|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 17:21, 11 Kwi 2009 Temat postu: [3.0; 3.5] Natychmiastwowe wezwania |
|
|
NATYCHMIASTOWE WEZWANIA [Metamagia]
Twoje czary przyzywające sojuszników działają szybciej.
Warunki wstępne: Czarownik poziomu 5+, Udoskonalone wezwania.
Korzyści: Wszystkie Twoje czary mające na celu sprowadzanie istot (takie jak wezwanie potwora) możesz teraz rzucić w akcji standardowej. Atut nie działa na zaklęcia o czasie rzucania dłuższym niż jedna pełna runda.
Brak: Bez tego atutu rzucenie czaru wezwania zabiera akcję całorundową.
Ostatnio zmieniony przez Boski dnia Sob 17:22, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 17:33, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Brakuje znaczników edycji w temacie.
Po "Wszystkie twoje czary," dorzuć " o czasie rzucania równym jednej pełnej rundzie", a wyrzuć osttanie zdanie.
Po co wymóg poziomu czarującego?
Chyba należałoby sprecyzować, iż przyzwana istota pojawi się dopiero na poczatku następnej rundy.
Poza tym atut wydaje się w porządku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 17:48, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Edycji jeszcze nie dawałem, bo chcę się zorientować jak miałoby to działać dla 3.5.
Po prostu taki wymóg, na niskich poziomach, wezwania są za silne.
Nie precyzuję tego, bo wcale tak nie jest. Wezwane istoty pojawią się w rundzie rzucania, zatem już w tej. Taki jest sens tego atutu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 21:33, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Edycji jeszcze nie dawałem, bo chcę się zorientować jak miałoby to działać dla 3.5. |
1. Więc wypada o tym napisać w 1. poście.
2. W takim razie daj [3.0; 3.5] - w końcu edycja dotyczy tego, nad czym pracujesz, chyba, że na razie nie chcesz rozpisywać wersji 3.5 - wtedy napisz samo [3.0] (zawsze można potem zmienić).
Cytat: | Po prostu taki wymóg, na niskich poziomach, wezwania są za silne. |
Pozwalają przyzwać stworzenia mniej więcej 3 razy słabsze.
Cytat: | Wezwane istoty pojawią się w rundzie rzucania, zatem już w tej. |
Racja, tak wynika z opisu czaru (gdy tylko kończysz go rzucać stworzenie pojawia się i wtedy przypada jego inicjatywa). Problem w tym, że stworzenie, które pojawi się po rundzie, nic w niej nie może już zrobić. W dodatku pojawią się absurdy, jak atakowanie stworzenia podczas rundy, gdy to pojawi się dopiero na jej koniec.
Przykład:
Czarodziej z natychmiastowymi wezwaniami zbliża się do przeciwnika (akcja ruchu), po czym, w akcji standardowej, przyzywa żywiołaka powietrza. Żywiołak pojawia się, ale nie może się ruszyć, gdyż jest koniec rundy. Działa wrogi mag, który rzuca błyskawicę - niszczy żywiołaka i razi wrogiego maga.
Podsumowując: twórcy D&D celowo określili czas przyzywania na jedną akcję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|