|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 15:05, 01 Wrz 2005 Temat postu: [3.0] Za silne atuty |
|
|
Część atutów jest zasilnych jak mi się zdaje. Napisałem to idąc za przykładem Kamulca ("Za silne czary").
A oto one:
|Pieśń i Cisza: a to ech grało, dodatkowa muzyka, poddźwięk| , |Miecz i Pięść: dotyk bólu , nieczysta gra, oczy z tył głowy, tarczownik, żelazny chwyt| , |Obrońcy Wiary: dodatkowe ugodzenie| , |Władcy Dziczy: wszystkie zwiększające PW, dodatkowy szal, dodatkowy ulubiony wróg, kontrolowanie zwierząt, kontrolowanie roślin, odegnanie roślin, odegnanie zwierząt, pochwycenie, potężne trafienie krytyczne, szal na zawołanie, węch, większa sprężystość, wydłużony szal|
Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Pią 14:09, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sony
Użytkownik
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 11:11, 05 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Znowu muszę polemizować. Atuty są silne, prawda ale pamiętajmy że NPC'e też ich mogą używać. Dobry MG powinien starannie przygotowywać sie do sesji, a to obejmuje również NPC'ów.
Uważasz te za silne ? Polecam przestudiowanie Księgi Przegięć - jak moi gracze nazywają BOOK OF THE EXALTED DEEDS. Co powiesz na Atak Podstępny (Ukradkowy ed 3.0 ) wykonywany na K8 nie K6 ? Fakt działa tylko na złych, ale zawsze. A teraz połącz to z Czarem Grave Strike (Seria Complete) - który powoduje że w tej rundzie można "wsadzić" Ataki Podstępne NIEUMARŁYM ? I naślij tu na drużynę wampira ? :axe:
Odkąd zacząłem stosować u NPC'ów te same atuty co gracze nagle mi śmiertelność podskoczyła i to znacznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:43, 05 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się z tobą Sony. To, że wróg może mieć to samo co BG, nie oznacza, że należy tworzyć świetne atuty. W końcu:
1) Potwory ich nie mają, a własni BN, stanowią średnio mniej niż 1/4 przeciwników.
2) Twoje uzasadnienie jest typu: Wprowadzę atut, dający 100 pw. Inni też mogą go w końcu wybrać.
3) Ja nie chcę, by wszyscy moi gracze wybieralite same atuty (a jak ich znam, to tych słabszych, podstawowych, nie wybiorą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sony
Użytkownik
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 13:58, 05 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Wszystkie atuty z podręczników "legalnych" czyli Wizardowskich są zbalansowane. Ja nigdy nie wymyślam swoich, nie ma potrzeby, w oficjalnych podręcznikach jest wystarczająca ilość.
Zaś wszyscy BN powinni być różni. To nie Atak Klonów, tu każdy jest inny. BN'ni nie byli klonowani i nie prano im mózgów. Potwory jak najbardziej mają atuty, co więcej, po za normalnymi atutami mają swoją własną kategorię atutów - "tylko dla Potworów". W Savage Species opisane jest dokładnie ile atutów dostają potwory i tak np. Monstrous Humanoid dostaje 1 początkowy +1 na każde 3 Kości Wytrzymałości.
Nic nie stoi na przeszkodzie by Ogr za miast walić maczugą nie nauczył się walczyć zdobycznymi Mieczami - Walka Dwoma Brońmi np.
Zaś na każde kombo jest inne, wystarczy tylko poszukać, wiem bo kiedyś z graczami generowaliśmy komba i szukali sposobu na nie.
Na Potężny Atak - jest atut który powoduje, że nie doliczamy dodatkowych obrażeń a od ataku dalej odejmujemy (w skrócie). Takich atutów jest masa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 17:41, 05 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
1.Proszę o urzywanie polskiego nazewnictwa bo inne języki są zabronione na tym forum. Jeśli ci się to nie podoba pisz do administratora.
2.Według ciebie atut +12 życia (bodajże Smocza twardość) jest dobry? A co jek tylko takie zacznie brać kapłan czy druid (o czarodzieju i zaklinaczu nie wspomne)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sony
Użytkownik
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 8:09, 06 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że nie jest przegięty. Weź pod uwagę, że nawet Wojownik mający dużo Atutów nie może nimi szastać na prawo czy lewo. Osobiście nie wybrał bym atutu dajcego HP. Jest dużo innych bardziej przydatnych. A Magowie, Zaklinacze i cała reszta ? Oni mają bardzo mało atutów i wybierają zwykle te które podnoszą ich "moc". Atuty są potężne, ale postacie nie maj ich znowu tak dużo.
Porównaj Wojownika z innymi klasami - ma dużo atutów, dobre ataki, ale nie ma żadnych specjalnych - klasowych zdolności, słabe ma również Rzuty Obronne na Wolę i Refleks. to powoduje zbalansowanie - co z tego że ma stos atutów, nawet najpotężniejszych, skoro byle chłystek z czarem Zatrzymanie Osoby/Potwora (Hold Person/Monster) może go zastopować. Łotrzyki na flance to runda i po wojowniku.
Też myślałem, że nie które Atuty są przegięte, ale okazało się, że nie. Po prostu wystarczy przeczytać całość i tak dobierać wyzwania aby gracze nie specjalizowali się. Jeśli MG stale stawia przed Graczami jednakowe lub podobne wyzwania to nic dziwnego, że Gracze "kombują". Ja sam prowadząc zacząłem stosować urozmaicenia, gracze nagle przestali "kombować" - po prostu ich kombo okazywało się w większości przypadków nie skuteczne - a pochłonęło masę cennych Atutów. Obecnie wybierają Atuty tak aby były maksymalnie uniwersalne. Mniej "kombują" więcej myślą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:59, 06 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Czyli mag człowiek o standardowym ekwipunku BN i standardowych atrybutach może mieć 172 pw na poziomie 20. Ja sądzę że w takim wypadku najlepiej wsiąść maga człowieka, wsiąść na 1 poziomie 2x po +12 pw i bd 8. Masz w tedy 25 pw na 1 poziomie i dostajesz jeszcze 6 pt. atrybutów do rozdania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:39, 06 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Cytat: | wsiąść na 1 poziomie 2x po +12 |
Ja uważam, że nie powinno być "ulepszonych wersji" atutów, bez wymagania posiadania tej słabszej. Nie zmienia to faktu, że Smocza twardość, wymaga bardzo wysokiej baz. MRO na Wytrw, więc na 1-poziomie nikt jej nie weźmie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sony
Użytkownik
Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 10:23, 07 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Co nie zmienia faktu, że ów mag i tak zginie od jednego ciosu dwurakiem 1 poziomowego Wojownika czy Barbarzyńcy. I poświęcił dwa cenne atuty. Przez co jego magia jest słabsza i łatwiejsza do odparcia. Nie wybrał Atutu np który powoduje, że dla potrzeb testów Obrony jego cecha z której rzuca czary jest traktowana o 2 więcej i nie dostanie większej puli czarów premiowych. Ma więc nie dość że słabsze czary, to ma ich mniej. I weźmy pod uwagę, że mag ma bardzo mało atutów. A im wyżej tym gorzej, dużo PW (HP) ? Wybaczcie ale żadem mag mający 172 PW nie wytrzyma dwóch rund z Wojownikiem czy Mnichem. Niskie KP, bo Mag w ZR nie pakuje. A wojownik? Leap Attack (nie ma tłumaczenia) podwaja obrażenia bonusow z Potężnego Ataku w szarży, a w przypadku dzierżenia broni dwuręcznej i stosowaniu Potężnego Ataku, potraja premię z Potężnego Ataku. Siła 18, dwuręczny Miecz.
Potężny Atak na 10. Trafimy prawie zawsze, obrażenia przy Leap Ataku z samej siły i Potężnego Ataku to 42 (Potężny Aatak 10 x 3 i podwojony bonus z Siły 6 = 12 (broń dwuręczna mod z Siły 4 x 1.5). Do tego dochodzą obrażenia z kostek i możliwość Krytyka, bo Ulepszone Trafienie Krytyczne Woj sobie na bank wybrał. Czary ? Wojownika stać na wybranie atutu podkręcającego Rzuty Obronne. A w ed 3.5 nie ma przktycznie czarów, które zabijają bez Rzutów obronnych. No chyba, że Magiczny pocisk. A że mag nie ma atutów "dopalających" czary - jego magię jest stosunkowo łatwo odeprzeć. Mnich ? Cóż, jedno dobre ogłuszenie i po zawodach, 200 PW magowi nie pomoże. Więc na "przedrukowanego" Maga ostatecznie wystawię "przedrukowanego" Woja, paladyna, Mnicha czy paskudnego Łotrzyka. zawsze znajdę inny "przedrukowany" Atut.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 12:14, 07 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Już uzasadniłem, dlaczego uważam, że nie należy wprowadzać serii za silnych mocy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 18:30, 07 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Popieram opinie Kamulca. Swoją drogą, dalsza dyskusja w tym gronie, na ten temat do niczego nie prowadzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 16:17, 09 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Mam do Ciebie, Kondeksie, prośbę. Mógłbyś uczynić tą listę bardziej czytelną? Brakuje mi bowiem jakiejś przejrzystości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 9:31, 03 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Mianowicie jak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:02, 03 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Moje propozycji poprawienia jakości listy:
1. Wypisać atuty od myśliników.
2. Dodać krótki opis lub uzasadnienie, jak np. porównanie do innego atutu, czy mocy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Pon 15:46, 03 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Po co robic tyle szumu. Jeśli uważasz Kamuluc, że są za sile to zabroń ich używać graczom i twoj problem będzie zakończony. Według mnie neiktóre z tych atutów może są zasilne. Może warto im zmienić wymagania np. poziom.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:36, 03 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Poprawka czera to ja zrobiłem tę listę, jeśli pomyliłem się w twoim toku myślewo-pisanym - przepraszam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Pon 17:15, 03 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Nie no kondeks wiem,że ty zrobiłeś listę. Tylko niewiem czemu się tak usilnie tego czepiasz. Owszem masz to prawo, ale mreszcie może się podobać używanie takowychh atutów. Tak jak już mówiłem lepiej przkeształć sobie te atuty lub je wyeliminuj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:58, 21 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ta lista, służy do tego żeby zaproponować jakie atuty usunąć, a powody może sam każdy znaleźć pod opis.
Po długich przemyśleniach dochodzę do wniosku, że atuty dodające PW wcale nie są takie głupie. Przede wszystkim mają takie wymagania, że tylko postać o bardzo dużej wytrwałości może je spełnić. Czyli defakto osoba, która ma dużo PW.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:58, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie zgodzę się, że potężne trafienie krytyczne jest za silne. Ten atut będzie stosowany jedynie przeciwko silnym przeciwnikom, którzy maja prawdopodbnie wysoką KP. Do trafienia będzie wymagany wysoki rzut, bardzo bliski zagrożeniu krytykiem. Użycie tej zdolności wymaga 2 udanych testów ataku i można ją wykorzystac zaledwie raz dziennie. Atut może być przydatne, ale moim zdaniem na pewno nie jest za silny.
______________________________________
A powiedzcie mi teraz dlaczego uważacie żelazny chwyt za niezbalansowany? Dzięki niemu np: niziołek będzie machać długim mieczem, a nie krótkim. Daje to postaci średnio +1 do obrażeń, zaś kara do testów ataku wynosi -2. Porównajcie to teraz z potężnym atakiem...
______________________________________
Kondeksie skoro założyłeś ten temat to mógłbyś się chociaż trochę w nim udzielać. Moja pierwsza uwaga pozostaje bez odpowiedzi już przez ponad rok... Może lepiej, żeby Kamulec się za to zabrał jeśli Ty nie masz czasu...
Ostatnio zmieniony przez Boski dnia Pią 1:11, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11:54, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kondeks: Boski ma rację. Zupełnie jak z listą podręczników.
Odnośnie żelaznego chwytu: Moim zdaniem nalezy tu raczje analizować przykład człowieka. Tak więc wojownik zamiast wziąć atut i zadawać 1k10 (średnio 5,5) mieczem półtoraręcznym weźmie atut i będzie zadawał 2k6 (średnio 7).
Zmiana jest. Faktycznie, trudno nazwać ją kluczową, bowiem dostaje się mniej, niz przy potężnym ataku. Zaleta jest taka, że można używać większego asportymentu broni.
Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż różnica w obrażeniach rośnie, jeżeli zdecyduje się ktoś na uzywanie o rozmiar większej broni oburącz. Zamiast 2k6, będzie ona zadawała 2k8 (średnio 9), co już równoważy obrażenia.
Problem pewien pojawia się w sytuacji, gdzy będziemy analizować różnicę atak/obrażenia w przypadku postaci dużych i większych. Tam będą te wartości bardziej się międyz sobą różniły.
Drugim aspektem jest logika. Miecz długi używano trzymając za rękojeść, a część z nich miała możliwość trzymania przed jelcem, dla zwiększenia celności ciosów. Problem polega bowiem nie naz większeniu masy miecza, lecz na jego długości. Odczuwalna różnica jest o wiele większa, niż zmiana w długości.
Moim zdaniem postać o sile 13 nie będzie mogła skutecznie atakować tak dużym orężem. Można analizować, czy ten atut dopuścić, jeżeli jest zbalansowany, dla postaci o sile znacznie ponad przeciętnej, czyli 19.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18:15, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kamulec napisał: | Zaleta jest taka, że można używać większego asportymentu broni. |
Żelazny chwyt odnosi się tylko do jednej wybranej broni, w której trzeba mieć wcześniej zogniskowanie.
Kamulec napisał: | Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż różnica w obrażeniach rośnie, jeżeli zdecyduje się ktoś na uzywanie o rozmiar większej broni oburącz. Zamiast 2k6, będzie ona zadawała 2k8 (średnio 9), co już równoważy obrażenia. |
Prawdopodobnie nie pamiętasz tego atutu za dobrze, jednak nie dotyczy on walki oburącz.
Miecz i Pięść strona 10 napisał: |
Korzyści: Możesz używać jedną ręką broni do walki wręcz większej o jedną kategorię rozmiaru od ciebie... |
Kamulec napisał: | Problem pewien pojawia się w sytuacji, gdzy będziemy analizować różnicę atak/obrażenia w przypadku postaci dużych i większych. Tam będą te wartości bardziej się międyz sobą różniły. |
Nie widziałem jednak przypadku, w którym premia do obrażeń rosła o więcej niż +2.
Kamulec napisał: | Problem polega bowiem nie naz większeniu masy miecza, lecz na jego długości. Odczuwalna różnica jest o wiele większa, niż zmiana w długości. |
Owszem to prawda, jednak różnice te nie są uwzględnianie w mechanice D&D, gdyż zarówno dla krasnoluda o wzroście 1.20m jak i dla 2-metrowego orka kategorie rozmiarowe broni są takie same.
Kamulec napisał: | Moim zdaniem postać o sile 13 nie będzie mogła skutecznie atakować tak dużym orężem. Można analizować, czy ten atut dopuścić, jeżeli jest zbalansowany, dla postaci o sile znacznie ponad przeciętnej, czyli 19. |
W tym momencie to jest już totalna dyskryminacja gnomów i niziołków, a dla nich także ów atut został stworzony. Również uważam, że siła 13 jest za niskim wymaganiem, jednak 15+ powinno być odpowiednie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:08, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wiem, iż takie wymagania w przypadku innych atutów nie występują, lecz skoro jest to radosna modyfikacja proponuję odejmować od wymagań (S 19) zmianę siły względem rozwmiaru średniego (np. duża istota, aby używać wielkiej broni będzie potrzebowała siły 27).
Ad. postu poniżej: I tak uważam tak nadal. Sądzę, że nie wystarczy urodzić się silnym i rozwijać ten aspekt jako dziecko, aby władać jedną ręką wielkim toporem, czy halabardą. Tu chodzi o logikę, nie tylko o balansowanie. o tak, jakby wojownik mógł wystrzelić raz dzienni promień ognia, zadający 1 punkt obrażeń po zdobyciu atutu. Nie byłoby za silne, ale nie logiczne - tak.
Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 18:08, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:11, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
I tak siła 19 jest moim zdaniem przegięciem. Żadna rasa w takim wypadku nie ma możliwości, aby mieć ten atut "od dziecka" czyli na pierwszym poziomie. Dodam, że przy standardowym rozdziale punktów, postać aby uzyskać ten atut (na poziomie 4-tym) musi bardzo wiele poświęcić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Pią 22:21, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A półork ? Półork może. Ma możliwość posiadania nawet 20 pkt siły, choć trzeba by mieć pica przy tworzeniu postaci.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boski
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:34, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra, Czera, fakt jako jedyny półork może. Jednak żadna rasa bez modyfikacji siły, a tym bardziej z karą do siły, nie może uzyskać tego atutu. Jak już pokazałem atut nie jest na tyle silny, aby trzeba go było osłabiać astronomicznymi wymaganiami jak to proponuje Kamulec.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|