|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Okeanos
Zbrojny
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 13:16, 09 Lut 2006 Temat postu: Mogielnik |
|
|
Mogielnik
(średni nieumarły)
KW: 3k12+3
Inicjatywa: +0
Szybkość: 9m
KP: 16 (+4 koszulka kolcza; +2 naturalny)
Ataki: Berdysz +4 wręcz lub Kosa +4 wręcz, ugryzienie +1
Obrażenia: Berdysz k10+4; Kosa 2k4+4, ugryzienie k6
Front / zasięg: 1,5 na 1,5m / 1,5m
Specjalne cechy: Nieumarły, Wyssanie emocji
Rzuty obronne: Wytr. +0, Ref. +0, Wola +0
Atrybuty: S 16, Zr 10, Bd -, Int 4, Rzt 10, Cha 9
Atuty: Twardość
Umiejętności: Ukrywanie +7, Zauważanie +6, Zastraszanie +5
---------------------------------------------------------------------------------
Klimat / teren: każdy region oraz podziemia
Występowanie: banda 2-5, oddział 6-10, garstka 11-20
Skala wyzwania: 3
Skarb: standardowy
Charakter: zwykle chaotyczny zły
Opis: Mogielnicy to ciała ożywione czarną, mroczną magią. Są bezmyślnymi stworami, które bez strachu i wachania wypełniają wszystkie rozkazy stwórcy. Ich zbroja jest licha, zardzewiała i zniszczona, ciało cuchnące i ochydne, twarz również przybiera odrażającą postać. Ciała zwykle wydobywane są z grobów, na pół rozłożone. Zdarza się jednak, lecz rzadko, że Mogielnikiem nie staje się podmiot martwy, ale żywy. Otóż spaczona mrocznymi mocami osoba po pewnym czasie może zmienić się w tą przerażającą istotę. Obcowanie z siłami zła, może w końcu przyczynić się do zmiany stanu emocjonalnego i ulegnięciu straszliwemu przeklęstwo, jakie dotknie plugawych i podłych. Nieodpowiednie użycie mrocznych mocy, spowoduje na dobre mimowolne oddanie się im, poprzez klątwę, która spowije ciało.
Walka: Ulubionym orężem Mogielników są niosące ból, duże bronie drzewcowe z wielkimi ostrzami typu berdzysz czy kosa. Używają ich ze zręcznością.
Nieumarły: Jeśli Mogielnik jest podmiotem ożywionym, wówczas jego ciało niepodatne jest na efekty trucizn, uśpienia, paraliżu, otumanienia i chorób. Nie wpływają na niego również trafienia krytyczne i stłuczenia. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.
Wyssanie emocji: Jeśli Mogielnik podejmie atak poprzez ugryzienie i nastąpi trafienie, wówczas postać zaatakowana przez Mogielnika musi wykonać rzut obronny na wolę ( ST 18 ). Jeżeli rzut się powiedzie, następują normane obrażenia. W przypadku zaś, gdy rzut będzie nieudany, postać ogarnia dziwna słabość, rozpływająca się pocałym ciele, obraz przed oczyma staje się dlań rozmazany, po czym osoba pada na ziemię i przez następną turę leży bezradna. W turze po tym postać wstaje i działać może jak przedtem, z tym, że należy powtórzyć rzut ( ST16 ), jeżeli się nie powiedzie, postać traci tymczasowe k6 pkt roztropności.
Wezwanie Mogielnika
[wezwanie nieumarłego]
Poziom: Cza / Zak 4, Kap 5
Zasięg: -
Czas rzucania: 1 runda
Czas trwania: aż do śmierci ożywionego podmiotu
Cel: jedne, wybrane zwłoki
Rzut obronny: -
Ilość Mogielników: 1 / 2 poziomy czarującego
Komponent materialny: Kawałek ciała ze zwłok, z których czarujący chce przyzwać Mogielnika
Aby rzucić czar, charakter czarującego musi być dowolny zły. Efekt czaru działa bezpośrednio na zwłoki. Czarujący poprzez uniesienie ku górze kawałka ciała zmarłego i wypowiedzeniu zaklęcia, przykłada go do pierwotnego miejsca. Następnie przez zwłoki przechodzi dziwny, magiczny impuls, wtedy własnie dochodzi do transmutacji ciała i jego wskrzeszenia po czym wstaje ono pod kontrolą rzucającego zaklęcie. Zaklęcie działa, aż do śmierci ożywionego podmiotu.
Ostatnio zmieniony przez Okeanos dnia Czw 21:44, 09 Lut 2006, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Czw 13:49, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Na pierwszy rzut oka nasuwają mi się dwie refleksje.
Primo : Zmień nazwę.
Secudno : O ile pamiętam , a z pamięcią może byc kiepsko - nieumrali nei mają chyba wartości budowy z tego co pamiętam.
Pomysł fajny - no i fajny czar nekromantyczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 15:30, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
1. Nieumarli mają KW 12, nie 6.
2. W jednym miejscu nie zmieniłeś nazwy z Fanatyka na Mogielnika
3. Z opisu "wezwania mogielnika" wynika, że:
- czar można rozproszyć (bo efekt nie jest chwilowy)
- nie ma żadnego limitu posiadanych mogielników
- mogielnik, jako, że jest głupim, złym nieumarłym, zaatakuje stwórcę
Czy wszystko się zgadza?
4. Bazowa premia do ataku + siła = +4, nie +3
5 Drugorzędne ataki wykonuje się z karą -5
6. Wyssanie 1k6 budowy dla wyssania emocji? Nie za dużo jak na istotę o SW 3? I może zamiast wyssania BD będzie to jakiś atrybut mentalny, a nie fizyczny.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 23:14, 25 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sauronus
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:28, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Są bezmyślnymi stworami, które bez strachu i wachania wypełniają wszystkie rozkazy stwórcy. |
Czy to nie oznacza, że powinni nie mieć intelektu? Takie szkielety, zombie i golemy, które też "Są bezmyślnymi stworami, które bez strachu i wachania wypełniają wszystkie rozkazy stwórcy" na ten przykład nie mają intelektu...
Do reszty nie można się przyczepić, ale potwór nie jest za ciekawy... Just Another Undead.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 23:24, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nieumarli mają jakieś dobre bazowe MRO, z tego co pamiętam na Wolę.
Cytat: | Aby rzucić czar, charakter czarującego musi być dowolny zły. |
Lepiej by było dac określnik zło i ew. negatywne konsekwencje, jak np. neutralny kapłan rzuca ten czar.
Czy kapłan może stworzyć mogielnika na stałę? Jeżeli tak, to jak?
Poza tym w słowach Sauronusa jest trochę racji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|