Porażka. Widziałeś jak wyglądają takie opisy w Księdze Potworów? Jaka zbroja? Jaka tarcza? Nazwij te przedmioty!
Co to jest topór kirmeński?
Taranowanie ... opisałbyś to...
Umiejętności: ... może w ogóle ich nie daj? Bo to co ma i tak nie ma najmniejszego sensu i uzasadnienia...
I dlaczego taki charakter? W opisie klasy nie ma ani słowa, które wskazywałoby na te 2 wymienione przez Ciebie...
Podsumowując: praca beznadziejna, nie nadaje się do niczego. Wygląda jakbyś nigdy nie miał w ręku żadnego podręcznika do D&D, ani nie zerknął nigdy do SRD...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|